Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Στην πραγματικότητα αντέχω την παρουσία σου όταν εσύ αγαπάς αυτό που είμαι...



Στην πραγματικότητα αντέχω την παρουσία σου
όταν εσύ αγαπάς αυτό που είμαι...

Πως ο κόσμος είναι όμορφος!
Είναι υπέροχος όταν αντέχεις να ζείς με ειλικρίνεια κοντά στον εαυτό σου...
χωρίς αυταπάτες και ορισμούς ξένων επιβολών και υποδείξεων
που αγνοούν την φυσική ροή της ύπαρξης σου...

Στην πραγματικότητα αντέχω την παρουσία σου
όταν εσύ αγαπάς αυτό που είμαι...
κάτι που γίνεται εξαιρετικά απαιτητικό άθλημα
για όσους θέλουν την ησυχία τους και την βολή τους...



Τι άλλο να πώ... η συνείδησή μου είναι ήσυχη...
αγαπώ όλο τον κόσμο ...ιδαίτερα τους εχθρούς μου...
ανακάλυψα μετά από τόσες συγκρούσεις
ότι είναι ο καλύτερος τρόπος να τους κρατάω κοντά μου...

 
Ιφιγένεια Γεωργιάδου


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα