Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ 6 ΣΤΟ ΤΟΡΤΟΥΓΚΕΡΟ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΕΛΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΓΙΑΣ... ΜΕΡΟΣ ΠΕΜΠΤΟ


Όταν ξεκίνησα την ανερξάρτητη έρευνά µου για το ηµερολόγιο των Μάγιας στα τέλη του
1993  δεν υπήρχε καµία γνωστή επιγραφή των αρχαίων Μάγιας για να περιγράψει αυτό
που θα µπορούσε να συµβεί κατά την λεγόµενη τελική ηµεροµηνία του.

Τα µόνα που ξέραµε ήταν διάφορες περιγραφές για την αρχική ηµεροµηνία της Μακροχρόνιας
Αρίθµησης,  αξιοπρόσεκτα στις επιγραφές στο Παλένκε,  που ανέφεραν ότι ο Πρώτος
Πατέρας τότε “ανέγειρε το Κοσµικό ∆έντρο”.

Παρά την έλλειψη αυτή των στοιχείων, άρχισα να αναπτύσσω τη θεωρία µου για τα εννέα επίπεδα της εξέλιξης, τους εννέα κάτω κόσµους,  και τις διάφορες µέρες και νύχτες που σχηµάτιζαν τις κυµατοειδείς κινήσεις τους.


 Απλά υπέθεσα ότι οι σηµαντικές πυραµίδες των Μάγιας χτίστηκαν µε εννέα σκαλοπάτια γιατί
συµβόλιζαν εννέα επίπεδα της δηµιουργίας,  καθένα από τα οποία διέπεται από επτά
ηµέρες,  ή επτά δηµιουργικούς θεούς.

Μετά ανακάλυψα ότι ένα τέτοιο µοντέλο εξηγούσε έναν µεγάλο αριθµό ιστορικών γεγονότων αν τα έβλεπε κανείς ως αποτελέσµατα κοσµικών ενεργειακών αλλαγών. Πάντως αυτό θα µπορούσε να ληφθεί ως αλήθεια µόνο αν τα εννέα επίπεδα τελείωναν όλα την ίδια στιγµή,  όπως κάποιες πυραµίδες των Μάγιας που είχαν ίσια πλάτη.

 Εποµένως ήταν προφανές ότι η κατανόηση τέτοιων ενεργειακών αλλαγών
πρέπει να ήταν η βάση της προφητικής παράδοσης των Μάγιας. Φυσικά ο παραδοσιακός
Μαγιανισµός δεν το έβλεπε έτσι, ο οποίος αντιµετώπιζε ουσιαστικά το ηµερολόγιο και τις
διάφορες θεότητες που σχετίζονται µαζί του ως δεισιδαιµονία.

Όµως,  εγώ ήρθα από µια διαφορετική επιστηµονική παράδοση,  και µε ενδιέφερε κυρίως αν οι χρονικοί κύκλοι των Μάγιας και οι θεότητες ήταν ακριβείς απεικονίσεις της πραγµατικότητας. Έτσι, στην αρχή της επιστηµονικής µου καριέρας τη δεκαετία του 1970  καθοδηγήθηκα από ένα µέλος της
επιτροπής Νόµπελ στη Στοκχόλµη και είδα τουλάχιστον έµµεσα πώς λειτουργεί η επιστήµη
από τα υψηλότερα υποτίθεται κλιµάκια.

Αυτό σηµαίνει µεταξύ άλλων, µηδενική ανοχή στην επινόηση θεωριών από “πίστεις” χωρίς εµπειρικά γεγονότα να τις υποστηρίζουν και συνεχή έµφαση σε πειραµατικούς ελέγχους πραγµατικότητας.  Τουλάχιστον επαγγελµατικά αυτή παραµένει η νοοτροπία µου µέχρι τώρα και το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν ότι ο Χριστός γεννήθηκε στις 25 ∆εκεµβρίου ή ότι το ηµερολόγιο των Μάγιας τελειώνει στις 21  ∆εκεµβρίου δεν αποτελεί απόδειξη για µένα ότι ισχύει κάτι τέτοιο.

Η ιδέα ότι υπάρχουν µέχρι και εννέα Κάτω Κόσµοι ήταν για πολύ καιρό επικριτέο από

κάποιους που έλεγαν ότι υπήρχε µόνο ένας µακροχρόνιος κύκλος στο ηµερολογιακό
σύστηµα των Μάγιας,  δηλαδή η Μακροχρόνια Αρίθµηση των 5,125  ετών.  Κι όµως,  από
τότε ακόµη υπήρχαν ενδείξεις ότι οι Μάγιας αναγνώριζαν εννέα στάδια εξέλιξης.

Για παράδειγµα,  ήταν γνωστό ότι η Μακροχρόνια Αρίθµηση αναφερόταν περιστασιακά ως
διοικούµενη από τον Άρχοντα των Έξι Ουρανών (Six-Sky-Lord),  υποδεικνύοντας το έκτο
επίπεδο, και ότι υπήρχαν ονόµατα για χρονικές περιόδους αρχίζοντας µε το πρώτο από τα
εννέα επίπεδα, το χαµπλα-τουν (hablatun).  Βασισµένος σε αυτές τις ενδείξεις των εννέα
επιπέδων, πρότεινα τη θεωρία µου µια και µπορούσε να επιβεβαιωθεί εµπειρικά από την
ανθρώπινη ιστορία ακόµη κι αν κάποιοι πίστευαν ότι δεν ήταν αρκετά ορθόδοξο.

Παρ’ όλα αυτά, λίγο αργότερα, το 1996, οι Μαγιανιστές άρχισαν να αποκρυπτογραφούν το Μνηµείο 6

στο Τορτουγκέρο (Tortuguero = Χελώνα), περίπου 50 χιλιόµετρα δυτικά του Παλένκε, που
θα ενίσχυε περαιτέρω το µοντέλο µου των εννέα επιπέδων της εξέλιξης. Για πρώτη φορά
είχε βρεθεί επιγραφή που έδειχνε να αναφέρεται στα πιθανά συµβάντα της τελικής
ηµεροµηνίας, τουλάχιστον από την πλευρά ενός Μάγια βασιλιά γύρω στο 670 π.Χ.

Αυτή η επιγραφή κέρδισε πιο ευρεία προσοχή µόλις το 2006  και το τελικό της κείµενο
σύµφωνα µε τον Ντέιβιντ Στούαρτ,  που είναι ειδήµονας στους µάγια γλύφους,  γράφει
ουσιαστικά τα εξής:  Tzuhtz-(a)j-oom u(y)-uxlajuun pik (ta) Chan Ajaw ux(-te’) Uniiw. 
Uht-oom ? Y-em(al)?? Bolon Yookte’ K’uh ta?
ή µεταφρασµένο: “Το ∆έκατο τρίτο ‘Bak’tun”  θα τελειώσει (στο)  Τέσσερα Ajaw,  το
Τρίτο του Uniiw (K’ank’in). ?  θα συµβεί. (Θα είναι)  η κάθοδος(??)  των Εννέα
Υποστηρικτικών? Θεών στο ?. " 



Είναι σύνηθες σε τέτοιες αρχαίες επιγραφές να είναι δύσκολη η ανάγνωσή τους, εν µέρει
γιατί οι γλύφοι έχουν ξεθωριάσει (όπως στην προκειµένη περίπτωση) και εν µέρει γιατί τα
νοήµατα των γλύφων δεν είναι σαφή.  Το κρίσιµο σηµείο από την πλευρά µας είναι οι
θεότητες (ή θεότητα)  που ονοµάζεται Bolon Yookte,  που την τελική ηµεροµηνία θα
“κατέλθει”.

Για να καταλάβουµε την ερµηνεία αυτού, πιστεύω ότι είναι σηµαντικό να ξέρουµε
δύο πράγµατα για τις αρχαίες θεότητες των Μάγιας.  Το πρώτο είναι ότι δεν ήταν τόσο
προσωποποιηµένοι όπως για παράδειγµα οι ρωµαϊκοί ή βορεινοί θεοί,  που ενεργούσαν
περισσότερο ή λιγότερο ως άτοµα.

Αντίθετα, µια Μάγια θεότητα (ή Άζτεκ) συµβόλιζε τυπικά
µια κοσµική δύναµη συνδεδεµένη µε µια χρονική περίοδο και οι µυθολογίες αυτών των

ανθρώπων στ’  αλήθεια περιγράφουν αρκετά υψηλού επιπέδου απρόσωπες κοσµικές
σχέσεις.

 Ως εκ τούτου,  ξέρουµε πώς φέρονταν τα αρχαία ηµερήσια σύµβολα από τους
ηµερο-φορείς,  θεότητες που ήταν σχετισµένες µε ειδικές µέρες.  Εποµένως,  χρονικές
περίοδοι, θεοί και ηµερήσια σύµβολα ήταν περισσότερο ή λιγότερο εναλλασσόµενα και η
αναπαράστασή τους εξαρτιόταν από τα συµφραζόµενα.

Το δεύτερο πράγµα που πρέπει να ξέρουµε είναι ότι αυτές οι θεότητες µπορούσαν εύκολα να χωριστούν σε αρκετές διαφορετικές θεότητες και αντίστροφα, ανάλογα αν τα συναφή απαιτούσαν να εκφραστούν ως ολότητα ή ως ξεχωριστά µέρη.

 Αυτή είναι σχεδόν αναµφίβολα η περίπτωση µε τον Bolon Yookte, που µπορεί να εννοηθεί ως πλήρης θεότητα µε εννέα µέρη ή ως εννέα µέρη που απαρτίζουν µια ολότητα. Ο Bolon Yookte  είναι συγχρόνως µια ολότητα και τα εννέα της µέρη, διότι η κοσµολογία των Μάγιας είναι στην ουσία ολιστική και βλέπει τα πάντα στη δηµιουργία ως συνδεδεµένα µεταξύ τους.


Ο John Major Jenkins έγραψε το 2006 ένα σηµαντικό και ενδιαφέρον άρθρο για τον Bolon
Yookte: Σχόλια για το κείµενο 2012 του Μνηµείου 6 στο Τορτουγκέρο και το Bolon Yookte
Ku, http://edj.net/mc2012/bolon-yokte.html,  όπου συνοψίζει επιγραφικές πληροφορίες για
αυτή την θεότητα ονόµατι Bolon Yookte, που σύµφωνα µε την προαναφερθείσα επιγραφή
θα καθοδεύσει κατά την τελική ηµεροµηνία των Μάγιας.

 Μεταξύ άλλων παραθέτει ένα άρθρο των Gillespie και Joyce που δηλώνουν ότι ο Bolon Yookte αποκαλούνταν “ο Θεός των Εννέα Επιπέδων”  και επίσης ότι ήταν µια θεότητα που ήταν παρούσα ήδη από την αρχή της δηµιουργίας όπως φαίνεται στο περίφηµο ∆οχείο των Επτά Θεών (Vase of the
Seven Lords ).


Επίσης παραθέτει Eberl και Prager, που είπαν ότι ο Bolon Yookte  είχε ταυτιστεί µε τον
κάτω κόσµο, τους πολέµους και τις συγκρούσεις.  Πραγµατικά,  όλα αυτά θέλουν να µας
πούνε ότι η δοµή των Εννέα Σταδίων της εξέλιξης, των Εννέα Κάτω Κόσµων, υπάρχει από
την αρχή της δηµιουργίας,  αυτό που στη σύγχρονη ορολογία αποκαλούµε Big Bang /
Μεγάλη Έκρηξη. Εποµένως, το Μνηµείο 6 στο Τορτουγκέρο και η µελέτη του Τζένκινς για
τις ερµηνείες παρέχει τέλεια επιβεβαίωση της θεωρίας που πρότεινα δεκαπέντε χρόνια
πριν.

Ο Bolon Yookte είναι τα Εννέα επίπεδα της εξέλιξης που παρουσιάζονται µε τους
εννέα κάτω κόσµους.  Αυτοί οι εννέα Κάτω Κόσµοι συνδέονται λοιπόν προφανώς και µε
τους Επτά Άρχοντες της ∆ηµιουργίας (Seven Lords of Creation) (τις εφτά ΗΜΕΡΕΣ) όπως
φαίνεται και στο περίφηµο δοχείο των Μάγιας. Επιπλέον, όπως ξέρουµε από την ιστορία,
όλοι αυτοί οι Κάτω Κόσµοι συνδέονται µε συγκρούσεις και πολέµους, µια και οι αλλαγές
στις κοσµικές ενέργειες προκαλούν αλλαγές στις ισορροπίες των δυνάµεων και ως
αποτέλεσµα, εχθροπραξίες.

Για µένα, οι σχέσεις ανάµεσα σε αυτές τις θεότητες των Μάγιας
προσφέρουν ένα µοντέλο εξέλιξης που έχει εξακριβωθεί από συµπαγή εµπειρικά στοιχεία.
Εξαιτίας αυτής της σύνδεσης µε την πραγµατικότητα αυτή είναι κρίσιµη πληροφορία για την
ανθρωπότητα την παρούσα στιγµή και όχι απλά µυθικές σχέσεις.

Η ερµηνεία αυτής της επιγραφής είναι ότι κατά την τελική ηµεροµηνία δεν θα εκδηλωθεί
µόνο µια κοσµική δύναµη,  αλλά Εννέα και ότι αυτές συµβολίζονταν από µια πυραµίδα
Εννέα Σκαλιών που ήταν ο Bolon Yookte –  Ο Θεός των Εννέα Βαθµίδων. Είναι επίσης
φανερό από το άρθρο του Τζένκινς ότι ο Bolon Yookte συνδεόταν µε το Κοσµικό ∆έντρο, το
οποίο ειδικά το προσεχές βιβλίο µου Το Σκόπιµο Σύµπαν θα καταδείξει ως την πηγή όλης
της δηµιουργίας – όχι ως µύθο, αλλά ως πραγµατικότητα.

Υπό το φως του µνηµείου στο  Τορτουγκέρο πιστεύω ότι το µοντέλο των Εννέα Κάτω Κόσµων και ∆εκατριών Ουρανών µπορεί να απορριφθεί από κάποιον, όταν αγνοεί τελείως όχι µόνο τις ίδιες τις επιγραφές των Μάγιας,  αλλά επίσης τις µαζικές εµπειρικές αποδείξεις της σύνδεσης του
ηµερολογιακού συστήµατος των Μάγιας µε την πραγµατικότητα.

Αν,  αντίθετα,  αυτό το σύνολο των αποδείξεων είναι αποδεκτό, µπορούµε εύκολα να δούµε πώς θα αντάλλασσαν οι Μάγιας τις θεότητες, χρονικές περιόδους και κοσµικές ενέργειες στη µυθολογία τους µε έναν τρόπο που µπορεί να µας βοηθήσει τώρα να κατανοήσουµε την εξέλιξη και πώς
ξετυλίχθηκε στη βιολογική και ιστορική πραγµατικότητα.


Ο Bolon Yookte, ο Θεός των Εννέα βαθµίδων µε τους Εννέα Κάτω Κόσµους του, όπως αυτό
απεικονίζεται µε την Πυραµίδα του Ιαγουάρου στο Τικάλ. Οι Εννέα Κάτω Κόσµοι θα ολοκληρωθούν,
“ο Bolon Yookte θα κατέλθει” την ίδια στιγµή και για τον συµβολισµό αυτού του συγχρονιστικού
γεγονότος η πυραµίδα έχει ίσια πλάτη. Φωτογραφία του συγγραφέα.

Παρ’  όλα αυτά η επιβεβαίωση του µνηµείου στο Τορτουγκέρο ότι οι αρχαίοι Μάγιας
έβλεπαν το τέλος της δηµιουργίας ως την ταυτόχρονη κάθοδο Εννέα διαφορετικών
θεοτήτων,  ή την εκδήλωση εννέα κοσµικών δυνάµεων,  είναι πολύ επίκαιρη καθώς
βρισκόµαστε τώρα στο όγδοο επίπεδο της εξέλιξης και σύντοµα θα ανέβουµε ένα σκαλί στο
ένατο επίπεδο, το Συµπαντικό Κάτω Κόσµο.

∆εν είναι υπερβολή να πούµε ότι το µέλλον πολλών ανθρώπων θα εξαρτηθεί άµεσα από την ακριβή γνώση της εξάντλησης των ενεργειών αυτών των εννέα επιπέδων. Σήµερα, λοιπόν, είναι κρίσιµο να ξέρουµε για αυτή τη βασική δοµή της εξέλιξης, των Εννέα Κάτω Κόσµων και ∆εκατριών Ουρανών, και την ακριβή χρονική στιγµή ενεργοποίησης των διαφορετικών κυµατοειδών κινήσεων της
δηµιουργίας.

Εποµένως η ταυτόχρονη κάθοδος των εννέα θεοτήτων (εκδήλωση εννέα
κοσµικών δυνάµεων) κατά την τελική ηµεροµηνία δεν αποτελεί πια ανορθόδοξη ιδέα, αλλά
η µόνη σηµαντική εξήγηση -µε νόηµα-  που µπορεί να δοθεί για το µνηµείο 6  του
Τορτουγκέρο.

 Αυτό σηµαίνει επίσης ότι ο Bolon Yookte που αναφέρεται στο Τορτουγκέρο
µνηµείο δεν αφορά σ’  ένα µεµονωµένο γεγονός που θα συµβεί µια συγκεκριµένη
ηµεροµηνία. Αλλά πρόκειται για εννέα διαφορετικές κυµατοειδείς κινήσεις, κάθε µια από τις
οποίες γεννήθηκε από τους Επτά Άρχοντες της ∆ηµιουργίας (τις επτά ηµέρες σε κάθε Κάτω
Κόσµο) κατά τη δηµιουργία του σύµπαντος (µε το Big Bang) τότε που, όπως επισηµαίνει και
ο Τζένκινς,  ο Bolon Yookte  υπήρχε ήδη.

Συνεπώς,  κάθε βιώσιµη θεωρία για τη σηµασία του ηµερολογίου των Μάγιας πρέπει να είναι ικανή να υπολογίζει τέτοιες µακροπρόθεσµες εξελικτικές διαδικασίες,  που εκτείνονται µέχρι και 16.4  δισεκατοµµύρια χρόνια.  Άρα,  σοβαροί ερευνητές πρέπει να σταµατήσουν να εστιάζουν στο τι µπορεί να συµβεί µια μεµονωµένη µέρα, την τελική ηµέρα, µια και αυτή µπορεί να γίνει κατανοητή µόνο σε πολύ µεγαλύτερη κλίµακα.

Έτσι,  από αυτή την οπτική είναι πρόβληµα που ειδικά πολλοί Αµερικανοί “ειδήµονες του 2012”, σύµφωνα µε την επερχόµενη χολυγουντιανή ταινία 2012,  έχουν αφοσιωθεί σε κάποιο φυσικό συµβάν που συσχετίζουν µε την µεµονωµένη 21η ∆εκεµβρίου 2012,  όπως µια πολική µετατόπιση,  µια γαλαξιακή ευθυγράµµιση,  µια ηφαιστειακή έκρηξη,  µια πρόσκρουση αστεροειδούς,  µια ηλιακή έκρηξη ή κάποια άλλη (συνήθως όχι τόσο καλά θεµελιωµένη)  ιδέα του τί µπορεί να γίνει αυτή τη συγκεκριµένη µέρα.

 ∆εδοµένης της απόλυτης εξωφρενικότητας τέτοιων ιδεών,  ειδικά υπό το φως του
Τορτουγκέρο µνηµείου,  µήπως είναι καιρός να αρχίσουν να µελετούν ένα εξελικτικό
µοντέλο για το ηµερολόγιο των Μάγιας που να συµφωνεί µε αυτό το µνηµείο?

Το “2012” ήταν για πολύ καιρό ένα πεδίο δράσης µιας ψευδο-επιστήµης και οι πολλές αβάσιµες ιδέες
της “µοναδικής ηµέρας” κηλιδώνουν το γεγονός ότι το τελικό σενάριο του ηµερολογίου των
Μάγιας έχει να κάνει στην πραγµατικότητα µε µια κοινωνικο-οικονοµική µεταµόρφωση,
επακόλουθο διαδικασιών που επηρεάζουν την ανθρώπινη συνείδηση.

Εποµένως πρόκειται για τα ίδια τα ανθρώπινα όντα και πώς συν-δηµιουργούµε τη γέννηση ενός νέου κόσµου και όχι για κάποιο γεωλογικό ή αστρονοµικό γεγονός του οποίου θα ήµασταν απλοί
παρατηρητές.

Βέβαια υπάρχει λόγος που,  όπως προανέφερα,  κανένας υπέρµαχος της τελικής
ηµεροµηνίας στις 28ης Οκτωβρίου 2011 δεν έχει ποτέ υποστηρίξει ή δεν έχει δελεαστεί να
υποστηρίξει ότι αυτή η ηµεροµηνία θα είναι “το τέλος του κόσµου”.

∆ιότι αυτή η ηµεροµηνία πηγάζει οργανικά από µια εξελικτική διαδικασία και δεν σχετίζεται µε κανένα πραγµατικό ή διαδιδόµενο φυσικό ή αστρονοµικό γεγονός.

Πρόκειται απλά για την ηµέρα κατά την οποία το σύµπαν µετά από εννέα σηµαντικές κβαντικές βαθµίδες, από την αρχή της δηµιουργίας του σύµπαντος,  επιτυγχάνει την υψηλότερη ενεργειακή του κατάσταση και δεν υπάρχει κανένας λόγος να σηµαίνει κάτι τέτοιο το τέλος του κόσµου.

∆ηλαδή η πλήρης κάθοδος του Bolon Yookte  είναι µόνο ένα εξελικτικό σηµείο ολοκλήρωσης.  Απ’ την άλλη µεριά,  όσον αφορά στα πολλά γεγονότα που έχουν διαδοθεί σχετικά µε την 21η ∆εκεµβρίου 2012 δεν είναι περίεργο που ενθαρρύνουν υποθέσεις για το τέλος του κόσµου.

 Αν για παράδειγµα προτείνει κάποιος ότι αυτή η τελική ηµεροµηνία αφορά σε µια µετατόπιση πόλων ή σε µια γιγαντιαία έκλυση ακτινοβολίας γάµµα από το κέντρο του γαλαξία, γιατί να µην πιστέψουν

οι άνθρωποι ότι αυτό θα σήµαινε το τέλος του κόσµου?

 Το να προτείνουµε φυσικά γεγονότα είναι σαν να ζητάµε από τα κυρίαρχα ΜΜΕ να προκαλέσουν φόβο και απελπισία γύρω από την πραγµατική µεταµόρφωση που πρόκειται να λάβει χώρα.

Γι’  αυτό πιστεύω ότι θα υπάρξουν αρκετοί άνθρωποι που θα υποφέρουν περισσότερο
από την απόρριψη της γνώσης που µπορούµε να λάβουµε από τους αρχαίους Μάγιας,
που όπως είδαµε µιλά για την εκπλήρωση µιας σύνθεσης εννέα εξελικτικών δυνάµεων, του
Bolon Yookte Ku, και όχι για κάτι που θα συµβεί µια συγκεκριµένη µέρα.

Εξαιτίας όλων των συγκεχυµένων πληροφοριών που εστιάζουν στις 21 ∆εκεµβρίου 2012 που είναι ήδη προ των πυλών,  πιστεύω πάντως ότι οι άνθρωποι θα αρχίσουν να ευθυγραµµίζονται µε την
αληθινή τελική ηµεροµηνία της 28 ης Οκτωβρίου 2011,  όχι επειδή αντιλαµβάνονται ότι η
ενεργητική τελική ηµεροµηνία πρέπει λογικά να είναι 13.13.13.13.13.13.13.13.13 13
Ajaw/Ήλιος ή ότι η 4 Ajaw/Ήλιος τελική ηµεροµηνία ήταν το αποτέλεσµα πολιτικής
παρόµοιας µε την καθιέρωση της γέννησης του Ιησού στις 25  ∆εκεµβρίου από την
Χριστιανική Εκκλησία.

Αντίθετα οι άνθρωποι είναι πολύ πιθανό να αποδεχτούν την 28η Οκτωβρίου 2011  στην πράξη απλά επειδή δεν θα µπορούν να αρνηθούν την τρέχουσα κυµατοειδή κίνηση των ενεργειών που αυτοί οι ίδιοι βιώνουν,  ιδιαίτερα στο κοινωνικο- οικονοµικό πεδίο.

Όµως,  για όσους επιζητούν να συν-δηµιουργήσουν συνειδητά τη
γέννηση ενός νέου κόσµου, η γνώση του πως κορυφώνονται οι κοσµικές ενέργειες µέχρι τις
28  Οκτωβρίου 2011  θα είναι χρήσιµη,  απλά επειδή χωρίς αυτή δεν θα είναι δυνατή η
κατανόηση της γέννησης του νέου κόσµου και της χρονολόγησής του.

Γι’  αυτό,  η ενεργοποίηση αυτών των ενεργειών, και οι προκαταρκτικές φάσεις τους στον Γαλαξιακό και Συµπαντικό Κάτω Κόσµο θα λάβουν χώρα,  όπως πάντα,  σύµφωνα µε έναν µεγάλης
ακριβείας σχετικό συγχρονισµό µέχρι ο Bolon Yookte, οι εννέα κάτω κόσµοι, να “κατέλθει”,
να εκδηλωθεί πλήρως, και να διαµορφώσει το έδαφος για µια χιλιετία ειρήνης – το τέλος της
Εποχής των Αλλαγών.

Σιάτλ, 19 Αυγούστου 2009 (6 Ajaw / Ήλιος)
Καρλ Γιόχαν Κάλλεµαν
ΠΗΓΗ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα