Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ



Στην αγκαλιά του θα ριχτώ κι ένα συρτό,αργό χορό
μαζί του θα χορέψω

πάνω στα κάστρα τ'ουρανού με βήμα απλό και 


ταπεινό,θα βγω να ταξιδέψω

Με φόντο πιά τους ουρανούς και ήχους άστρων


 κοσμικούς θα πνίγεται ο καημός μου


Τίποτα πιά δεν με κρατά ,δεν θάχω ανάγκη τη


 μιλιά,θα είμαι ο εαυτός μου



Τ'αστερια θα θρηνούν σιγά,θα είμαι μιά αχνή σκιά 


στης νύχτας το μπαλκόνι



μέχρι να έρθεις να με βρείς ψυχή κι εσύ,θα θυμηθείς


 τίποτα δεν τελειώνει



Μες στης ψυχής μου το βυθό Τριαντάφυλλα θα


 κρύψω και όταν θα σε ξαναδώ



σε ραντεβού μελλοντικό,ζωή θα σου χαρίσω..



ΟΔΥΣΣΕΑΣ Π.




ΠΗΓΗ 





ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

1 σχόλιο:

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα