Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Ο Κατάλογος των Νοητικών Προτύπων Β Μέρος) που προκαλούν ασθένειες και τα Πρότυπα Νέων Σκέψεων Louise Hay

Μεταμορφώστε τη ζωή σας Louise Hay 
2ο Μέρος
‘’Δέχομαι με αγάπη τα μηνύματα του σώματός μου’’
Εμείς δημιουργούμε αυτό που λέμε συχνά ‘’αρρώστιες’’ του σώματός μας. 
Το σώμα μας όπως και κάθε άλλο στη ζωή είναι ο καθρέφτης των σκέψεων και των πεποιθήσεων μας.
Κάθε κύτταρο που υπάρχει μέσα στο σώμα μας ανταποκρίνεται σε κάθε σκέψη που κάνουμε και σε κάθε λέξη που προφέρουμε. 
Οι τρόποι με τους οποίους εκφράζουμε τις σκέψεις μας και οι λέξεις που προφέρουμε προκαλούν στο σώμα συμπεριφορές και στάσεις που άλλοτε το ησυχάζουν και άλλοτε του προκαλούν ανησυχίες. 
  Στον παρακάτω κατάλογο περιγράφονται αναλυτικά τα πιθανά Νοητικά Πρότυπα που προκαλούν ασθένειες καθώς και Πρότυπα Νέων Σκέψεων ή Δηλώσεων που χρειάζεται να κάνουμε για να έχουμε καλή υγεία. 

O παρακάτω κατάλογος με τις νοητικές αιτίες των ασθενειών είναι  από το σπουδαίο παγκόσμιο μπεστ σέλερ της Λουίζ Χέι, "Μεταμορφώστε την Ζωή σας" Εκδόσεις Δυναμική της Επιτυχίας.
 

 Στο πρώτο είναι οι πιθανές αιτίες των αρνητικών σκέψεων που δημιουργούν την ασθένεια.

και στο δεύτερο με τα πλάγια γράμματα είναι το νέο πρότυπο σκέψης για την θεραπεία και την υγεία.

 

Β

Βρογχίτιδα.

  •     Έζησα σε ένα δύσκολο οικογενειακό περιβάλλον, άλλοτε με καυγάδες και φωνές και άλλοτε με σιωπή.
 

  •       Δημιουργώ την ειρήνη και την αρμονία μέσα μου και γύρω μου. Όλα είναι καλά.



 
Βρογχοκήλη.

 
 
  •     Νιώθω μίσος για κάτι που με εξανάγκασαν να κάνω. Αισθάνομαι θύμα. Βλέπω να ματαιώνονται τα σχέδιά μου στη ζωή. Νιώθω ανεκπλήρωτες επιθυμίες.
 

  •      Είμαι η δύναμη και εξουσιάζω τη ζωή μου. Αισθάνομαι ελεύθερος να είμαι ο εαυτός μου.
 

  
Γ

Γάγγραινα.

  •     Νιώθω μια πνευματική νοσηρότητα. Καταπνίγω τη χαρά με δηλητηριώδεις σκέψεις.
 

  •      Θέλω τώρα να δημιουργώ αρμονικές σκέψεις και αφήνω τη χαρά να με πλημμυρίσει ελεύθερα.


     
 

CANDIDIASIS (μυκητίαση)

  •    Ταλαντεύομαι και νιώθω πολλές απογοητεύσεις και θυμό. Έχω απαιτήσεις και έλλειψη εμπιστοσύνης στις σχέσεις. Ξέρω μόνο να παίρνω.
 

  •     Επιτρέπω στον εαυτό μου να έχει όλες τις ιδιότητες που μπορεί να έχει. Αξίζει ότι το καλύτερο στη ζωή. Αγαπώ και εκτιμώ τον εαυτό μου και τους άλλους.
 

 
 

Γαστρίτιδα

  •     Έχω μια παρατεταμένη αβεβαιότητα. Αισθάνομαι καταδικασμένος από τη μοίρα.

 
  •    Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου. Νιώθω ασφάλεια.
 



 
 
Γεννητικά όργανα

 
  •     Προσδιορίζουν τα ανδρικά και τα θηλυκά στοιχεία.
 

  •      Νιώθω ασφάλεια όπως είμαι.
 



 
 
Γεννητικά όργανα (προβλήματα)

 
  •      Ανησυχώ μήπως δεν είμαι αρκετά καλός.
 

  •      Νιώθω ασφάλεια πως είμαι.
 



 
 
Γεροντική άνοια
 
 
  •       Επιστρέφω στην αποκαλούμενη ασφάλεια της παιδικής ηλικίας. Απαιτώ φροντίδα και προσοχή. Ένα είδος ελέγχου των γύρω μου. Φυγή.
 
  •     Έχω Θεϊκή προστασία, ασφάλεια , ειρήνη. Η Ευφυΐα του Σύμπαντος ενεργεί σε όλα τα επίπεδα της ζωής μου.
 



 
 
Γλουτοί

 
  •        Προσδιορίζουν τη δύναμη. Οι πλαδαροί γλουτοί φανερώνουν έλλειψη δύναμης.
 
  •      Χρησιμοποιώ τη δύναμή μου με σύνεση. Είμαι δυνατός. Νιώθω ασφαλής. Όλα είναι καλά.
 



 
 
Γνάθου προβλήματα

 
  •        Νιώθω θυμό, μνησικακία και επιθυμία για εκδίκηση.
  
  •       Επιθυμώ να αλλάξω μέσα μου το πρότυπο που δημιούργησε αυτήν την κατάσταση. Αγαπώ κι επιδοκιμάζω τον εαυτό μου. Είμαι ασφαλής.
 



 
 
Γόνατο

 
  •        Αντιπροσωπεύει το εγώ και την περηφάνια.
 

  •        Είμαι ευέλικτος και άνετος.
 



 
 
Γόνατο (προβλήματα)

 
  •      Επιμένω με ισχυρογνωμοσύνη και περηφάνια. Έχω ανικανότητα ευελιξίας. Φοβάμαι. Δεν υποχωρώ. Είμαι άκαμπτος.
 

  •      Συγχωρώ. Κατανοώ. Συμπονώ. Αφήνομαι και  ρέω  άνετα  κι όλα πηγαίνουν καλά.
 
Γρίπη

  •       Είναι μια  απάντηση  σε  ομαδικό  αρνητισμό και πεποιθήσεις. Υπάρχει φόβος και πίστη στις στατιστικές.
 

  •       Είμαι  υπεράνω  ομαδικών  πεποιθήσεων  ή του κατεστημένου. Είμαι ελεύθερος, μακριά από κάθε συμφόρηση και επιρροή.
 


 
Γυναικεία προβλήματα.

 
  •       Αρνούμαι  τον  εαυτό  μου.  Απορρίπτω  τα  στοιχεία  της  θηλυκότητας.
 
  •      Απολαμβάνω  την  θηλυκότητα  μου.  Μου  αρέσει  που  είμαι  γυναίκα. Αγαπώ το κορμί μου.

Δ

Δάχτυλα.

  • Προσδιορίζει το εγώ και το φόβο.

  • Νιώθω ασφάλεια.
 
Μεσαίος.

  • Προσδιορίζει το θυμό και την σεξουαλικότητα.

  • Νιώθω ασφάλεια.
 
Παράμεσος.

  • Προσδιορίζει τις σχέσεις και τη θλίψη.

  • Αγαπώ  ειρηνικά.
 
Μικρό.

  • Προσδιορίζει την οικογένεια και την προσποίηση.
 
  • Είμαι ο εαυτός μου μέσα στην οικογένεια της ζωής.
 
Δάχτυλα ποδιού.

  • Αντιπροσωπεύουν τα ασήμαντα γεγονότα του μέλλοντος.

  • Όλα τα ασήμαντα γεγονότα βρίσκουν τη λύση από μόνα τους.
 
Δέρμα.

  • Προστατεύει την ατομικότητα μας. Είναι ένα αισθητήριο όργανο.
 
  • Είναι ασφαλές να είμαι ο εαυτός μου.
 
Δερματικά Προβλήματα.

  • Έχω άγχος, φοβάμαι. Παλιό θαμμένο τραύμα. Νιώθω απειλή.

  • Προστατεύω στοργικά τον εαυτό μου με σκέψεις χαράς και γαλήνης. Έχω συγχωρήσει και ξεχάσει το παρελθόν. Τώρα είμαι ελεύθερος.
 
Διαβήτης.

  • Λαχταρώ εκείνο που θα μπορούσα να έχω. Έχω μεγάλη ανάγκη να ελέγχω. Έχω βαθιά θλίψη. Δε νιώθω καμιά γλυκύτητα.

  • Αυτή η στιγμή είναι γεμάτη από χαρά. Επιλέγω τώρα να απολαύσω τη γλυκιά εμπειρία του σήμερα.
 
Διάρροια

  • Φοβάμαι. Απορρίπτω. Τρέπομαι σε φυγή.

  • Εκείνα που προσλαμβάνω, αφομοιώνω και αποβάλλω λειτουργούν τέλεια. Είμαι ήρεμος στη ζωή.
 
Διαστρέμματα

  • Φοβάμαι και αντιστέκομαι. Δε θέλω να μετακινηθώ προς μια ορισμένη κατεύθυνση.

  • Εμπιστεύομαι την πορεία της ζωής που με οδηγεί μόνον προς το καλύτερο. Είμαι γαληνεμένος
 
Δόντια

  •  Αντιπροσωπεύουν τις αποφάσεις.
 
Δόντια (προβλήματα)

  • Χρόνια αναποφασιστικότητα. Δεν μπορώ να αναλύσω τις ιδέες μου για να πάρω αποφάσεις.

  • Παίρνω τις αποφάσεις μου με βάση την αλήθεια, και νιώθω ασφάλεια γιατί γνωρίζω πως μόνον η θεία τάξη πραγμάτων υπάρχει στη ζωή μου.
 
Δοντιών τρίξιμο.

  • Νιώθω θυμό. Έχω επιθυμία για έλεγχο. Αρνούμαι να εκφράσω τα συναισθήματα μου.

  • Εμπιστεύομαι την πορεία της ζωής. Ζητώ με ευκολία αυτό που θέλω. Η ζωή με στηρίζει.
 
Δρεπανοκυτταρική αναιμία

  • Πεποίθηση πως δεν είμαι αρκετά καλός. Πεποίθηση που σκοτώνει τη χαρά της ζωής.

  • Αυτό το παιδί ζει και αναπνέει τη χαρά της ζωής και μεγαλώνει μέσα στην αγάπη. Ο Θεός κάνει θαύματα κάθε μέρα.
 
Δυσκαμψία

  • Σκληρές, άκαμπτες σκέψεις.

  •  Νιώθω αρκετή ασφάλεια για να έχω ευελιξία στη σκέψη μου.
 
Δυσκοιλιότητα

  • Αρνούμαι να απελευθερώσω τις παλιές μου ιδέες. Μένω προσκολλημένος στο παρελθόν. Καμιά φορά γίνομαι τσιγκούνης.

  • Απελευθερώνω το παρελθόν και δέχομαι το καινούργιο, το ζωτικό και το ανανεωμένο στη ζωή μου.
 
Δυσπεψία

  •  Νιώθω βαθύ φόβο, τρόμο και άγχος. Αρπάζομαι και βαρυγκωμώ.

  • Χωνεύω και αφομοιώνω όλες τις καινούργιες εμπειρίες με ηρεμία και χαρά.
 


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα