Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Γελάμε πάλι -2-

gelio2Να δω αν βγάλω τους υαλοκαθαριστήρες… που θα αφήνουν τις κλήσεις
Μου χάλασε το μιξεράκι και χτύπησα τον καφέ με τον δονητή. Βγήκε γαμάτος…!!!
Σήμερα τρόμαξα κάτι περιστέρια και χέστηκαν πάνω μου…!!!
Έρχεται μια δίπλα μου και μου λέει “θέλω να φάω παπάγια”. Την έβαλα να πει “ριρίκα”, για να σιγουρευτώ…!!!
Μια καθηγήτρια κάποτε με σημάδεψε με τον χάρακα και μου είπε “στην άκρη του χάρακα υπάρχει ένας ηλίθιος!”. Πήρα 4ήμερη αποβολή όταν την ρώτησα “Σε ποιά άκρη κυρία;”…!!!

Για μερικούς σκέφτομαι:
Θεέ μου, βρέξε μυαλά.
Ή πέτρες.
Αρκεί να τους πετύχεις.
Από οικοδομικές εργασίες τι πείρα έχεις;
-Έχω πηδήξει μπάζα εγώ..
Πήρα κατά λάθος την πυροσβεστική σήμερα, όποτε έβαλα φωτιά στο σπίτι  για να μην φανώ ηλίθιος…
Έπιασα τη κοπέλα μου να ξεφυλλίζει περιοδικό με νυφικά. Ελπίζω να έχει γκόμενο..
 Είσαι γουρούνι αναίσθητο δεν ντρέπεσαι να τσακωνόμαστε κι εσύ να χασμουριέσαι;
– Δεν χασμουριέμαι, να μιλήσω προσπαθώ…
Έβαλα πλυντήριο και εκεί που κάθομαι αραχτός στον καναπέ, το βλέπω να χτυπιέται, να κάνει θόρυβο και να περνάει από δίπλα μου… και λέω, τι γίνεται ρε μάγκα μου…. θα τα απλώσει κιόλας;;;
Χάλασε 1 διακόπτης σπίτι και ο άντρας μου σαν γνήσιο αρσενικό, μετά από 4 ώρες, 2 μέτρα μονωτική ταινία, 9 βίδες και 7 χριστοπαναγίες…,   φώναξε ηλεκτρολόγο….
Η σύζυγος στο σύζυγο:
- Κοίτα, με το να ρουφάς την κοιλιά σου την ώρα που ζυγίζεσαι, δεν πρόκειται να δείξει λιγότερα κιλά η ζυγαριά!
- Το ξέρω, βρε Μαρίκα!
- Τότε γιατί τη ρουφάς;
- Για να δω τι γράφει η ζυγαριά.
Η άλλη στο super market βάζει το χαρτί υγείας σε ξεχωριστή σακούλα από τα φαγώσιμα. Λες και σε λίγες ώρες δεν θα συναντηθούν…
Το τέλειο ζευγάρι, υπάρχει μόνο σε παπούτσια…
Έχω πατήσει τόσες φορές «αναβολή αφύπνισης» στο ξυπνητήρι του κινητού που στο τέλος θα εμφανίσει μήνυμα που θα λέει «γάμησέ το φιλαράκι, κοιμήσου!».
Η τελευταία γυναίκα που μου μίλησε αισθησιακά, ήταν αυτή του GPS…
Ντράπηκα να την κοιτάξω στα μάτια. Με τέτοια βυζιά…
Εγώ πριν ανεβώ στην ζυγαριά γδύνομαι για να μην έχω περιττά βάρη. Λογικό δεν είναι; Kι όμως η φαρμακοποιός πάντα τσαντίζεται όταν το κάνω…
Που θα με πεις εμένα ανώμαλο και ότι σε παρακολουθώ με κιάλια. Πήγαινε πρώτα πάρε αφρόλουτρο που σου έχει τελειώσει εδώ και 3 μέρες και μετά μιλάς..
-Μ’ αγαπάς;
-Σιδερώνω τώρα, πόσα να κάνω ταυτόχρονα;!
-Γεια σας. Πυροσβεστική εκεί;
-Ναι, τί πάθατε;
-Με πλημμύρισαν τυφλές ελπίδες.
Ήρθε το χαράτσι στην ανιψιά μου για το σπίτι της Barbie.
Ανακοινώνω ότι κάνω απεργία στο σεξ. Δεν το κάνω που δεν το κάνω, τουλάχιστον ας δώσω έναν επαναστατικό χαρακτήρα.
Πάω στη μάνα μου και με παίρνει ο ύπνος στον καναπέ . . . Ξυπνάω και νοιώθω ακινητοποιημένος.. τρεις κουβέρτες και ένα πάπλωμα…
Απ’ ότι βλέπω, τα υπονοούμενα τα πιάνουν όλοι. Με τα αυτονόητα όμως έχουμε θέμα..
 
Έχω μια περίεργη αισιοδοξία σήμερα. Θα δω ειδήσεις να μου περάσει.
Δεν είχα ίντερνετ για λίγες ώρες. Επιτέλους πήρα πτυχίο, παντρεύτηκα, έχασα 15 κιλά, διάβασα καμία 20αριά βιβλία και έκανα μπάνιο.
Ευτυχώς σήμερα τρώμε ψάρι. Όλο άλογο, άλογο, άλογο, βαρέθηκα.
Το μόνο πιάτο που δεν είναι στο νεροχύτη αυτή τη στιγμή, είναι το δορυφορικό στην ταράτσα.
-Επ, ταξί, πας παραλία;
-Ναι!
-Ωραίος ρε φίλε, καλά να περάσεις!
Ειλικρινά… απορώ με τον πρώτο άνθρωπο που δοκίμασε αυγό, τι σκεφτόταν;
“Αα… δες τι βγήκε από τον κώλο της κότας, ας το φάω”.
Κατσαρίδα: δεν ενόχλησε ποτέ κανέναν = Σύμβολο τρόμου!
Περιστέρι: μετατρέπει το αυτοκίνητο σε κυκλαδίτικο τοίχο = Σύμβολο ειρήνης!
Να τα λέμε αυτά…
-O σκύλος σας είναι επιθετικός;
-Όχι, δεξί μπακ…
Δε μπορώ να καταλάβω τις γυναίκες… Αγόρασε πρόστυχα εσώρουχα και μου λέει
“Για σένα τα πήρα” και όταν τα φόρεσα τσαντίστηκε!
Το μυαλό είναι υπέροχο! Λειτουργεί 24 ώρες, για 365 μέρες το χρόνο, λειτουργεί από τη μέρα που γεννιόμαστε και σταματάει μόνο όταν γράφουμε εξετάσεις…
Από μικρός μαθαίνεις αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, παίρνεις lower, proficiency άλλα όταν είσαι σε τουαλέτες στο εξωτερικό και σου χτυπούν την πόρτα φωνάζεις… ΑΛΛΟΣ!
Ούτε φέτος θα νηστέψω, στηρίζω την κρεαταγορά.
Κι όπως οδηγούσα… πετάγεται ξαφνικά μπροστά μου ένας μ@λακας… Κάνω το τιμόνι δεξιά, το κάνω αριστερά… τίποτα, δεν μπόρεσα να τον πετύχω…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα