Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

1500 ετών Αγία Γραφή επιβεβαιώνει/ισχυρίζεται ότι ο Ιησούς Χριστός δεν σταυρώθηκε - Το Βατικανό σε πανικό!

Μουσείο Εθνογραφίας στο χειρόγραφο Ευαγγέλιο ΠΑΡΑΔΟΣΗ


Προς μεγάλη απογοήτευση του Βατικανού , μία περίπου 1500-2000 ετών Βίβλος βρέθηκε στην Τουρκία, στο  Εθνογραφικό Μουσείο της Άγκυρας .
Ανακαλύφθηκε, και κρατήθηκε μυστικό, το έτος 2000, το βιβλίο περιέχει το Ευαγγέλιο του Βαρνάβα - ενός μαθητή του Χριστού - που δείχνει ότι ο Ιησούς δεν σταυρώθηκε, ούτε ήταν  γιος του Θεού, αλλά ένας Προφήτης. Το βιβλίο, αποκαλεί, επίσης τον Απόστολο Παύλο "Ο Απατεώνας". Το βιβλίο ισχυρίζεται, επίσης, ότι ο Ιησούς αναλήφθηκε στον ουρανό ζωντανός, και ότι ο Ιούδας ο Ισκαριώτης σταυρώθηκε στη θέση του.
Μια έκθεση από το The National Turk λέει ότι η Βίβλος κατασχέθηκε από μια συμμορία λαθρεμπόρων κατά τη διάρκεια μιας επιχείρησης σε περιοχή της Μεσογείου. Η έκθεση αναφέρει ότι η συμμορία κατηγορήθηκε για λαθρεμπόριο αρχαιοτήτων, παράνομες ανασκαφές, και κατοχή εκρηκτικών υλών. Το βιβλίο αποτιμάται στο ύψος των 40 εκατομμυρίων τουρκικών λιρών (περίπου 28 εκατ. δολάρια). 

Αυθεντικότητα

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι εμπειρογνώμονες και οι θρησκευτικές αρχές στο Tehram επιμένουν ότι το βιβλίο είναι πρωτότυπο. Το ίδιο το βιβλίο είναι γραμμένο με χρυσά γράμματα, δεμένο χαλαρά σε δέρμα, στα Αραμαϊκά, την γλώσσα του Ιησού Χριστού.
Το κείμενο διατηρεί ένα όραμα παρόμοιο με το Ισλάμ, σε αντίθεση με τις διδασκαλίες της Καινής Διαθήκης του Χριστιανισμού. Ο Ιησούς προβλέπει επίσης την έλευση του προφήτη Μωάμεθ, ο οποίος θα θεμελίωνε το Ισλάμ 700 χρόνια αργότερα.
Πιστεύεται ότι, κατά τη διάρκεια του  Συμβουλίου της Νίκαιας , η Καθολική Εκκλησία διάλεξε τα ευαγγέλια που αποτελούν την Αγία Γραφή, όπως τα γνωρίζουμε σήμερα, παραλείποντας το Ευαγγέλιο του Βαρνάβα (μεταξύ πολλών άλλων) υπέρ των τεσσάρων κανονικών ευαγγελίων του Ματθαίου, του Μάρκου, του Λουκά και του Ιωάννη. Πολλά βιβλικά κείμενα έχουν αρχίσει να έρχονται στην επιφάνεια με την πάροδο του χρόνου, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων της Νεκράς Θάλασσας και των Γνωστικών Ευαγγέλιων αλλά αυτό το βιβλίο ιδιαίτερα, φαίνεται να ανησυχεί το Βατικανό.
Μουσείο Εθνογραφίας στο χειρόγραφο Ευαγγέλιο ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Η Καθολική Εκκλησία θέλει να έχει πρόσβαση

Τι σημαίνει αυτό για τις θρησκείες που προέρχονται από τον Χριστιανισμό και τους οπαδούς τους; Αρκετά δύσκολη η θέση τους. Το Βατικανό ζήτησε από τις τουρκικές αρχές να τους αφήσει να εξετάσουν τα περιεχόμενα του βιβλίου. Τώρα που το βιβλίο έχει βρεθεί, θα  αποδεχθούν αυτό καθώς και τα αποδεικτικά στοιχεία του; Θα το αρνηθούν εντελώς; Η θα το αποκαλέσουν «μουσουλμανικό ψέμα», όπως έκανε το περιοδικό «“Truth”», το 2000;
Για πολλούς, το βιβλίο αυτό είναι ένας φάρος ελπίδας, ότι οι πιστοί σύντομα θα συνειδητοποιήσουν ότι το αντικείμενο της λατρείας τους είναι αυθαίρετο και ότι όλα τα κείμενα, ιδιαίτερα τα θρησκευτικά κείμενα, υπόκεινται σε ερμηνεία.
Τι σημαίνει αυτό για τους άθεους / αγνωστικιστές / κοσμικούς στοχαστές; Είναι το πραγματικό κείμενο; Είναι πλαστό; Έχει σημασία; Ας ελπίσουμε ότι, αυτή η είδηση ​​θα εμπνεύσει τη θρησκεία να υποβάλει ερωτήσεις, αντί να δείχνει τα δάχτυλα ή να πιστεύει στα τυφλά.
Παρακαλώ, να μην κοροϊδεύετε ή να λέτε με παρρησία ότι « εγώ σας το είπα !"  Ο μεγαλύτερος κίνδυνος της πίστης είναι όταν οι άνθρωποι πιστεύουν ό, τι θέλουν να πιστεύουν, υπερασπιζόμενοι κάθε αποδεικτικό στοιχείο. Ειδικά όταν τα εν λόγω στοιχεία φέρνουν επανάσταση. Και ο μεγαλύτερος ένοχος για τον κίνδυνο αυτό είναι η παγίδα του εγώ: απορρίπτουμε / κατακρίνουμε τους άλλους που είναι  στην αντίθετη πλευρά από εμάς.
Για αιώνες, η «άμυνα» της τυφλής πίστης έχει οδηγήσει τα έθνη σε πόλεμο, στη βία, στις διακρίσεις, στη δουλεία με αποτέλεσμα την αυτοματοποιημένη κοινωνία  που είμαστε σήμερα, και μόνο για όσο χρονικό διάστημα, η άμυνα αυτή δικαιολογείται  με ψέματα. Εάν γνωρίζετε καλύτερα, ενεργείστε ανάλογα.

National Turk Report
sonsonthepyre

beyondblindfold

Απόδοση Κειμένου dorieas

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

6 σχόλια:

  1. ΜΕΙΝΕΤΕ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ
    http://www.tlig.org/el/messages/985/
    Ω, 16 δούλοι του Θηρίου, δεν βλέπετε πως σας οδηγεί 17 αργά και ύπουλα στην καταστροφή σας; 18

    Αλλά, παρ' όλο που συνωμοτείτε για να βλάψετε την Εκκλησία Μου και εξυφαίνετε το σχέδιό σας, δεν μπορείτε και δεν θα θριαμβεύσετε. Εγώ θα είμαι στο τέλος ο νικητής. Έχω ήδη ξεσκεπάσει στα έθνη μέρος από το σχέδιό σας. Και την ημέρα που θα φανερωθεί ο Άνομος, "την ημέρα εκείνη που θα φανερωθείς, 19 θα ξεσκεπάσω στα έθνη ολόκληρο το ολέθριο σχέδιό σου. Θα αποκαλύψω σε όλο τον κόσμο τις προθέσεις της καρδιάς σου..."

    Πήγαινε τώρα και θύμισε στα παιδιά Μου ότι είμαι ο Βράχος τους και δεν θα τα αφήσω ποτέ. Τους έδωσα παλιότερα σοβαρές προειδοποιήσεις και θα συνεχίσω να τα προειδοποιώ με επιμονή. Μείνετε πάντα πιστοί σε Μένα και στην Παράδοση της Εκκλησίας. Μείνετε πιστοί στο θεσμό της Θείας Μου Ευχαριστίας, αναγνωρίζοντάς Με στο Σώμα Μου και στο Αίμα Μου.

    Ο Κόσμος Αντάλλαξε Τη Θεότητα Μου Με Μία Ανάξια Απομίμηση
    http://www.tlig.org/el/messages/710/

    Αυτές οι διδασκαλίες του Σατανά σας διδάσκουν να πιστεύετε στη μετενσάρκωση, ενώ δεν υπάρχει μετενσάρκωση. Διατηρούν μια εξωτερική ευσέβεια αλλά έχουν αρνηθεί την εσωτερική δύναμη: το Άγιο Πνεύμα και την Αγία Κοινωνία, παιδί Μου. Ο Σατανάς βγαίνει μεταμφιεσμένος σε άγγελο φωτός για να παραπλανήσει πολλούς και μαζί με τον Άνομο 9 θα απονείμει μεγάλες τιμές σε όσους τον αναγνωρίσουν και θα τους κάνει να εξουσιάσουν επάνω σε πολλούς, και θα διαμοιράσει τη γη με τιμή" 10. Αλλά σας βεβαιώνω πως ο ουρανός σε λίγο θα ανοίξει και η Φωτιά Μου θα πέσει επάνω τους και θα τους αναλώσει.
    Πιστός και Αληθινός, Εγώ Είμαι,
    ο Κριτής με Δικαιοσύνη,
    Εγώ Είμαι,
    ο Λόγος του Θεού,
    Εγώ Είμαι.
    ο Βασιλεύς των βασιλέων και Κύριος των κυρίων,
    Εγώ Είμαι.
    και σας επαναλαμβάνω την Υπόσχεσή Μου:
    θα είμαι μαζί σας σύντομα.
    ΑΡΧΩ
    27 Μαρτίου 1992
    Σήμερα περιβάλλεστε από ψευδοδιδασκάλους 4 που φανερά και άφοβα στέκονται μπροστά Μου και διαλαλούν τη γνώση που απέκτησαν από το Σατανά και που βασίζεται στο ψέμα. Αρνούνται τη Θεότητά Μου αρνούμενοι την Ανάστασή Μου. 5 Προσευχηθείτε γι' αυτούς τους ψευδοδιδασκάλους να γλυτώσουν την αιώνια καταδίκη! Και λέω τώρα στον καθένα σας:
    "Όποιος λέει πως βρίσκεται
    ήδη μέσα στο φως αλλά μισεί
    τον αδελφό του, βρίσκεται στο σκοτάδι." 6
    Ο Κόσμος Αντάλλαξε Τη Θεότητα Μου Με Μία Ανάξια Απομίμηση
    http://www.tlig.org/el/messages/710/
    Είμαι ο Θεός σου. Προσευχήσου για τους αδελφούς και τις αδελφές σου που ακολουθούν μια ψεύτικη θρησκεία, 2 μια ψεύτικη εικόνα Μου. Ο διάβολος έχει πέσει με λύσσα πάνω στη γενεά σας. Αυτές τις αιρέσεις τις είχαν προαναγγείλει οι Γραφές.

    ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ

    http://www.tlig.org/el/messages/588/

    Ειρήνη σε σας. Εγώ, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, σας ζητώ να αφιερώσετε τις μέρες και τις νύχτες σας σε δεήσεις, νηστείες και προσευχές. Σύντομα όλα αυτά που έμειναν κρυμμένα για σας θα αποκαλυφθούν, είθε να είναι Θέλημα Κυρίου να βρείτε το Έλεος Του όταν έρθει η Ημέρα Του. Μακάρι εσείς που σκληρύνατε την καρδιά σας να Τον ακούσετε σήμερα, μακάρι ν' ανοίξετε την καρδιά σας για ν' ακούσετε τη Φωνή Του... Ανοίξτε την καρδιά σας, όχι το μυαλό σας... Το κάθε τι γίνεται σύμφωνα με τις Γραφές. Σύντομα θ' αρχίσουν πολλοί να προσκυνούν το Θεό και πολλές γλώσσες που δεν είχαν ποτέ προφέρει προσευχή, θ' αρχίσουν να προσεύχονται. Μείνετε ενωμένοι, εσείς που είστε ο λαός του Θεού, μείνετε ενωμένοι στις πεποιθήσεις σας και στην αγάπη σας. Μείνετε ενωμένοι στην προσευχή. Σας ευλογώ όλους, στο Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1 - Εφόσον ο Θεός θέλει να συγχωρήσει τις αμαρτίες μας, απλώς μας συγχωρεί και δεν χριάζεται να θυσιάσει τον Γιο Του για αυτό.

    (η μετανοήσει στον Λουκά, κεφαλέο 15
    Ο Γιος γυρνάει στον πατέρα του και εκείνος τον περιμένει με ανοιχτή αγάλια, και για αυτό έχει γιορτή)

    2 - Εάν εγώ είμαι ένας δικαστείς, τιμωρό εκινών που κάνει την αμαρτία,
    εάν όμως καποιος παιθάνει για την αμαρτία που έκανε ο τιμωρημένος,
    εγώ θα είμαι χαρούμενος; (αυτό δεν έχει λογική)

    3 - Κανένας δεν χριαζετε να πεθάνει για να σωθεί κάποιος άλλος,
    εάν παιθάνει κάποιος δεν έχει συγχώρεση.

    4 - Εάν ο Θεός όμως είναι τόσο αγαπητός και καλώς,
    τότε εκείνος πρέπει να είναι το ιδώ καλώς και με τον γείο του,
    πρέπει να υπήρξε άλλος τρόπος για τον γιο του
    και άλλος τρόπος για να είχε σώσει τον γιο του.

    5 - Στόν Ματθέο, Μάρκος και Λούκας
    δείχνουν ο γιος ήταν ετυμος αλλά δεν προσφέρθηκε για να τον σταβρώσουν,
    ενοω στο ευαγγέλιο του Ιωάννη επαναδιατυπώθηκε για να φενετε καλύτερα όπου προσφέρετε για την σταβρωση.
    Ακόμα και εάν ο Ιησούς θα πρόσφερε τον εαυτότου από την αγάπη του για τους ανθρώπους τότε ο Θεός δεν αγαπούσε περισοτερο από τον γιο του ανθρώπους;
    Υποτιθετε ότι είναι ίση.
    Γιατί δεν ήρθε από μόνος του ο Πετέρας;

    Καταλαβενετε; Εγώ δεν θα έστελνα τον γιο μου προκημένου να σωθεί κάποιος άλλος,
    Εγώ θα πειγενά μόνος μου και θα έσωσα τον γιο μου.
    Για αυτό όλο αυτό δεν έχει κανένα νόμιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιος είδε τον Γιό είδε και τον πατέρα.....
      Εγώ και ο πατήρ μου έν έσμεν
      Εγω και ο πατέρας ένα είμαστε.....
      .

      . Στέργιος Μ.π.λ. )*(
      Όποιος είδε εμένα είδε και τον πατέρα...
      Τόσο καιρό είμε μαζύ σας και δε με καταλάβατε.?
      . - Όλα λόγοι του Ιησού Χριστού...
      - Αλλα και οι λόγοι της Σταύρωσής του...

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  3. Εφόσον γιος και πατέρας είναι ένα ζητάει τον λόγο από τον εαυτό του ; ....... Γιατί με εγγατέληψες ;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.oodegr.com/oode/theos/ypost1.htm διαβασε αυτο εδω ,ειναι η απαντηση της ερωτησης σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα