Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΙΝΔΙΑΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

               indianprayer.jpg

Ω Μεγαλο Πνευμα, ακουω την φωνη Σου στον ανεμο .
Η αναπνοη Σου δινει ζωη στον κοσμο ολο .
Ακουσε με .

Ηρθα σ 'Εσενα ως ενα απο τα πολλα παιδια Σου .
Ειμαι μικρος και αδυναμος ,χρειαζομαι την δυναμη Σου και την σοφια Σου .


Ας ειναι να μπορω να περπατω στην ομορφια ,κανε τα ματια μου να συγκρατουν το κοκκινο και το μωβ του ηλιοβασιλεματος ,κανε τα χερια μου να σεβαστουν τα πραγματα που Εχεις δημιουργησει και τα αυτια μου να ακουν τη φωνη Σου .

Κανε με σοφο ωστε να μπορεσω να γνωρισω οσα διδαξες στα παιδια Σου ,τα διδαγματα που Εχεις κρυψει σε καθε φυλλο και σε καθε βραχο .

Κανε με δυνατο . .Οχι για να ειμαι ανωτερος απο τον αδελφο μου , αλλα για να μπορω να πολεμησω τον χειροτερο εχθρο μου ,τον εαυτο μου .

Κανε να ειμαι παντα ετοιμος να ερθω σ 'Εσενα με ευθυ βλεμμα , ωστε οταν σβυνει η ζωη , οπως σβηνει το ηλιοβασιλεμα , το πνευμα μου να ερθει σ 'Εσενα χωρις ντροπη.

ΠΗΓΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα