Τρίτη 16 Απριλίου 2013

ΈΝΑ ΑΠΟ ΤΑ "SOS" ΤΟΥ ΤΖΙΝΤΟΥ ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ

                                      

Ερώτηση: Αν και μόνο διανοητικά, έχω κατανοήσει όλα όσα είπαμε σ` αυτές τις συναντήσεις. Νομίζω ότι είναι αληθινά, με μια βαθιά σημασία. Τώρα που θα γυρίσω στον τόπο μου μπορώ να μιλήσω για τις διδασκαλίες σας στους φίλους μου; Ή, επειδή είμαι ακόμα ένας διασπασμένος άνθρωπος, θα προκαλέσω μόνο πιο πολλή σύγχυση και κακό μιλώντας γι` αυτά;

Κρισναμούρτι: Όλα τα θρησκευτικά κηρύγματα των ιερέων, των γκουρού (πνευματικών δασκάλων), διαδίδονται από διασπασμένους ανθρώπους. Αν και αυτοί ισχυρίζονται ότι "βρίσκονται πολύ ψηλά", εξακολουθούν να είναι διασπασμένα ανθρώπινα όντα. Ο ερωτών λέει: "Κατανόησα κάπως όσα είπαμε, κατά ένα μέρος, όχι τέλεια, ολοκληρωτικά". Και κάποιος άλλος λέει: "Κατανοώ και θέλω να μιλήσω στους άλλους γι` αυτά που κατανόησα. Δεν λέω ότι έχω κατανοήσει το όλον, έχω κατανοήσει ένα μέρος. Ξέρω ότι αυτό είναι διασπασμένο, ότι είναι μη πλήρες, δεν ερμηνεύω τις διδασκαλίες, απλά σας πληροφορώ για όσα έχω κατανοήσει". Τι το άσχημο σ` αυτό; Αν όμως δηλώσετε, "Εγώ έχω συλλάβει το όλον πέρα ως πέρα, ολικά, και σας μιλάω γι` αυτό", τότε δηλώνετε αυθεντία, είστε ερμηνευτής κι ένα τέτοιο πρόσωπο είναι κίνδυνος, διαφθείρει τους άλλους ανθρώπους. Αν όμως έχω δει κάτι αληθινό που δεν εξαπατώμαι απ` αυτό γιατί είναι αληθινό, και μέσα σ` αυτό υπάρχει κάποια στοργή, αγάπη, συμπόνια, κάτι που το νιώθω δυνατά, τότε φυσικά δεν μπορώ παρά να βγω και να μιλήσω και στους άλλους. Θα ήταν ανόητο να πω ότι δεν θα το κάνω, αλλά θα προειδοποιήσω τους φίλους μου, λέγοντας: "Κοιτάξτε, να είστε προσεκτικοί, μη με ανεβάσετε σε βάθρο".


 
ΠΗΓΗ


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα