Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Ποιος φταίει τελικά;;;





Μεσημεράκι..σε κάποιο καφέ,ξέρετε αυτά τα σύγχρονα τα lounge..μεταξύ αποστολής δεκάδων βιογραφικών για εύρεση εργασίας και ανάγνωσης διάφορων άρθρων,ειδησεογραφικών και συνωμοσιολογικών,φιλικών ή όχι μπλογκς  (απλά πράγματα) θα μου πείτε άνεργος και πίνεις καφεδάκι;; Θα τον έχεις τον τρόπο σου,ξέρετε πόσοι άνεργοι πίνουν καφεδάκι;; Ξέρετε πόσοι πίνουν καφεδάκι την ίδια ώρα που οι συνάδελφοί τους βρίσκονται στις πορείες συγκαλυμμένοι κάτω από πολιτικές ταυτότητες και κατευθυνόμενα συνδικάτα;;

Αναρωτιέμαι για ποιο λόγο έφτιαξα κι εγώ ένα μπλογκ..ίσως η ανεργία,ίσως η περιέργεια,πάντως όχι για προσηλυτισμό,εξάλλου τα άρθρα μου μόνο για δημιουργία φίλων δεν συνίστανται,δεν είμαι δημοσιογράφος,ούτε συγγραφέας,ούτε ειδήμων επί παντός επιστητού και βέβαια δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα γράφω,κάποια στιγμή αν το κάνω απλά δεν θα υπάρχει το μπλογκ μου,δίχως προειδοποίηση..Δεν αναπαράγω πολιτικές ειδήσεις ούτε άρθρα που υποτίθεται πολεμάνε τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, άλλωστε δεν βλέπω κάτι νέο σε αυτό το παμπάλαιο παιχνίδι ελέγχου,δύναμης,εξουσίας και πλούτου..καλή τύχη σε όσους νομίζουν ότι με το πληκτρολόγιο κάνουν επανάσταση..και βέβαια καλή τύχη σε όσους ονειρεύονται επαναστάσεις γενικώς..Μπορεί να μην είμαι μαζί σας αλλά ούτε εναντίον σας είμαι..

Μεσημέρι λοιπόν ώρα 1 και τι βλέπω γύρω μου..νεολαία..βλέπετε τα λύκεια δεν δουλεύουν φουλ ωράριο αυτή τη στιγμή,αλλά και να δούλευαν οι κοπάνες δίνουν και παίρνουν..εντάξει κλασσικά πράγματα,τα έκανα κι εγώ στα σχολικά μου χρόνια..τίποτα δεν άλλαξε από το 1994 που αποφοίτησα..ναι δεν συνέχισα σε σπουδές πανεπιστημίου,μόνο το Λύκειο και αυτό τεχνικό...

Όλως τυχαίως διάβασα και την επιστολή του μαθητή προς υποστήριξη των καθηγητών του,μια επιστολή που ψάχνει να βρει το ποιος φταίει για τη κατάσταση τη σημερινή και που δεν έχει μέλλον..ομολογουμένως μια συγκινητική επιστολή,αλλά πόσο αληθινή είναι;Μια επιστολή που κάνει θραύση λέει στο Facebook και στο Internet.Κρύβεται κάποιος πίσω από όλα αυτά;; Ποιος ξέρει,άλλο ένα πεδίο αντιπαράθεσης...

Βλέπω και τα γειτονικά καφέ γεμάτα νεολαία,αυτή την νεολαία που υποτίθεται αγχώνεται για το μέλλον των εξετάσεων,αντικείμενα συζήτησης;; Οτιδήποτε άλλο πλην των εξετάσεων,τα έξυπνα τηλέφωνα έχουν την τιμητική τους,τεχνολογία γαρ εγγύς..Και η συζήτηση κάπου εκεί σταματάει και ξεκινάει το ανελέητο σερφάρισμα στο διαδίκτυο,σίγουρα όμως θα υπάρχει και η άλλη νεολαία,αυτή που αγχώνεται και στενοχωριέται για την κατάσταση που περιήλθε η οικογένεια τους,μια νεολαία που αγωνίζεται χωρίς να το βροντοφωνάζει,δουλεύει σε καφετέριες και συμπληρώνει στο εισόδημα του σπιτιού,ναι υπάρχουν και τέτοια παραδείγματα,υπάρχει φως στο τούνελ;;Ίσως και όχι αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία ..Βέβαια αυτό δεν το κάνει μόνο η νεολαία,το σερφάρισμα εννοώ,για να γυρίσω στα προηγούμενα, αλλά και η δική μου γενιά,σε ένα τραπέζι κάθεται ένα ζευγάρι ηλικίας 30-35 χρόνων περίπου και ο καθένας είναι αφιερωμένος στο τελευταίας τεχνολογίας πανάκριβο κινητό του και σερφάρει στο διαδίκτυο,επικοινωνία μεταξύ τους μηδενική εκτός και αν στέλνουν μεταξύ τους μηνύματα και mail...Θα μου πείτε βέβαια..κι εσύ τι κάνεις δεν είσαι καθισμένος σε έναν υπολογιστή;; Ναι είμαι...μοναχικός και όχι μόνος...

Τι άλλο βλέπω;; Συνταξιούχους που υποτίθεται νοιάζονται και αυτοί για το μέλλον της χώρας και κατηγορούν την νεολαία για το ντύσιμο τους και την συμπεριφορά τους παραβλέποντας ότι σε κάποιο άλλο lounge καφέ κάθονται τα εγγόνια τους και συμπεριφέρονται ακριβώς το ίδιο..Συζητάνε βέβαια και για την σύνταξη τους και μοιράζονται τις ανησυχίες τους για το αν θα μειωθεί κι άλλο η σύνταξη τους παραβλέποντας ότι τα εγγόνια τους δεν έχουν βέβαιο μέλλον..όχι η σύνταξη είναι το μέλημα μας..Να μου πείτε και με το δίκιο τους τι να κάνουν και αυτοί;; Πως θα ζήσουν;; Αν ήμουν στην ηλικία τους με το ένα πόδι στο τάφο και το άλλο σε μπανανόφλουδα αναρωτιέμαι αν θα με ένοιαζε εκείνη τη στιγμή η σύνταξη μου..Ίσως όμως και να με ένοιαζε, δεν μπορώ να ξέρω πως σκέφτονται άνθρωποι αυτής της ηλικίας..Εδώ καλά καλά δεν ξέρω πως σκέφτονται άνθρωποι της δικής μου ηλικίας...

Επίσης όλως τυχαίως στο διπλανό τραπέζι κάθονται δύο καθηγητές,ξέρετε, αυτούς που μπήκαν με αξιοκρατικά κριτήρια και είναι υπεύθυνοι για την μόρφωση των μαθητών,αντικείμενο συζήτησης;; Ο Ολυμπιακός και το σώμα της σερβιτόρας (μεταξύ μας τώρα, για το σώμα της σερβιτόρας δεν τους αδικώ) καθώς και οι διακοπές,κανένα άγχος για την απεργία τους..Οι διακοπές,ξέρετε τι είναι να δουλεύεις 5 μήνες,άντε μετά βίας 6 μήνες το χρόνο;; Μιλάμε για εξουθένωση...Βέβαια η πνευματική κούραση είναι πιο δύσκολη από την σωματική..καλό...Εντάξει,εντάξει κάνουν και δεύτερες δουλειές οι άνθρωποι για να τα φέρουν βόλτα,μισθοί είναι αυτοί;;Από τη σύντομη περιήγηση μου στα σχολεία,απόφοιτος Λυκείου και αυτό με το ζόρι,θυμάμαι καθηγητές να κάνουν δεύτερη δουλειά σε φροντιστήρια και κάποιοι συνάδελφοί τους δεν έβρισκαν δουλειά ούτε σε φροντιστήρια γιατί οι θέσεις ήταν καπαρωμένες από τους διορισμένους δημόσιους δασκάλους..αυτό δεν νομίζω να άλλαξε..Δεν με ενδιαφέρει αν διορίστηκαν με μέσον,καλά έκαναν,αλλά μια δουλειά έχεις,κάνε την τουλάχιστον σωστά να μην μπορούμε να πούμε τίποτα και να μας έχεις και δίπλα σου στα δίκαια αιτήματα σου...Όχι μόνο οι καθηγητές αλλά όλοι...Μια κοινωνία που κάθε τάξη ψάχνει να βρει συμμάχους στον αγώνα της αλλά γυρνάει τη πλάτη στον αγώνα των άλλων...Άντε μετά να βγάλεις άκρη...

Η πλάκα είναι ότι μόλις και μετά βίας θυμάμαι έναν εκπαιδευτικό που ήταν σωστός και αυτός ήταν στο δημοτικό,Γυμνάσιο και Λύκειο, άστο....Ίσως αν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ήταν έτσι  τα πράγματα να ήταν διαφορετικά,κάπου θα υπάρχουν,λίγοι μεν αλλά υπάρχουν...Δεν με νοιάζει αν είχε μπει με μέσον αλλά με νοιάζει το ότι όντως ενδιαφερόταν για την εκπαίδευσή μας όχι μόνο για την μορφωτική αλλά κυρίως την κοινωνική...Δάσκαλος με όλη τη σημασία της λέξης.

Ξαναδιαβάζω την επιστολή του μαθητή,αναρωτιέται ποιος φταίει για τη κατάσταση αυτή,η απάντηση τετριμμένη,οι πολιτικοί..κουβέντα για το ποιος τους ψήφιζε όλα αυτά τα χρόνια,το μέλλον μας το κατέστρεψαν οι ίδιοι οι γονείς μας και οι παππούδες μας και η δική μου γενιά απλά συνεχίζει,ανήκω στη γενιά που κοίταζαν οι γονείς μας να μας βολέψουν στο δημόσιο ή συνεχίζαμε την ήδη στρωμένη δουλειά του μπαμπά και νομίζαμε ότι τα αυτοκίνητα και τα ρούχα έκαναν την διαφορά..35 και κάτι δηλαδή...δεν ιδρώσαμε και πολύ  και τώρα τα πράγματα έσφιξαν...βέβαια αυτό είχε ξεκινήσει και πριν τη δική μου γενιά..Κάθε κανόνας έχει και εξαιρέσεις αλλά απλά υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα...

Δεν ξέρω τι πραγματικά φταίει,φταίνε οι πολιτικοί;; Εμείς δεν τους ψηφίσαμε ή μήπως μπήκε ο Άδωνις ξαφνικά μόνος του στη Βουλή;;;; Είπα ένα όνομα στην τύχη,να το κάνω γενικό το θέμα,μήπως μπήκαν από μόνοι τους όλοι στη Βουλή;;Και βέβαια φταίνε,άλλα μας έταζαν,άλλα μας έκαναν,αλλά κι εμείς;;  Δεν είχαμε παραδείγματα;;Δεν ξέραμε τι ψηφίζαμε;; Και βέβαια ξέραμε..Επίσης δεν ψηφίσαμε κιόλας,βλέπετε τεράστιο το ποσοστό της αποχής. Να μου πείτε και τι να ψηφίσεις;;Όλοι ίδιοι είναι,δίκιο έχετε ας αφήσουμε το μέλλον μας σε αυτούς που πάνε και ψηφίζουν..το έκανα παλιότερα,δεν πρόκειται να το ξανακάνω...Αλήθεια, με ποια λογική και δεν πας να ψηφίσεις αλλά και έχεις και γνώμη για οποιαδήποτε συζήτηση επί παντός επιστητού πολιτικού σκηνικού;;;
Βέβαια αφού δεν σε εκφράζει κανείς καλά κάνεις και δεν πας με την δική σου λογική..αλλά και πάλι, ποιος φταίει για το ότι υπάρχουν πολιτικοί που δεν μας εκφράζουν;;;;

Ξαναδιαβάζω τα άρθρα στα μπλογκς,ποιος φταίει;; Φταίνε οι πολιτικοί,φταίνε οι Illuminati,φταίει η Νέα Τάξη Πραγμάτων,φταίει το ότι χάσαμε την επαφή μας με το Θεό...ναι κατά πολλούς φταίει κι αυτό..απομακρυνθήκαμε από την εκκλησία λέει,το όχημα μεταφοράς της ψυχής μας στο παράδεισο,με το ανάλογο εισιτήριο και αντίτιμο βέβαια αλλά τουλάχιστον θα σωθεί η ψυχή μας...
Καταλαβαίνω βέβαια την άποψη των ανθρώπων της θρησκείας,για αυτούς υφίσταται η Νέα Τάξη Πραγμάτων και πάει να καταργήσει την θρησκεία..Αλλά και πάλι, το κόλπο δεν είναι τόσο νέο..

Και εκεί που νομίζω ότι δεν έχω τίποτα άλλο να δω στη καφετέρια, παρατηρώ στον απέναντι τοίχο ένα καθρέφτη..έναν τύπο μόνο του να με κοιτάζει..μου μοιάζει αλλά δεν είμαι εγώ..που πήγε το χαμόγελο μου;; Που πήγε η σπίθα στα μάτια;; Που πήγε το θάρρος μου και ο καλώς εννοούμενος τσαμπουκάς μου;;Που πήγαν οι φίλοι μου;;Που πήγαν οι άνθρωποι που θα μπορούσα να εμπιστευτώ;;Που πήγαν τα όνειρα μου;;....Πότε θα έρθουν οι εξωγήινοι;;....

Ποιος φταίει που τα έχασα όλα αυτά;; Φταίει η Νέα Τάξη Πραγμάτων;;Φταίνε οι πολιτικοί;; Φταίνε οι  Illuminati;; Κάποιος πρέπει να φταίει για όλα αυτά....Και όμως αυτός ο τύπος στο καθρέφτη συνεχίζει να με κοιτάζει και είναι σαν να μου λέει..ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ.....βάζω το κεφάλι κάτω,παίρνω το τελευταίας τεχνολογίας κινητό μου,μαζεύω το Laptop μου... Αρνούμαι κατηγορηματικά ότι φταίω εγώ,βλέπετε αυτό πονάει....Αύριο πάλι...


ΠΗΓΗ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα