Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Αγαπητό μου ημερολόγιο. Σήμερα ανακάλυψα ότι μεγαλώνω ταχύτατα.


Αγαπητό μου ημερολόγιο


Σήμερα ανακάλυψα ότι μεγαλώνω ταχύτατα.
 Έχω αφήσει πίσω μου τα παιδικά μου όνειρα!
 Έχω ακόμα ξεχάσει τις υποσχέσεις που έδωσα σαν παιδί στον εαυτό μου, να μην γίνω
μεγαλώνοντας αυτό που τελικά είμαι τώρα.
 Πρόδωσα τους όρκους πίστης που είχα κάνει με τα παιδιά της γειτονιάς και τώρα δεν βλέπω κανένα! 
Λησμόνησα το πώς ήταν τα ανέμελα χρόνια και πολύ φοβάμαι ότι τώρα πια καταλ
αβαίνω πολύ καλύτερα τους μεγάλους και πολύ λιγότερο τα παιδιά!


 Είναι πια περισσότερες οι ώρες που σκέφτομαι, παρά αυτές που γελώ! Αγχώνομαι για το αύριο, χάνοντας έτσι την κάθε στιγμή του σήμερα. 


Χτίζω για το μέλλον και δεν γνωρίζω τα δικά μου παιδιά. 


Και μόνο όταν με κοιτάνε, αυτό το βλέμμα κάτι μου θυμίζει από τα παλιά…







ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα