Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Όλα στην ευθεία;

Χτες μου ήρθε μια φλασιά και πήρα τον χάρακα. Όλα στην ευθεία!
Picture
Χτες βράδυ λίγο πριν πάω για ύπνο μου ήρθε μια φλασιά! (εκείνη την ώρα μου έρχονται συνήθως) Επειδή ακόμα περιμένω που θα καταλήξει η όλη ιστορία της Αμφίπολης που κάτι μου λέει δεν είναι χρονικά τυχαία -όχι μόνο από πολιτικής πλευράς- θέλησα να δω που ακριβώς "πέφτει" σε σχέση με τη Μακρινίτσα και τους Δελφούς, που ξέρουμε σίγουρα ότι είναι δυο άκρως ενεργειακά μέρη. Τράβηξα γραμμή και βγήκε μια ευθεία....
Μετά, είχα και δεύτερη φλασιά και θυμήθηκα και την Πύλο που όπως γνωρίζουμε έκαναν διάφορα περίεργα πειράματα πριν από ένα χρόνο. «Στο "φρέαρ των Οινουσσών" ίσως κρύβεται το μυστικό της δημιουργίας του κόσμου», έλεγαν και μάλλον δεν επιλέχθηκε τυχαία το μέρος για το πείραμα.

Και η ευθεία συνεχίστηκε... Τι σημαίνουν όλα αυτά; χμμμ... θα δείξει. Κάπου πάει το μυαλό μου και δεν είναι για καλό. Αλλά επειδή δεν θέλω να γίνω τσάμπα Κασσάνδρα, θα περιμένω. Αν η κοκκινομάλα του ψηφιδωτού είναι η Ολυμπιάδα (που κάτι μου λέει πως είναι) κι έχει σχέση με Διόνυσο και μυστήρια, ίσως το "μυστήριο" να λυθεί ή... μήπως τώρα ξαναρχίζει...;
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα