Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ.."




....Κάποτε άκουσα να λένε πως η Εσωτέρα Μύηση 
διαρκεί περίπου 7 χρόνια..
 
Οι δυνατές αλλαγές ας πούμε…
Ύστερα από κάποιον άλλο άκουσα 
πως διαρκεί 9 χρόνια..


~Τον Αύγουστο του 2015 θα μετρήσω μια Δεκαετία στο μονοπάτι αυτό, 
της Εσωτέρας_Μύησης.


…ακόμα πάει, 
ποτέ δεν τελειώνει..
Ο πόνος και οι Εσωτερικές μάχες εργάζονται ασταμάτητα σε καθημερινό επίπεδο!

~Το μόνο που αλλάζει τελικά είναι το μέγεθος της Πίστης, 
στο σκοπό,
"στο Φως το της γνώσης,
 
την Αγάπη".
~Και η πίστη φέρνει τη δύναμη της υπομονής και της διάκρισης, 
της εγκράτειας και της ισορροπίας.


…κι έτσι περνά ο καιρός, 
ο πόνος,
 
ο φόβος,
 
η χαρά,
 
το γέλιο και το κλάμα,
 
φεύγουν όλα μέχρι να πεις Κύμινο..

~Απάθεια..

Όχι με την “εγωική” έννοια.
 
Όχι με το βαρύ άκομψο μικρό..
“εγώ είμαι
 
κι αφού εγώ είμαι
 
τότε εσύ τι να μου πεις..”


...Όμως αν δεν υπάρξει η “απάθεια”
τότε θα υπάρχει η “προσκόλληση”
 
στον πόνο της κάθε μετάβασης..

~Ύστερα από τη νύχτα 
έρχεται η μέρα!
Μετά τον πόνο
 
η χαρά!
Μετά τη πείνα
Το καλό φαγητό!!
Μετά τη μπόρα
Η νηνεμία!!

…και πάντα μια αναπάντητη ερώτηση σαν πρώτη εικόνα… 
" Πότε θα τελειώσει ?? "
~Μα 
ποτέ δεν τελειώνει...
Πάντα ξαναρχίζει!!

~Πάντα θα πέφτεις!!
.....μα θα θες Πάντα να σηκώνεσαι !

~Πάντα θα “λερώνεις” τα ρούχα σου,
Μα πάντα θα σου αρέσουν τα καθαρά ντυσίματα!!

~Η Ενεργειακή_Κουνταλίνι δεν είναι παίξε γέλασε,
δεν ανανεώνει πορτοφόλια και κοινωνικά προφίλ!


....Απλά
μυεί τον Άνθρωπο στην ενέργεια της γέννησης!

Μη γελιέσαι,
απλά θα ξανά γεννηθείς !!


........όμως
Χρειάζεσαι να πεθάνεις πρώτα !

~Τα πρώτα “συμπτώματα”, αποτελέσματα της Ενεργειακής_Κουνταλίνι
άρχισαν να φαίνονται ολοφάνερα ένα χρόνο αργότερα της “Μύησης μου με Πρόθεση”..
~Πόση δύναμη πια,
Ένιωθα σαν ένας μικρός Θεός στη γη!

~Το 2008 άρχισα να ζορίζω τα όρια του εαυτού μου..
Προσπαθώντας να ανακαλύψω το μέγεθος της Πίστης,
 
που ορκιζόμουν πως είχα...


....πολλές φορές ξεκίνησα να πάω κάπου 
κι αντί να βρεθώ σ”αυτό το κάπου,
βρισκόμουν σε κάποιο νοσοκομείο της Αθήνας δήθεν πως κάτι ήθελα
 
κι απλά καθόμουν και περίμενα να δω πως θα είναι "ΑΝ..
 
“ΑΝ νιώσω καλά εγώ ο Ιωάννης Τώρα,
“ΑΝ νιώσω ασφαλής και προστατευμένος Τώρα,
Αυτή τη στιγμή,
“ΑΝ νιώσω πως Είμαι καλά Τώρα
 
τότε λες να καταφέρω να επηρεάσω ΚΑΙ το Ενεργειακό Πεδίο
 
του κάθε ασθενή που υπάρχει γύρω μου??
“ΑΝ ταυτόχρονα νιώσω πως Είμαι καλά και θεραπευμένος,
όμως αντί να εστιάσω στο ότι βρίσκομαι μέσα στο σώμα Μου Τώρα,
εστιάσω στο ότι ταυτόχρονα βρίσκομαι ΚΑΙ μέσα σε κάθε σώμα που υπάρχει γύρω μου..?


“Τότε λες να Είμαι καλά και μέσα στον ασθενή??
“Τότε λες να είμαι καλά και μέσα στον κάθε άνθρωπο που συναντώ??”

…εντάξει, 
μη σε ζαλίζω άλλο!
Έτσι έγινε,
Όπως στα λέω ακριβώς!!

~Κάποιες φορές κοιτούσα να δω αν υπάρχουν αλλαγές 
στα ξένα πρόσωπα..
Υπήρχαν?
Ήταν η φαντασία μου?
Όμως πάντα υπήρχε ένα απίστευτο συναίσθημα μέσα μου..
Ξέρεις,
Σαν να έκανες κάτι πολύ μεγάλο
 
και το είδες κι εσύ μαζί με τους άλλους!!
Χαρά!
Ελευθερία!
Πίστη!
Αγάπη!

.....κι όμως, 
αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως
 
ακόμα και με την αύρα του
μπορεί να θεραπεύσει κανείς !!
Κι έτσι συνέχισα, 
να προσπαθώ να νιώθω καλά για άλλους..


Να θέλω να υπάρχει η θεραπεία,
χωρίς να υπάρχει η επαφή.

«Όταν έρθει η ώρα ν ανοίξει το τσάκρα του Στέμματος 
για να περάσει η Ενεργειακή_Κουνταλίνι
στο “σώμα”.
«Όταν τα τσάκρα των ποδιών, 
πατώντας στη γη,
 
εισπνέουν τη δόνηση της μάνας γης
 
χωρίς καμιά μα καμιά προσπάθεια.


«Όταν η Προσωπική_Κουνταλίνι περνά μέσα από κάθε τσάκρα, 
και ταυτόχρονα συναντιέται με την ενέργεια της γης,
και την ενέργεια του σύμπαντος,
Μέσα σου,
ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας σαν 3_τρεις ενέργειες σε Μία
μέσα στο σώμα..


«Όταν η Πρόθεση Είναι να ενεργοποιηθεί η Πρωτεύουσα_Ενέργεια,
η δόνηση της Αγάπης,
 
μέσα σου,
σαν Μοναδικός Οδηγός και Φύλακας..


«Κι αν παράλληλα δεις και κάποια γεγονότα στη ζωή, 
που να μην μπορεί ακόμα και το μυαλό σου να τα εξηγήσει..

~Τότε αν κάποτε ευχήθηκες να μυηθείς στην Ενεργειακή_Κουνταλίνι..
...σε πληροφορώ πως το ταξίδι
 
Άρχισε!!

~Είσαι ένας ακόμη Φύλακας της Συχνότητας της Αγάπης!!

~Μπράβο χίλια Μπράβο, 
Αξίζεις τα καλύτερα Σου !!

Σε περιμένω να σε δω να συνεχίζεις να δημιουργείς κόσμους, 
φτιάχνοντας τούβλα με την Αγάπη σου!!

Μόνο, 
μια μικρή συμβουλή για το ταξίδι Σου..
ΑΓΑΠΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ !!!
...κι ύστερα κάνε ότι θέλεις να κάνεις!!

Μ αγαπάω!
Σ αγαπάω!
Είμαστε ΈΝΑ εμείς!
Εσύ,
 
απλά να το θυμάσαι !!

Σε φιλώ, 
καλά να περάσεις !!




Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer
Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα. 
© Ελλάδα 2/9/2015


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα