Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Θέλω Να Ξαναγίνω Παιδί

Μέρες Χριστουγέννων και η καρδιά μου νοσταλγεί την παιδική μου ηλικία. Πόσο θέλω να ξαναγίνω παιδί!
Θέλω να πηγαίνω στα fast food και να νομίζω πως είναι το καλύτερο μέρος στον κόσμο
Θέλω να πιστεύω οτι ο κόσμος είναι δίκαιος και καλός. Θέλω να πιστεύω οτι όλα είναι δυνατά.
Θέλω να ξανακούσω το Άγιο Βασίλη να έρχεται τα μεσάνυχτα.
Θέλω να πιστεύω οτι όλοι θα ζήσουμε αιώνια, επειδή δεν θα ξέρω τι θα πει θάνατος
Θέλω να ενθουσιάζομαι με τα μικρά πράγματα
Θέλω να πιστεύω οτι είμαι ευτυχισμένος και σαν κι εμένα είναι όλοι οι άνθρωποι, ευτυχισμένοι


Θέλω να περνάω τα απογεύματα μου κάνοντας βόλτες, σκαρφαλώνοντας σε δένδρα, και να αφήσω τους μεγάλους να ανησυχούν για την ώρα, το φαγητό, τα φροντιστήρια και όλα τα δεινά.
Θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνω όταν μεγαλώσω,κι όχι να ανησυχώ για το τι θα κάνω αν δεν πετύχει το σχέδιο μου.
Θέλω να πιστεύω οτι τα σοκολατάκια είναι πιο πολύτιμα από τα χρήματα επειδή μπορώ να τα φάω.
Θέλω να ρίχνω χάρτινες βαρκούλες στο νερό και να ονειρεύομαι ταξίδια.
Θέλω να ξαναγίνω μικρό παιδί.

ΠΗΓΗ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα