Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

2. «Ζήσε την κάθε στιγμή»


     

«Ζήσε την κάθε στιγμή» σημαίνει βγάλε από τη ζωή σου επιθυμίες και

«στόχους» και μάθε πως ό,τι προκύπτει είναι εξίσου σημαντικό, μια και καλά

γνωρίζεις πως τίποτα εσύ δεν ελέγχεις, δεν ορίζεις, δε διαλέγεις.



Επομένως, ποτέ μην καθορίζεις με υπερβολή τις επιθυμίες σου, γιατί έτσι πριν

 γεννηθούν τις σκότωσες. Εσύ απλώς υπάρχεις. ΑΛΛΟΙ ορίζουν τα σημαντικά

της ζωής σου αφού το μόνο σημαντικό για σένα είναι η ύπαρξή ΣΟΥ ... μέσα

 από Αυτόν ... μόνο η χαρά Του είναι πραγματική, όλα τα άλλα είναι πλάνα

του νου σου, απατηλά.
  

΄Ολα είναι στιγμές, μόνο που εμείς νομίζουμε πως έχουν διάρκεια. Μέσα σε όλες

τις αυταπάτες μας είναι κι αυτή. Γιατί, ενώ το ξέρω, με παρασύρει;

Οι μεταπτώσεις μου είναι ασήμαντες όταν εγώ δεν τους δίνω βάρος΄ γι' αυτό ας

αλλάξω σταθμό και τέλειωσε.

΄Ολοι ψάχνουμε το σκοπό της ύπαρξής μας και όταν τον βρίσκουμε, πάλι

ψάχνουμε γι' άλλα, πιο δύσκολα και βαθιά. Οπότε η ηρεμία δεν έρχεται ποτέ

και μένουμε με μια αδιόρατη ανησυχία και θλίψη.

Πότε τελικά θα ανακαλύψουμε αυτά που τα μάτια και οι αισθήσεις μας

δεν μπορούν να εντοπίσουν;

΄Ολα πια στη ζωή μου έχουν άλλο χρώμα κι άλλη αξία. ΄Ο,τι θεωρούσα

δεδομένο, τώρα είναι σαν να μου χαρίζεται για πρώτη φορά. ΄Ολα έχουν μια

μαγική τελειότητα και όλα έχουν ένα μοναδικό φως και χρώμα λες και είναι

φρεσκοβαμένα.

Γύρω μου υπάρχουν ατέλειωτοι πίνακες ζωγραφικής, απίστευτης

ομορφιάς, που εγώ παλαιότερα απλώς δεν έβλεπα...


ΠΗΓΗ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα