Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΟΝΟ ΣΕ 6 ΛΕΠΤΑ

Θεραπευτικός κώδικας των DrAlex Loyd και DrBen Johnson 
 Εκοσεις ΔΙΟΠΤΡΑ
BRIDGE
LAIMOSJAW
TEMPLES

  1. Εντόπισε το θέμα που σε απασχολεί.
  2. Αξιολόγησε τα συναισθήματα σου σχετικά με το θέμα από 0 – 10.
  3. Θυμήσου ανάλογες μνήμες,  που ένιωσες όμοια συναισθήματα.
  4. Επέλεξε το πιο παλιό ή το πιο έντονο συναίσθημα  και αξιολόγησε το από 0 – 10.
  5. Πες την προσευχή της ευγνωμοσύνης για θεραπεία ή την επικοινωνία με το υποσυνείδητο.
Προσευχή Ευγνωμοσύνης
“Θεέ μου, σε ευχαριστώ που ανοίγεις και θεραπεύεις με το φως, την αγάπη και την παντοδύναμη θεραπευτική σου ενέργεια, όλες τις γνωστές και άγνωστες αρνητικές εικόνες, λανθασμένες πεποιθήσεις, καταστρεπτικές κυτταρικές μνήμες, ενεργειακά εμπόδια και κάθε τι άλλο σε σχέση με το _____________ (το πρόβλημα ή το θέμα που θέλουμε να θεραπεύουμε).”
Ή / και Επικοινωνία με το υποσυνείδητο
“Αγαπημένα μου, υποσυνείδητο, εσωτερικό παιδί, κύτταρα του σώματος μου, σας αγαπώ και σας βεβαιώνω ότι είναι εντελώς ασφαλές να αφήσουμε όλες τις γνωστές και άγνωστες τραυματικές και λανθασμένες μνήμες, εικόνες και πεποιθήσεις και να βιώσουμε την _______ (αξία, αθωότητα, ιερότητα, ασφάλεια, ελευθερία, υγεία, ειρήνη, αφθονία, δύναμη, πληρότητα, χαρά, καλοσύνη, ομορφιά, διαύγεια, ταπεινοφροσύνη, εμπιστοσύνη, υπομονή, συγχώρεση… βάλτε αυτό που σας ταιριάζει πιο πολύ)  μέσα μας, ειδικά σε σχέση με ______________________ (το πρόβλημα ή θέμα που θέλουμε να θεραπεύσουμε).”

6. Μετά κάνουμε τη διαδικασία περνώντας τρεις φορές από τα 4 σημεία από 30 έως 40 δευτερόλεπτασε κάθε σημείο, καθώς συγκεντρωνόμαστε στο φως και στην αγάπη που θεραπεύουν τα πάντα μέσα μας ή στην αλήθεια που επιλέγουμε ή στην επικοινωνία με το υποσυνείδητο.
Α. Γέφυρα της μύτης (λίγο πιο πάνω).   Β. Λαιμός «Adams apple».   Γ. Σαγόνι.   Δ. Οι κρόταφοι.

Ενδεικτικές πιθανές αλήθειες, αρετές και βιώματα στη διάρκεια της άσκησης που μπορεί να εστιαστούμε:
Είμαι φως,
Είμαι αγάπη
Αξίζω… Απόλυτη υγεία,     ευτυχία,     αγάπη     όπως είμαι.
Με αγαπάει ο Θεός όπως είμαι.
Είμαι αγνός/η και ιερός/η όπως με δημιούργησε ο Θεός.
Αγαπώ όλους όπως είναι.
Είμαι…    Δυνατός/η,       ικανός/η,      καλός/η,      φωτεινός/η.
Θεραπευτική ενέργεια απλώνεται παντού μέσα μου.
Είμαι… Θεια συνειδητότητα…   (ενέργεια).
Ή κάνουμε μια επικοινωνία, όπως γενικά  περιγράφεται παραπάνω, με το υποσυνείδητο, το εσωτερικό παιδί ή και τα κύτταρα μας.

7. Μείνε όσο θέλεις με τα χέρια στην καρδιά ή απλώς χαλαρά και απόλαυσε την θεραπευτική ενέργεια που ανοίγει και θεραπεύει όλες τις κυτταρικές μνήμες που εμπόδιζαν μέχρι τώρα την υγεία, ευτυχία, ηρεμία και αρμονία μέσα σου.

8. Στο τέλος, αξιολόγησε πάλι την ένταση του θέματος και της παλιάς μνήμης από 0 – 10.

9. Κάνε αυτό τρεις φορές την ήμερα μέχρι να λυθεί.  
====================================================
ΘΕΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ – ΥΓΕΙΑ – ΑΡΜΟΝΙΑ – ΕΥΤΥΧΙΑ – ΕΥΗΜΕΡΙΑ- ΑΓΑΠΗ
Ι
ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
( Ιδιαίτερα  από -9 μήνες έως 8 χρόνων + αιτιατό σώμα + κληρονομικά + όνειρα + φαντασία )
Ι
ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ / ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ)
(είναι 1,000,000 φορές πιο δυνατές από τις συνειδητές)
Ι
ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΑ ΚΥΤΤΑΡΑ
Ι
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΣΤΑ ΚΥΤΤΑΡΑ
(για την «προστασία» μας – αλλά εις βάρος μας)
Ι
ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΑΜΥΝΑΣ =/= ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ
Ι
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ / ΠΡΟΒΛΗΜΑ / ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ
Ι
ΣΤΡΕΣ
Ι
ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟΥ &
ΠΑΡΑΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΝΕΥΡΙΚΟΥ  ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Ι
ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ Η ΥΠΟΦΥΣΗ – ΥΠΟΘΑΛΑΜΟΣ –ΕΠΙΝΕΦΡΙΔΙΑ – ΘΗΡΩΙΔΗΣ  
Ι
ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ -ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ι
ΣΩΜΑΤΙΚΑ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
==============================
Γενική  Έκφραση Ευγνωμοσύνης
Θεέ μου, Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ που ανοίγεις και θεραπεύεις με την αγάπη, το φως και την απεριόριστη θεϊκή θεραπευτική δύναμή Σου όλες τις γνωστές και άγνωστες αρνητικές εικόνες, πεποιθήσεις, κυτταρικές μνήμες και ενεργειακές συνήθειες, μαζί με όλες τις σωματικές και συναισθηματικές συνέπειές τους σχετικά με την πραγμάτωση του ανώτερου πιθανού εαυτού μου κάθε στιγμή.
Ή / και Επικοινωνία με το υποσυνείδητο
Αγαπημένα υποσυνείδητο, εσωτερικό παιδί και κύτταρα μου, σας αγαπώ και σας βεβαιώνω ότι είναι εντελώς ασφαλές να αφήσουμε όλες τις γνωστές και άγνωστες τραυματικές και λανθασμένες μνήμες, εικόνες και πεποιθήσεις και να βιώσουμε την _ (αξία, αθωότητα, ιερότητα, ασφάλεια, ελευθέρια, υγειά, ειρήνη, αφθονία, δύναμη, πληρότητα, χαρά, καλοσύνη, ομορφιά, διαύγεια, ταπεινοφροσύνη, εμπιστοσύνη, υπομονή, συγχώρεση…)  μέσα μας, ειδικά σε σχέση με _________________________________________________ (το πρόβλημα ή θέμα που θέλουμε να θεραπεύουμε).
==============================
Κατάλογος πιθανών εμπειριών, λέξεων, φράσεων, εικόνων στην διάρκεια των ασκήσεων 
Γενικές φράσεις για την ΑυτοπαραδοχήΑσφάλεια Ελευθερία, Αλήθεια (ειλικρίνεια), Συγχώρεση (Μη-συγχώρεση), ­­­­­Ορθή συμπεριφορά (Βλαβερές πράξεις), σωστή αντίληψη (Λανθασμένες πεποιθήσεις), Αγάπη, Χαρά, Ειρήνη, Υπομονή, Ευγένεια (να είμαι καλός), Καλοσύνη, Εμπιστοσύνη, Ταπεινοφροσύνη, αυτό-έλεγχος.

  1. «_____________» Η αρετή, ιδιότητα που θέλεις να βιώσεις & φως, ενέργεια, άφημα κ.α.
  2. Είμαι «_____________»        Επιλέγω να έχω, βιώνω, είμαι, «_____________»
  3. Είναι ασφαλές να είμαι (νιώθω) «_____________»
  4. Με συμφέρει να νιώθω «_____________»
  5. Μέσα μου είμαι «_____________»
  6. Σε ευχαριστώ Θεέ μου για _____(την αγάπη  φως,  χάρη)
  7. Σε ευχαριστώ Θεέ μου που γίνεται / έγινε __________
  8. Είμαι καλός άνθρωπος. Είμαι όπως με δημιούργησε ο Θεός. Είμαι Ιερός (η).
  9. Αξίζω και καλωσορίζω  «_____________» (αυτό που θέλαμε)
  10. Είμαι πνεύμα, αιώνιος, αθάνατος, άτρωτος. (δεν είμαι το σώμα)
  11. Είμαι πάντα ασφαλείς.
  12. Κάθε στιγμή είναι μια ελεύθερη επιλογή.
  13. Δημιουργώ την πραγματικότητα μου. (παρελθόν, παρόν, μέλλον)
  14. Ο Θεός με αγαπάει ακριβώς όπως είμαι.
  15. 15.   Είμαστε όλοι ένα ον.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα