Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Πάντα οι ίδιοι, με άλλη " αμφίεση ", εδώ και αιώνες!


                                 

Δεν "πάει" άλλο! Προδότες λυμαίνονται την χώρα μου και αποβλακώνουν τον κόσμο με σιντάκια και στικάκια!

Προδότες λυμαίνονται την πατρίδα μου και σπέρνουν τον πανικό και την απόγνωση!

Προδότες λυμαίνονται τα ιερά αυτά χώματα και βρωμίζουν την τιμή που μας κληροδότησαν οι πρόγονοι μας με το αίμα τους!


Προδότες λυμαίνονται την προγονική μου γη και με καθιστούν "πληθυσμό"ΚΑΙ ΜΕ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ 

ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΣΧΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΤΗΝΩΔΕΣΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ!
ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕ ΛΗΣΤΕΨΟΥΝ!

Για να σκέφτομαι ΑΥΤΟ και ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ,ώστε να μην μπαίνω εμπόδιο στα σχέδια τους να  ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ!

ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και να με καταστήσουν ΑΝΕΣΤΙΟ ΟΝ ,περιφερόμενο στον κόσμο,χωρίς ΔΗΜΗΤΡΑ  ΜΑΝΑ ΓΗ ΔΑΜΑΤΕΡ, χωρίς ΕΣΤΙΑ ΘΕΑ,ανέστιο και μόνο,χωρίς ΑΦΡΟΔΙΤΗ και κάλλος ούτε αρμονία,

χωρίς ΑΡΗ και πόλεμο ,ούτε καν μάχη,χωρίς ΑΘΗΝΑ και σύνεση ,ούτε στρατηγική,χωρίς ΔΙΑ και γενεσιουργό αιτία ,χωρίς ΕΡΜΗ  και νόηση ,με όλα τα  άφατα μυστικά μου ακάλυπτα ,χωρίς ΑΡΤΕΜΙΔΑ και την υπέροχη φύση που με προστατεύει,

χωρίς ΔΙΟΝΥΣΟ με τα ένστικτά μου καταπιεσμένα με την χαρά να λείπει,χωρίς ΗΦΑΙΣΤΟ και γόνιμη δημιουργία ,χωρίς ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ να ανασκαλεύω τα όνειρα μου,χωρίς ΗΡΑ ούτε  συνέχεια και  ροή ,ούτε αέρα να αναπνέω,

χωρίς ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΦΩΣ και ΠΝΕΥΜΑ!

Και πάντα είναι οι ίδιοι ,εδώ και αιώνες!

Ευστρατία


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα