Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Ραντεβού με τη Νέα Συνείδηση

Εγκαινιαζουμε Με Αυτη Την Μικρη Ιστορια Του Φιλου Αναγνωστη ΑΝΤΩΝΗ ΧΑΝΙΩΤΑΚΗ Τη
Νεα Μας Στηλη  ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΙ ΠΑΡΕΕΣ Με
Αρθρα Αναγνωστων Μας.


Με αφορμή κάποιο κείμενο το οποίο διάβασα, το οποίο αφορούσε στα ψυχικά απόβλητα έγραψα κάποιες σκέψεις μέσα από έναν διάλογο, 

δοσμένο με χιούμορ, και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας!

~ Γιατί ντύθηκες τόσο καλά;

~ Α! Δεν σου είπα... Έχω ραντεβού με τη Νέα Συνείδηση στο κέντρο!!!

~ Σε πόση ώρα ;

~ Τώρα! Ίσα που προλαβαίνω να ετοιμαστώ! Αυτό που φοράω σου αρέσει;

~ Μια χαρά είναι! Την έχεις ξανά συναντήσει αυτή την.. Πως την είπες; Νέα Συνείδηση;  

~ Ναι. Νέα συνείδηση. Την είδα πάλι σήμερα το πρωί... και μου είπε ότι έχει κάτι σημαντικό να μου πει σχετικά με τα ψυχικά απόβλητα.

~ Τι είναι αυτό;

~ Κάτι μου έλεγε ότι τα ψυχικά απόβλητα δημιουργούνται συνειδητά ή ασυνείδητα και πως προκαλούν σοβαρές βλάβες τόσο σε εμένα όσο και στους γύρω μου. Το ήξερες;

~ Όχι!

~ Άσε και για να φθάσεις κέντρο με τόσο σκουπιδαριό, θέλει μεγάλη προσπάθεια και με προβλημάτισε!

~ Για φαντάσου... ψυχικά απόβλητα ε;

~ Ναι! Και μου είπε πως δημιουργούνται όταν νοιώθουμε θλίψη, θυμό και φόβο. Και όσο περισσότερο το παρατηρώ φίλε, διαπιστώνω ότι έχουμε φτάσει σε σημείο να πατάμε πάνω σε σκουπίδια για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε!!!

~ Και που θα πάει όλο αυτό; Δεν μπορούμε να το σταματήσουμε;

~ Μπορούμε! Αν σταματήσουμε να τα δημιουργούμε! Άλλωστε δεν στερέψαμε από ιδέες μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πιο καθαρό περιβάλλον στη θέση του. Καταλαβαίνεις τώρα τους προβληματισμούς μου και γιατί θέλω να τη συναντήσω;!

~ Καταλαβαίνω!

~ Πηγαίνω τώρα, να μην αργήσω στο ραντεβού μου μαζί της. Εξάλλου ποιος αργεί στο ραντεβού που έχει δώσει με τη γνώση;! Αφού ξέρουμε ότι η γνώση είναι δύναμη!

ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

2 σχόλια:

  1. Πολύ καλό! Είθε, φωνές τέτοιες που αποδυναμώνουν κάθε μορφής σκουπίδια και ενισχύουν στοχευμένες δημιουργικές σκέψεις & δράσεις για ουσιαστική ελευθερία αυτού του τόπου, να ακούγονται όλο και δυνατότερα, όλο και μακρύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που αποκαλύπτονται οι αναγνώστες και στο ένατο κύμα απλώνουν τη φωνή-ψυχή τους, είθε να γίνει λαοθάλασσα..Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα