Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Τελικά είσαστε αχάριστοι, έτσι;;;

lysh-yparxei-alla-den-thn-theloyn-oi-daneistes
Δεν μπορώ ειλικρινά να καταλάβω κάποιους από σας που όλο γκρινιάζουαν για τν κρίση! Εμένα πάντως σε μερικά θέματα  την κρίση την .. “πάω ” πολύ!  Τι να σας  πω! Ξετρελλαίνομαι! Για παράδειγμα τρελλαίνομαι που :
- Όταν λέω για αύξηση στο αφεντικό μου δε με αγριοκοιτάζει αλλά λιώνει στα γέλια. ( άσε που  στα πλαίσια της λιτότητας   έδιωξε και δυο τρεις που δε μου άρεσε η μούρη τους..! )
-Μου αρέσει που διάφοροι  φίλοι έφυγαν στο εξωτερικό τώρα στο παρα πέντε της σύνταξης για κάτι καλύτερο. Θα έχω extra προορισμούς διακοπών στο εξωτερικό. (Ελπίζω πως όλο και κάποιο δωράκι θα μου φέρνουν  όποτε έρχονται – τι στο καλό!)

1-2-thumb-large
-Μου αρέσει που ακρίβυνε η βενζίνη κι  έγινε  πια απλησίαστη,. Ετσι το χρησιμοποιώ λιγότερο και   θα το έχω για περισσότερα χρόνια! Επίσης παρπατάω περισσότερο και αυτό κάνει  καλό στην καρδιά μου και είμαι και πολύ μούρη όταν προτείνω σε φίλους να πάμε βόρτα με το αμάξι στην εθνική ( γιτι αυτοί το κινούν ακόμα πιο σπάνια)!   Άσε που όταν πάμε για μπάνιο το καλοκαίρι τσοντάρουν πια όλοι  για βενζίνη ενώ παλιά κάναν ολοι τον …κινέζο.
- Μου αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά. Πλέον πας για καφέ και αντί για μπάλα ακούς συζητήσεις επιπέδου (το έλάχιστο για μαύρες τρύπες) .
-Επιπλέον  είσαι σίγουρη πια 100% ότι άλλος δε σε θέλει για τα λεφτά σου ( γιατί απλά δεν έχεις) .
-Μου αρέσει που ο κουλουρτζής έξω από τα μπουζούκια έχει πιο πολύ δουλειά από τη λουλουδού μέσα στα μπουζούκια! ( καιρός ήταν) .
-Μου αρέσει ο καφές που κερδίζω στη μπιρίμπα με τις  φιλες μου αποτελεί το  5%του μισθού μου που σημαίνει ότι σε 50 παρτίδες αν τις κερδίω όλες έχω βγάλει ένα μισθό.
matsos_0
-Μου αρέσει που θα κόψουν τα επιδόματα. (Δεν άντεχω να περιμένω σε ουρές όρθια).
- Μου αρέσει που το μέλλον της χώρας είναι αβέβαιο, γιατί σε όλους μας έλειπε λίγο πολύ η περιπέτεια στη ζωή μας!
-Μου αρέσει που μπορώ να τραβήξω μια καταθλιψάρα  ελεύθερα. Παλιά μου τα είχαν πρήξει όλοι “Τι σου λείπει ρε ηλίθια ; Τη δουλειά σου την έχεις, την οικογένεια σου την έχεις, το αμαξάκι σου, το εξοχικούλι σου,  τι άλλο θες;  “
- Μου αρέσει που στο σούπερ μάρκετ σπάνια πια περιμένεις  τον μπροστά να χτυπήσει 2 καρότσια ψώνια Κι αν πέσεις σε κάποιον  τέτοιο, του λες να σε καλέσει και σένα στο πάρτι του!
-Μου αρέσει που βλέπω αυτούς που αποταμίευαν τόσα χρόνια, να χάνουν τα λεφτά τους, γιατί νιώθω καλύτερα που εγώ  η σκορποχέρα έτρωγα πάντα μέχρι τελευταίο ευρώ και τώρα από “σπάταλη” έγινα “προνοητική” γιατί τουλάχιστον πρόλαβα και τα χάρηκα!
- Μου αρέσει που γίνονται πιο πολλοί πολιτικοί γάμοι, γιατί σε αυτούς τουλάχιστον δε χρεώνουν για τους πολυέλαιουςκαι τη χορωδία.
-Μου αρέσει που την έχουν δει ξαφνικά όλοι οικολόγοι, και καλά ότι κάνουν οικονομία γιατί προστατεύουν το περιβάλλον.
-Μου αρέσει που λένε ότι θα ξαναγυρίσουμε στη δραχμή, γιατί επιτέλους θα ξοδέψω τις δραχμές που είχα φυλάξει για ενθύμιο και μου έσπαγαν τα νεύρα όταν δεν είχα μία και υπολόγιζα ότι αντιστοιχούν σε 60-70 ευρώ αλλά δεν τις άλλαζε πια η τράπεζα.
- Μου αρέσει που αν πω ότι δουλεύω  μέρα παρά μέρα με κοιτούν με συμπάθεια και μου λένε κουράγιο, ενώ πιο παλιά έλεγαν :- “Ρε την τεμπέλα”..
- Μου αρέσει που θα έχω και γω μία ιστορία πόνου και δυστυχίας να λέω στις επόμενες γενιές για το παρελθόν της χώρας, όπως  μας έλεγαν παλαιότερα  για  τη Χούντα των Συνταγματαρχών ή την Γερμανική  Κατοχή. Αλλιώς θα με πέρναγαν και για πολύ …  gucci!
ceb48
Τι γκρινιάζετε όλοι! Οι Τράπεζες να είναι καλά! Για το λαό έχει ο Θεός!
Ασε που μετά από τόσους «ήρωες»  και μετά από τόση… «Ιστορία»,
στην Ελλάδα  του σήμερα σπάμε πλέον  το ένα «ιστορικό ρεκόρ» μετά το άλλο!!!!!!
Εσπασε  ήδη το «ιστορικό ρεκόρ» της φτώχειας.
Εσπασε το «ιστορικό ρεκόρ» της ανεργίας.
Εσπασε  και  το «ιστορικό ρεκόρ» της απανθρωπιάς στα διαλυμένα νοσοκομεία, στις ουρές των συσσιτίων, στις ουρές των καρκινοπαθών για ένα φάρμακο, στον κατάλογο των αυτοκτονιών…!!!
Ετσι γράφεται  Ελληνάκια μου η πραγματική ιστορία στην Ελλάδα…
Αχάριστοι !
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα