Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Έσεται Ήμαρ,πέρασε και δεν ακούμπησε.




Έσεται ήμαρ λοιπόν,η φράση που κάνει θραύση στο διαδίκτυο και συνοδεύεται με χιλιάδες φωτογραφίες photoshop για να δείξουν την αθάνατη Ελλάς και το πνεύμα της..

Ας δούμε από που προέρχεται,ο τελευταίος χρησμός της Πυθίας αναφέρει..
'ΕΣΤ ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ  ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΕΙ ΕΣΕΤΑΙ..'' Δηλαδή θα έρθει πάλι η μέρα που Φοίβος θα επιστρέψει και θα μείνει για πάντα....

Οι φανατικοί με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό λοιπόν έχουν πάρει αυτή την προφητεία αυτή και την περιφέρουν δεξιά και αριστερά,κάτι σαν το ''πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικιά μας θα είναι''που αναφέρεται στη Κωνσταντινούπολη...



Ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός με γοητεύει και εμένα αφάνταστα,την προφητεία δεν θα την σχολιάσω καθώς ουδέποτε θα εκπληρωθεί,αλλά και γενικά με τις προφητείες έχω τις αντιρρήσεις μου,όπως και με τις θρησκείες,όχι τον Θεό,τις θρησκείες,τις προφητείες της Πυθίας θα ασπαστώ;; Αλλά αυτό έγκειται στο κατά πόσο κάποιος πιστεύει τις προφητείες ή όχι...

Τα κωμικοτραγικά είναι άλλα και κυρίως αυτοί που πρεσβεύουν τα αρχαιοελληνικά ιδεώδη και ιδανικά,πλην ελαχίστων εξαιρέσεων και το άρθρο δεν απευθύνεται σε αυτούς,οι οποίοι ασπάζονται τα αρχαιοελληνικά ιδεώδη και θρησκεία,όλοι οι υπόλοιποι είναι κάπως μπερδεμένοι και εξηγώ αμέσως τι εννοώ μέσα από προσωπικές εμπειρίες...

Δεν μπορείς για παράδειγμα να μιλάς για τα επιτεύγματα της αρχαίας Ελλάδας και να μιλάς για την ψυχή των αρχαίων Ελλήνων,να κάνεις τατουάζ στο σώμα σου τον Λεωνίδα και την Θεά Αθηνά και μετά να κάνεις τον σταυρό σου και να λες Θεός φυλάξοι και Παναγία βοήθα με,ενώ ταυτόχρονα ψάχνεις θιβετιανές φιλοσοφίες και είσαι φαν  του Κρισναμούρτι και λοιπών γκουρού της θετικής σκέψης και όλα αυτά περιτυλιγμένα μέσα σε ασκήσεις γιόγκα..Κάπου έχεις χάσει την μπάλα...Αν για παράδειγμα ήμουν η Θεά Αθηνά ή ο Λεωνίδας αυτό θα με πρόσβαλλε αφάνταστα..Που να γυρίσει ο Απόλλωνας με αυτά που βλέπει...

Ας υποθέσουμε όμως ότι όντως έρχεται ο Απόλλωνας τι θα του πεις;; Ναι σε έκανα τατουάζ στο σώμα μου αλλά έκανα ταυτόχρονα και το σταυρό μου,μήπως και τελικά όντως υπάρχει ο Τριαδικός Θεός; Και αν εμφανιστεί ο Χριστός τι θα του πεις;; Μπορεί να έκανα τατουάζ  στο σώμα μου τον Απόλλων ή την Αθηνά για να μου θυμίζουν το ειδωλολατρικό παρελθόν των προγόνων μου αλλά εγώ κάνω το σταυρό μου σαν καλός χριστιανός;;Και αν εμφανιστεί o Βούδας ή ο Σίβα τι θα του πεις;; Ναι έκανα τον σταυρό μου και έκανα τατουάζ τον Απόλλων και την Αθηνά,αλλά βαθιά μέσα μου πίστευα ότι σε κάποια επόμενη μου μετενσάρκωση θα περάσω από τα ανώτερα πνευματικά στρώματα με μπόλικη άσκηση διαλογισμού και θα σε συναντούσα;;

Δεν μπορείς να μιλάς για επαναστάσεις και να φέρνεις παράδειγμα τους αρχαίους Έλληνες για το θάρρος τους εναντίον των κατακτητών και ταυτόχρονα να είσαι σε μια μίζερη δουλειά και καθημερινότητα που σε εκμεταλλεύονται και δεν αντιδράς και απλά απορείς γιατί δεν ξεσηκώνεται ο κόσμος..Εσένα περιμένουμε οι υπόλοιποι να κάνεις την αρχή...

Περιμένεις τον Φοίβο- Απόλλωνα να επιστρέψει ενώ ταυτόχρονα ακούς μετά μανίας τα τραγούδια του Φοίβου,βρε λες τελικά η Πυθία να μιλούσε για τον συγκεκριμένο Φοίβο στην προφητεία;;Έχει έρθει εδώ και 20 χρόνια και παραμένει στη πρώτη γραμμή..

Ή πιστεύεις στα αρχαιοελληνικά ιδεώδη ή όχι,μην κάνεις το λάθος να τα μπερδεύεις με θρησκείες και μάλιστα ξενόφερτες..Αν και είναι πολύ δύσκολο πλέον να βρούμε κοινές συνισταμένες με τους Αρχαίους και μεγάλους Έλληνες προγόνους μας...Μας χωρίζουν χιλιάδες χρόνια,γλώσσα και θρησκεία...Τουλάχιστον ας τους μνημονεύουμε όπως τους αξίζει και ας αφήσουμε τις υπερβολές.

Το αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα αθάνατο δεν συμβαδίζει με το Πατήρ Υιός και Πνεύμα,όσο και αν επιμένουν κάποιοι για το αντίθετο..

Έσεται Ήμαρ;;; Πέρασε και δεν ακούμπησε..

ΠΗΓΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα