Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Απίθανες δικαιολογίες για αργοπορημένους



Απίθανες δικαιολογίες για αργοπορημένους στη δουλειά! Λένε ότι ο «ύπνος θρέφει τα παιδιά…», αλλά η αναβολή στο ξυπνητήρι μπορεί να οδηγήσει έναν υπάλληλο ακόμα και στην απόλυση! Πάνω από το 20% των εργαζόμενων ξυπνούν καθυστερημένα το πρωί, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, , ρίχνουν μια ματιά στο ρολόι και... αυτό φωνάζει:  Άργησες πάλι στη δουλειά». Το 33% μπαίνει αργοπορημένα στο γραφείο, κατηγορώντας την κίνηση στους δρόμους, το 24% την έλλειψη ύπνου και το 10% την ετοιμασία των παιδιών τους για το σχολείο. Οι παρακάτω, όμως, εξωφρενικές δικαιολογίες ξεφεύγουν από την πραγματικότητα… αλλά έχουν ειπωθεί όντως σε εταιρείες ανά τον κόσμο!


- «Το ρολόι μου ήταν συγχρονισμένο με την ώρα του Τόκιο».

- «Ο άντρας μου νομίζει ότι είναι αστείο να κρύψει τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου, λίγο πριν φύγει για τη δουλειά».

- «Χάλασε το αριστερό φλας του αυτοκινήτου και άναβε συνέχεια, με αποτέλεσμα να κάνω κύκλους για να φτάσω στο γραφείο».

- «Ονειρευόμουν ένα παιχνίδι μπάσκετ… και πήγε στην παράταση!».

- «Εννοείς ότι ο χρόνος μετακίνησης δεν εντάσσεται μέσα στο ωράριο;»

- «Έμεινα από βενζίνη στο δρόμο για τη δουλειά. Έτσι έσπρωξα το αμάξι μέχρι το βενζινάδικο, με αποτέλεσμα να με πιάσει η κήλη μου και να με τρέχουν στους γιατρούς».

- «Στο δρόμο προς την πόρτα έπεσα πάνω σε έναν ιστό της αράχνης και αναγκαστικά έπρεπε να κάνω και πάλι ντους».

- «Έχασα το μυαλό μου σήμερα το πρωί. Μου πήρε μισή ώρα για να το βρω».

- «Για όλα φταίει ο Ομπάμα. Είναι υπεύθυνος για ό, τι πηγαίνει στραβά στον κόσμο. Τουλάχιστον αυτό λέει ο μπαμπάς μου και δεν θέλω να διαφωνήσω μαζί του, γιατί με περνάει δυο κεφάλια».

- «Σκέφτηκα ότι σήμερα είναι μια εβραϊκή αργία».

- «Μου επιτέθηκε ένα ρακούν και έπρεπε να σταματήσω στο νοσοκομείο για να βεβαιωθώ ότι δεν μολύνθηκα».

- «Δεν ήρθα αργά. Αποφάσισα απλά να αλλάξω το ωράριο για να γίνει πιο βολικό».

- «Ο γιός μου με κλείδωσε μέσα στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου».

- «Προσπάθησα να πιάσω την εφημερίδα από το Paperboy και τα κλειδιά του αυτοκινήτου πετάχτηκαν μέσα στους θάμνους. Έτσι, αναγκάστηκαν να ψάξω 20 λεπτά για να τα βρω».

- «Δεν μπορώ να δουλέψω σήμερα, γιατί η γάτα μου νιώθει μοναξιά. Εάν δεν περάσω λίγο χρόνο μαζί της, θα μου κατουρήσει όλα τα έπιπλα».

- «Η ουρά στα Starbucks ήταν δυο τετράγωνα και ήθελα οπωσδήποτε καφέ».

- «Δεν σκεφτόμουν καθόλου και κατά λάθος πήγα στην παλιά μου δουλειά».

- «Είδα ένα πυροσβεστικό όχημα, καθώς ερχόμουν στη δουλειά, και επέστρεψα σπίτι για να βεβαιωθώ ότι δεν πήρε φωτιά».

- «Ο μπάρμαν δεν με άφηνε να φύγω».

- «Το χάμστερ μου πέθανε. Έπρεπε να σχεδιάσω την κηδεία του».

- «Ξέχασα τι ημέρα ήταν. Νόμιζα ότι ήταν το Σαββατοκύριακο».

- «Με απήγαγαν εξωγήινοι, αλλά μετά τη μεταφορά στο διαστημικό σκάφος αποφάσισαν να με γυρίσουν σπίτι».

ΠΗΓΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα