Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Μια Βόλτα..



- Ξέρεις τι σκέφτηκα? 
- Έλα για πες...
- Να κάνουμε μια μεγάλη βόλτα σήμερα. 
- Και που να πάμε? δεν υπάρχουν λεφτά.
- Τι να τα κάνουμε τα λεφτά παιδί μου, βόλτα θα πάμε.
- Που?!  θα περπατάμε σαν τους παλαβούς?

- Δεν θες? Κάποτε έτσι περπατούσαμε σαν τους παλαβούς, θυμάσαι? Είχαμε χαρτογραφήσει το Θησείο. Έλα σήκω πάμε.. 
- Εγώ βαριέμαι. 
- Έλα βάλε ένα τζινάκι και ένα μακό και πάμε, έχει υπέροχη μέρα σήμερα..
- Σου είπα εγώ βαριέμαι τι δεν κατάλαβες? Εγώ δεν έχω όρεξη να βγω... 
- Εσύ τι δεν κατάλαβες... δεν είμαστε το μόνο ζευγάρι που έχουμε οικονομικά προβλήματα βρε μάτια μου, όλος ο κόσμος έχει, αλλά κοίτα, έλα πιο κοντά να δεις. Το βλέπεις εκείνο το ζευγαράκι στο παγκάκι με το κουτάκι της πορτοκαλάδας? Αυτοί τι λες να τρέχουν τα λεφτά από τα πατζάκια τους??


- Δεν με πείθεις, εγώ  βαριέμαι, αν μπορούσαμε να πάμε σε κάποιο καλό μαγαζί να καθήσουμε τότε το κουβέντιαζα, αλλά τώρα δεν γουστάρω... 
- Πως έχεις γίνει έτσι?? Παλιά με παρακάλαγες να βγούμε και τώρα...
- Τώρα είναι αλλιώς τα πράγματα και τότε ήταν πάλι αλλιώς.
- Δηλαδή για να καταλάβω η αγάπη εξαρτάται από το πόσα χρήματα διαθέτουμε για την βόλτα μας??
- Για ποια αγάπη μιλάς?
- Την κοπέλα που μένει στον τρίτο, τι για ποια αγάπη μιλάω, την δική μας,  του κόσμου, αλλά μάλλον για την δικιά μας λέω.
- Ματάκια μου η αγάπη είναι κάτι που περνάει με τον καιρό. Εδώ γίνεται της κακομοίρας και εσύ μου λες για αγάπες και λουλούδια... 
- Και αφού περνάει η αγάπη όπως λες τι μένει?
- Η συνήθεια, ο σεβασμός, η εκτίμηση... ώχου τι θες τώρα, φιλοσοφική συζήτηση θα ανοίξουμε?
- Έχεις ενοχές που δεν μπορούμε να ταίσουμε την αγάπη μας προσούτο ε?
- Τι εννοείς?
- Κοίτα που φτάσαμε. Όχι κοίτα, να μην μπορούμε να κάνουμε μια βόλτα επειδή δεν έχουμε αρκετά χρήματα, επειδή την βόλτα την έχουμε δει απαραίτητα ως καταναλωτικό αγαθό. Επειδή βόλτα δυο ανθρώπων έχουμε ονομάσει τον λογαριασμό του εστιατορίου... Μας λυπάμαι... 
- Τον εαυτό σου να λυπάσαι, εγώ μια χαρά είμαι. 
- Μια χαρά? Κοίτα πως κατάντησες.. Αν τα λεφτά δεν τρέχουν από τα πατζάκια όλα τα άλλα είναι βαρεμάρα. 
- Κατάντησα??? Εγώ??? Που πας τώρα?? 
- Κάτι ξεχνάς...
- Εγώ???
- Ναι κάτι ξεχνάς...
- Και τι.... ξέχασα??? 
- Το εμείς...


imerisioneopoleio

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα