Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

20 δηλώσεις ενδυνάμωσης που σας βοηθούν να αισθάνεστε γεμάτοι αυτοπεποίθηση!




Η Προσωπική δύναμη δεν είναι κάτι που βρίσκεις ή αποκτάς κάποια στιγμή στο μέλλον. Αντ 'αυτού, είναι κάτι που ήδη έχετε και μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή τη στιγμή. Μην περιμένετε από κανέναν άλλο να σας συμπεριφερθεί καλύτερα από όσο συμπεριφέρεσθαι εσείς στον εαυτό σας.
Η Προσωπική δύναμη  ίσως είναι κάτι με το οποίο έχουμε γεννηθεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να αναπτυχθεί. Κάτι τέτοιο θέτει τον τόνο για τον τρόπο που άλλοι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με σας, πόση ευδαιμονία επιτρέπετε στον εαυτό σας και τις εμπειρίες της ζωής που προσελκύετε.
Ξεκινήστε να θυμόσαστε (και να χρησιμοποιείτε) την προσωπική σας δύναμη ζώντας με αυτήν και επαναλαμβάνοντας αυτές τις 20 απλές αλήθειες:

1. Όλα συμβαίνουν για το δικό μου συμφέρον.
2. Είμαι περισσότερο από αυτό το φυσικό σώμα.
3. Οι σκέψεις μου εμφανίζονται ως η ζωή μου.
4. Πάντα μπορώ να αλλάξω τις σκέψεις μου.
5. Είμαι υπεύθυνος για τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα.
6. Έχω το δικαίωμα να κάνω θαύματα.
7. Έχω τη δύναμη να αισθάνομαι τα συναισθήματά μου.
8. Υπάρχει μία έξαψη στο αίσθημα του να είσαι ευάλωτος .
9. Ο φόβος είναι απλά μια κλήση για την αγάπη .
10. Έχω ένα σκοπό.
11. Είμαι ελεύθερος να επεκτείνομαι συνεχώς και να δοκιμάζω νέα πράγματα.
12. Θα ακολουθήσω τον ενθουσιασμό μου.
13. Αξίζω την αγάπη και δεν θα συμβιβαστώ με κάτι λιγότερο.
14. Καθένας που συναντώ είναι μια αντανάκλαση του εαυτού μου ή / και ένας δάσκαλος.
15. Εμπιστεύομαι το σημείο που είμαι ακριβώς τώρα.
16. Είμαι άξιος και πολύτιμος.
17. Η επιτυχία μου δεν ορίζεται από τα εξωτερικά πράγματα.
18. Είμαι επαρκής. Σωστός. Στο παρών.
19. Θα δώσω ό, τι θέλω να λάβω.
20. Η Απόρριψη είναι μόνο προστασία και ανακατεύθυνση.
Ποια από αυτές τις δηλώσεις ενδυνάμωσης αντηχεί σε σας; Πώς νιώθετε όταν τις επαναλαμβάνετε; Αναλαμβάνοντας την προσωπική σας δύναμη, όχι μόνο ενισχύεται σημαντικά την ικανότητά σας να δεχτείτε και να αισθανθείτε τη χαρά στη ζωή σας, αλλά εμπνέετε και άλλους να κάνουν το ίδιο για τον εαυτό τους!
Φωτογραφία: Shutterstock.com
Απόδοση Κειμένου dorieas
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα