Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Η Σιωπή είναι ο Δρόμος μου…



Η Αγάπη του Εαυτού θεωρείται εγωισμός…
Μα αν δεν Είμαι Εγώ πλήρης και ικανοποιημένος μαζί μου, κανείς άλλος δεν θα μπορέσει να είναι μαζί μου, ούτε καν εγώ…
Μεταξύ αυτού του εγώ και του Εγώ υπάρχει συνήθως μια τεράστια διαφορά αντίληψης…
Μικρές προτιμήσεις και νοοτροπίες, μια πληθώρα ασυνείδητων καταστάσεων, με χωρίζουν από τον Εαυτό μου, όπως με χωρίζουν και από τους άλλους.
Με χωρίζουν θρησκείες, φιλοσοφίες, γλώσσες, πολιτείες, πεποιθήσεις, τάξεις…



Είναι τόσο «λίγο» αυτό που με ενώνει με τον Εαυτό μου και τους άλλους, που η γνώση μου δεν το περιλαμβάνει…
Γιατί συνήθισα να κοιτάω το «πολύ» και να προσπαθώ να το χωρέσω στο «λίγο»
Συνήθισα στο «μικρό» που είναι «πολύ» φανερό στα μάτια μου και ξέχασα το «Μεγάλο» που είναι «λίγο» φανερό στον νου μου…

Και έτσι πορεύομαι…γυρνώντας συνεχώς γύρω γύρω από τα «λογοπαίγνια» της Ζωής…

Πριν κάνω το επόμενο βήμα μου, προς έναν ακόμα δρόμο, ίσως χρειάζεται να αντιληφθώ ότι ο Δρόμος Είμαι Εγώ, όταν ο Θεός «περπατάει» μαζί μου…

Και αν ο Θεός είναι αυτό το λίγο, που η γνώση μου δεν το περιλαμβάνει, ίσως ερμηνεύω τον Θεό με θρησκευτικούς όρους, γιατί μόνο εκεί γνωρίζουν τόσο καλά τον θεό, που κάνουν τα πάντα για να με πείσουν ότι εγώ δεν τον γνωρίζω…

Μόνο αν αναρωτηθώ «ποιος περπατά μαζί μου» έχω την ευκαιρία να γνωρίσω αυτό το «λίγο» που η γνώση μου δεν το περιλαμβάνει, γιατί περπατά μαζί μου χωρίς να κάνει «θόρυβο»…

Η Σιωπή είναι ο Δρόμος μου…


Βάσω Νικολοπούλου


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα