Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Έχοντας επίγνωση της ενοχής μας

 

Ο πατέρας μου μια φορά μου δίδαξε ένα σπουδαίο μάθημα για την ισορροπία, όταν μια μέρα πήγα σ’ εκείνον κλαίγοντας και διαμαρτυρόμενος ότι ένα αγόρι απ’ τη γειτονιά μού έριξε μια πέτρα στο κεφάλι και μου προξένησε βαθιά πληγή. 

Αφού φρόντισε την πληγή μου σιωπηλός, είπε, “Πήγαινε ξεκουράσου για λίγο.” Λίγες μέρες αργότερα, μίλησε με το αγόρι για να μάθει ακριβώς τι έγινε.

 Ήξερα ότι ήμουν ένοχος, γιατί εγώ πρώτος του είχα ρίξει μια πέτρα και του έκανα μια μεγάλη πληγή στο πρόσωπο.


Ο πατέρας μου έκανε μια γιορτή για τους δυο μας και κάλεσε τους φίλους μας. 


Εκεί έβγαλε έναν μικρό λόγο: “Και τα δυο αγόρια είναι ένοχα. Πρέπει να μάθουμε ένα μάθημα: να μην πληγώνουμε ο ένας τον άλλον, και αν κάποιος έχει πληγωθεί, να γνωρίζει ακριβώς τον δικό του βαθμό ενοχής...”

Η γιορτή ήταν πολύ επιτυχημένη γιατί ο φίλος μου κι εγώ αγκαλιαστήκαμε και υποσχεθήκαμε να προστατεύουμε ο ένας τον άλλον...

Ο πατέρας μου δημιούργησε ισορροπία με το να είναι δίκαιος και στους δυο μας.


-Τορκόμ Σαραϊνταριάν
Education as Transformation vol.1


 elenastral

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα