Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΤΕΙ ΤΟ ΟΛΙΚΟ "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ" , ΘΑ ΓΙΝΕΙ "ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΙ" !


Ο Πατέρας ( ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ)στην παραβολή του Ασώτου Υιού(άνθρωπος),
έσφαξε τον πιο σιτευτό αμνό,(έδωσε εξουσία),
όχι για το υιό τον μεγάλο(ΑΓΑΘΟ ζώο-άγγελο) που έμεινε μαζί του από ασυνειδησία, 
αλλά για τον άσωτο υιό που γύρισε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ(ολοκληρωμένο αρμονικό Άνθρωπο),
μετά την άσκηση της ελεύθερης βούλησης του!
Για τον άνθρωπο που δεν τολμάει, δεν μαθαίνει, επειδή δεν παρατηρεί,για τον λάτρη της επανάληψης υπάρχει ο δρόμος της αγαθότητας του ζώου !

Οποιος κλείνεται στη "γυάλα του αναμάρτητου", δεν μπορεί να μάθει τη γνώση του καλού και του κακού εαυτού του, και παραμένει σην αγαθότητα του ζώου-του αγγέλου, του αγαθού, ασυνείδητα ουδέτερου !
Καμιά σχέση συνειδητής ένωσης,
παρά μια σχέση ασυνείδητης ένωσης, χωρίς τις ιδιότητες του ανθρώπου!
Όποιοι θέλουν να Συνειδητοποιήσουν την ένωση με τα μέρη του Ολικού εαυτού τους, πρέπει να εργαστούν με την ένωση των μερών της προσωπικότητας τους ΠΡΩΤΑ !
Να μάθουν τον μηχανισμό που εχει εστιαστεί η αντιληπτική τους ιδιότητα!
Να φτιάξουν μια ενοποιημένη προσωπικότητα ΠΡΩΤΑ, και μετά να την εναρμονίσουν με τον υπόλοιπο Αιώνιο εαυτό τους!
Μετά την ένωση, έρχεται η συνειδητή παράδοση, λόγω ΟΛΙΚΗΣ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑΣ και ΘΕΛΗΣΗΣ!
Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΟΥΔΕΤΕΤΟΤΗΤΑ!.....από γνώση!
Οσο μαθαίνεις τον εαυτό σου μαθαίνεις το ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ......
ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΤΕΙ ΤΟ ΟΛΙΚΟ "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ" , ΘΑ ΓΙΝΕΙ "ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΙ" !
Ειρήνη σε όλους!


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα