Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Ο ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗΣ του χαλιλ γκιμπραν




Κάποτε, που έθαβα νεκρό, κάποιον εαυτό μου πάλι,

Κοντά μου ο νεκροθάφτης ήρθε να μου πει : "Στ' αλήθεια

Απ' όλους που, να θάψουνε, η μοίρα εδώ έχει βγάλει,
Μόνο για σένα αγάπη να 'χω νιώθω μες στα στήθια".

Και του είπα εγώ : "Τα λόγια σου, για μένα, χαρά μεγάλη

Όμως το να αγαπάς εμένα τι σ' έχει κάνει τάχα;"



"Γιατί", είπε εκείνος, "κλαίγοντας φτάνουν κλαίγοντας φεύγουν οι άλλοι.


Ενώ γελώντας κι έρχεσαι και φεύγεις εσύ μονάχα".

artsexdrugsrevolution


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα