Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

ΕΓΩ.. ο άνθρωπος!! Οι Δυο Διαφορετικες Αποψεις...

Η ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΑΠΟΨΗ

ΕΓΩ ο άνθρωπος …. ως έμπορος και ως πωλών

τοις μετρητοίς, ξεπούλησα……………………….
αντάλλαξα το φως μου και την πραγματική μου
υπόσταση, αποδεχόμενος την αρχέγονη, κτηνώδη, βάρβαρη,
και βέβηλη φύση.

Φόρτωσα το βάρος των δικών επιλογών καταστροφής και ευθύνης

στις ψυχές των παιδιών υπονομεύοντας την συνέχεια και αυθαιρετώ
έναντι των νόμων της συνύπαρξης και του Δημιουργού μου.

Ακροβατώντας στην τεντωμένη χορδή της ζωής και του θανάτου
ως αιματούμενο ζώο πλέον, στις φλέβες μου άρχισε να ρέει
η αμφιβολία ο φόβος και η ανασφάλεια. 

Και έως ότου η γύμνια μου φτάσει ως το κόκαλο, ως φανατισμένη
τραγική φιγούρα, πότε θα σέρνομαι και πότε θα τριγυρνώ με τα χέρια
απλωμένα, στις στοές, στα υπόγεια και στα σκοτάδια της άγνοιας μου.

Ως ¨πλούσιος¨ και ¨χορτάτος¨ μεν, αλλά ως τυφλός δε, έως ότου συναντήσω
την αμείλικτη τιμωρία μου, προερχόμενη από την ενστικτώδη κτηνωδία
της φύσης την οποία αποδέχτηκα!!!
mars



Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΑΠΟΨΗΗ

Εγω ο ανθρωπος...ως ελευθερος και ως αγαπημενος

τοις μετρητοις, αγαπησα.....................
ανταλλαξα το μισος και την σκοτεινη μου υποσταση,
αποδεχομενος την αρχεγονη,θεικη,φωτεινη
και αιωνια φυση.

Ξεφορτωσα το βαρος των δικων μου επιλογων καταστροφης και ευθυνης
στη ψυχη του παρελθοντος ευνοωντας τη συνεχεια και υπηρετω
τους νομους της συνυπαρξης και του Δημιουργου μου.

Ακροβατωντας στην τεντωμενη χορδη της ζωης και του θανατου
ως συμπαντικο ον πλεον,στις φλεβες μου συνεχισε να ρεει
η αγαπη,ο σεβασμος και η δημιουργια.

Και εως οτου η σπιθα μου φτασει ως τον ουρανο,ως στροβιλιζομενη
αεναη φωτια,ποτε θα ταξιδευω και ποτε θα τραγουδω με τα χερια
απλωμενα,στα λιβαδια,στα αστερια και στα απεραντα της υπαρξης μου.

Ως πλουσιος και σοφος μεν,αλλα ως ελευθερος δε,εως οτου συναντησω
τον τελικο προορισμο μου,προερχομενο απο τη θεικη φωτια
της Ανικητης Φυσης την οποια αποδεχτηκα!

leo morpheus

ΠΗΓΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα