Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Το σπάσιμο της κανάτας



Όταν ήμουν παιδί, η οικογένειά μου ήξερε μια ηλικιωμένη γυναίκα. 

Μια μέρα αυτή η γυναίκα περπατούσε προς το σπίτι μας. 

Η μητέρα μου είπε, “Ελπίζω να μην έρθει στο σπίτι μας”.

Την ρώτησα, “Τι συμβαίνει μητέρα; Είναι απλά μια ηλικιωμένη κυρία.”


Η μητέρα μου απάντησε, “Είναι ένα πολύ ζηλόφθονο άτομο.”

Η γυναίκα μπήκε στο σπίτι μας και έκατσε. 



Είχαμε ένα μεγάλο πήλινο δοχείο που βάζαμε νερό και το κρατούσε κρύο.

 Η γυναίκα το έδειξε και ρώτησε, “Μπορώ να πιω λίγο νερό απ’ αυτήν την κανάτα;”

Η μητέρα μου απάντησε, “Ευχαρίστως να βάλετε νερό”, και της έδωσε μια κούπα.


Αφού ήπιε το νερό, η γυναίκα αγριοκοίταξε έντονα το πήλινο δοχείο και είπε, “Αυτή η κανάτα είναι τόσο ωραία.”

 Κρακ! Η κανάτα έσπασε σε χίλια κομμάτια.

Όταν ορισμένες παραδόσεις μιλούν για το “κακό μάτι”, περιγράφουν μια πραγματικότητα. 


Στο μέλλον επιστήμονες θα είναι σε θέση να μετρήσουν την ενέργεια των ζηλόφθονων ματιών και φωνών.

 Θα αποδείξουν πόσο καταστροφική είναι πραγματικά η ζηλοφθονία.


-Τορκόμ Σαραϊνταριάν
Σεξ, Οικογένεια και Γυναίκα στην Κοινωνία 


elenastral

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα