Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Ευχαριστώ



Σε ευχαριστώ ζωή για όσα δεν μου έχεις δώσει μέχρι τώρα, γιατί έτσι έμαθα να δυναμώνω την θέλησή μου και το όραμά μου. 

Ευχαριστώ τους ανθρώπους που θέλησαν να με ρίξουν, γιατί έτσι βοήθησαν να ξυπνήσει ο γίγαντας που όλοι κρύβουμε μέσα μας. 

Ευχαριστώ αυτά τα αγκάθια που φύτρωναν στο μονοπάτι μου, γιατί έτσι έμαθα να μην κοιτάζω τα ξυπόλυτα πόδια μου, αλλά να εστιάζω ψηλά στους στόχους μου. 


Ευχαριστώ Σε Θεέ που δεν απάντησες ακόμα σε όλες τις προσευχές μου, γιατί έτσι κατάλαβα ότι δεν ήμουν πάντα έτοιμος να λάβω, έτσι έμαθα να δυναμώνω την πίστη μου, έτσι έμαθα να προσδοκώ, να έχω υπομονή και να είμαι αδιαπραγμάτευτος για τον προορισμό του.

Dimitris Nomikos

ΠΗΓΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα