Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Σχέσεις: Οι πραγματικοί λόγοι που τα ζευγάρια παίρνουν διαζύγιο

Αν ρωτήσεις ένα ζευγάρι για τους λόγους που το οδήγησαν στην απόφαση να πάρει διαζύγιο, η πιο «ευγενική» απάντηση που θα πάρεις είναι μάλλον «ασυμφωνία χαρακτήρων». Ή αλλιώς «ζητούσαμε διαφορετικά πράγματα, δεν ταιριάζαμε».
pair Αλλά και πάλι μιλάμε για μια «ευγενική» απάντηση. Οι πραγματικοί λόγοι έχουν συνήθως να κάνουν με άλλα πράγματα και πρώτος – πρώτος στη λίστα φιγουράρει αυτός της απιστίας. Δύσκολο όμως να το παραδεχτεί κανείς.
Η ανωνυμία που προσφέρει το διαδίκτυο ωστόσο έκανε τους χρήστες της πλατφόρμας του Reddit να «ανοιχτούν» περισσότερο και σε μια online συζήτηση υπήρξαν ιδιαιτέρως ειλικρινείς με τους λόγους που διέλυσαν τον γάμο τους. Να τι έγραψαν (και αναδημοσίευσε η αμερικάνικη Huffingthon Post):
1. «Συνειδητοποίησα ότι δεν θέλω να κάνω μαζί του παιδιά. Δεν τον εμπιστευόμουν με παιδιά, οπότε σκέφτηκα ότι αφού δεν τον εμπιστεύομαι μαζί τους γιατί να τον εμπιστεύομαι τριγύρω μου;»

2. «Δεν μπορούσε να με ελέγξει και να με χειραγωγήσει πια. Από τη στιγμή που αντιλήφθηκα και ξεσκέπασα τον ναρκισσισμό της, ο γάμος τελείωσε».
3. «Αισθανθήκαμε ότι μεγαλώναμε διαφορετικά. Την αγάπησα και μ” αγάπησε, αλλά τελικά το χάσμα που δημιουργήθηκε ανάμεσά μας ήταν αγεφύρωτο».
4. «Ανακαλύψαμε ότι δεν μπορούσα να αποκτήσω παιδιά χωρίς τη βοήθεια της επιστήμης και εκείνη αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια της. Έμεινε έγκυος από κάποιον άλλο».
5. «Παντρευτήκαμε πολύ νέοι. Εγώ ήμουν 23 και εκείνος 30 και απλά ο γάμος μας δεν δούλεψε. Εξελιχθήκαμε σε διαφορετικούς ανθρώπους απ’ όταν ξεκινήσαμε και είχαμε ένα φιλικό χωρισμό. Ένα από τα βασικά μας προβλήματα ήταν ότι ποτέ δεν συζητήσαμε σωστά το μέλλον μας και νομίζω ότι τελικά κάναμε απλά υποθέσεις για τις προτεραιότητες ο ένας του άλλου. Για παράδειγμα, εγώ ήθελα να ζήσω στην πόλη και αυτός στην εξοχή».
6. «Ήταν εξαρτημένος από εμένα. Ήμασταν μαζί δέκα χρόνια- τα έξι παντρεμένοι- και ποτέ του δεν έμεινε σε μία δουλειά για πολύ καιρό. Στην αρχή πίστευα τις δικαιολογίες του και προσπαθούσα να είμαι υποστηρικτική, αλλά τελικά βαρέθηκα να μην παίρνει την ευθύνη για την τεμπελιά του. Τα τελευταία δυο χρόνια του γάμου μας, δούλευα σε δυο δουλειές και αυτός ήταν άνεργος για έναν χρόνο. Με βοηθούσε με τις δουλειές του σπιτιού; Καθόλου! Έφτανα στο σπίτι στις 11 το βράδυ- έλειπα από τις 7 το πρωί- και απαιτούσε να του μαγειρέψω. Καθόταν όλη μέρα και έπαιζε video games και «έτρωγε» τα λεφτά μου».
7. «Παντρευτήκαμε για λάθος λόγο. Δεν έπρεπε να είχαμε παντρευτεί εξ αρχής. Θέλαμε να ζήσουμε το “όνειρο”».
8. «Δεν μπορούσα να την εμπιστευτώ. Την είχα πιάσει πολλές φορές να μου λέει ψέματα και κατέληξα να έχω δεύτερες σκέψεις για οτιδήποτε μου έλεγε. Τελικά, αυτό άρχισε να επηρεάζει τη σχέση μας καθώς επεξεργαζόμουν όλα όσα έλεγε και έκανε…»
9. «Δεν μπορούσα να ανεχτώ άλλο τη διαρκή κριτική του. Δεν είχα φανταστεί ότι ο γάμος μου θα με έκανε να νιώθω άσχημα».
10. «Δεν υπήρχε πάθος. Είχαμε ένα βολικό και ήρεμο γάμο για 11 χρόνια. Δεν είμαι σίγουρη ότι είχαμε ποτέ πάθος, αλλά προς το τέλος είμαστε περισσότερο δυο καλοί σύντροφοι που κάναμε σεξ μία φορά την εβδομάδα. Μέχρι που εκείνη έκανε σχέση με έναν συνάδελφό της και εγώ συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν ερωτευμένος πια».

joytv.gr

 sciencearchives

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα