Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

ΟΙ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ, ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ


Ο Γιώργος Παρασκευάς, γεννημένος ζωόφιλος, ειδικά γατόφιλος, είχε γράψει τις ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ του σκύλου τις οποίες απευθύνει στο αφεντικό του. Αυτά δεν θα μπορούσε ποτέ να τα γράψει κάποιος άλλος. Το κείμενο του γκουρού:
Τα σκυλιά έχουν τις δικές τους «Δέκα Εντολές». 

1.    Θα ζήσω 10-15 χρόνια. Οποιοσδήποτε αποχωρισμός από σένα θα είναι οδυνηρός.
2.    Δώσε μου χρόνο για να καταλάβω τι ζητάς από μένα.
3.    Εμπιστεύσου με – είναι καθοριστικό για την ευτυχία μου.
4.    Μη μου κρατάς κακία και μη με κλειδώνεις κάπου για τιμωρία. Εσύ έχεις τη δουλειά σου, τους φίλους σου, τη διασκέδαση σου, εγώ έχω μόνο ΕΣΕΝΑ!
5.    Μίλα μου. Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τα λόγια σου, καταλαβαίνω τη φωνή σου όταν μου μιλά.
6.    Πάντα να θυμάσαι πως ΠΟΤΕ δεν θα ξεχάσω τον τρόπο που μου συμπεριφέρεσαι.
7.    Πριν με δείρεις, θυμήσου πως έχω δόντια που θα μπορούσαν να τσακίσουν τα κόκκαλα του χεριού σου, αλλά ΕΠΙΛΕΓΩ να μη σε δαγκώσω.
8.    Πριν με μαλώσεις πως είμαι τεμπέλης, ή μη συνεργάσιμος, διερωτήσου αν κάτι ίσως μ’ ενοχλεί. Είναι πιθανό να μην τρώω σωστά, ή να είχα εκτεθεί πολύ στον ήλιο, ή να γέρασε και ν’ αδυνάτισε η καρδιά μου.
9.    Φρόντισέ με όταν γεράσω. Κι ΕΣΥ θα γεράσεις κάποτε.
10.    Πήγαινε μαζί μου στις δύσκολες αποστολές, όπως η ευθανασία μου. Ποτέ μην πεις «Δεν αντέχω να το δω» ή «Ας συμβεί στην απουσία μου». Ό,τιδήποτε είναι ευκολότερο για μένα όταν είσαι μαζί μου. Μην ξεχνάς πως Σ’ ΑΓΑΠΩ!
Καλωσόρισες, αγορίνα μου, άντε να δούμε αν θα σε συνοδεύσω στην ευθανασία σου ή αν θα μου δώσεις την υπέρτατη ευχαρίστηση να κατουρήσεις και να χέσεις πάνω στο μνήμα μου σε ένδειξη πραγματικής αγάπης, όταν άλλοι θα κλαίνε και θα οδύρονται προς το θεαθήναι! Να σου πω την αλήθεια, δεν γουστάρω να θάψω άλλο σύντροφο, είτε σκύλο, είτε γάτο. Προτιμώ να ‘ρθεις στην κηδεία μου!
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα