Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

10 φράσεις που σε γεμίζουν δύναμη και αυτοπεποίθηση

ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΑΣΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ - ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΕΜΠΕΡΛΙΔΟΥ-10 φράσεις που σε γεμίζουν δύναμη και αυτοπεποίθηση
Αν δεν υιοθετείς αυτές τις πεποιθήσεις ή νοοτροπίες και στάσεις ζωής, δες μήπως μπορείς να τις υιοθετήσεις. Μερικές σημαντικές στάσεις ζωής βρίσκονται μέσα στις φράσεις που ακολουθούν. Υιοθετώντας τες, διαλέγεις να δώσεις δύναμη στον εαυτό σου, να ενισχύσεις την αυτοπεποίθησή σου και την αξία σου.

  1. Έχω αυτοπεποίθηση χωρίς να είμαι αλαζόνας.

  1. Αναζητώ κάτι το θετικό σε οποιαδήποτε κατάσταση στη ζωή μου.
  1. Έχω προσωπική ευθύνη για τις πράξεις μου και δημιουργώ τις συνέπειες που θέλω στη ζωή μου.

  1. Συμπαθώ τους άλλους ανθρώπους.

  1. Είμαι από αυτούς που πάντα βρίσκουν τον τρόπο τους να αντιμετωπίζουν τα δύσκολα

  1. Πιστεύω βαθιά ότι έχω ένα προορισμό στη ζωή.

  1. Η ζωή είναι εδώ για να τη χαιρόμαστε.

  1. Οι καλοί άνθρωποι σαν και μένα επιτυγχάνουν και είναι εύποροι.

  1. Είμαι ευγνώμων για όλα τα καλά στη ζωή μου.

  1. Αξίζω να είμαι ευτυχισμένος. Είμαι επαρκής, δεν μου λείπει κάτι για να έχω τη ζωή που θέλω.
Με αυτές τις 10 νοοτροπίες, αναπτύσσεις μία θετική προσέγγιση στη ζωή και νιώθεις περισσότερο ενθουσιασμό και δέσμευση για τους στόχους σου.
Φωτό από: Gavin Schaefer/ (CC BY 2.0)



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα