Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Κάνε χώρο για το καινούργιο



Δημιούργησε χώρο για το καινούργιο. Καθάρισε το ψυγείο σου, πέταξε όλα εκείνα τα μικρά υπόλοιπα που είναι τυλιγμένα σε ασημόχαρτα. Καθάρισε τα ντουλάπια σου και ξεφορτώσου όλα εκείνα που δεν έχεις χρησιμοποιήσει για έξι ολόκληρους μήνες. Αν δεν τα έχεις χρησιμοποιήσει εδώ και ένα χρόνο πέταξε τα αποφασιστικά έξω από το σπίτι ή πούλησέ τα, αντάλλαξέ τα, χάρισέ τα ή κάψε τα.




Τα παραγεμισμένα ντουλάπια σημαίνουν ακατάστατο μυαλό. Καθώς θα τα καθαρίζεις, πες στον εαυτό σου: “Καθαρίζω τώρα τα ντουλάπια του μυαλού μου”. Το Σύμπαν αγαπά τις συμβολικές πράξεις.



Αλλάζουμε αργά ή γρήγορα είτε το αντιλαμβανόμαστε, είτε όχι και μαζί με μας αλλάζει κι ο κόσμος. Ας ξεφορτωθούμε μαζί με τα άχρηστα αντικείμενα και κάθε άχρηστη πεποίθηση που συσσωρεύσαμε στην πορεία του χρόνου και μας κρατάει πίσω. Ας διευρύνουμε τις αντιλήψεις μας. Ας κάνουμε χώρο για το καινούργιο για να επιταχύνουμε την αλλαγή.




Στάχτη γίνανε τα πάντα
Κάηκε το παρελθόν μου
Όλη μου η περιουσία
Στην καρδιά και στο μυαλό μου.

Τη ζωή μου μηδενίζω,
Πάει να πει πως ξαναρχίζω,
Τη ζωή μου μηδενίζω,
Πίσω δεν ξαναγυρίζω...

“Γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο”
Μαχάτμα Γκάντι



Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό...


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα