Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Χρόνια όμορφα καρδιά μου



Περίμενε μισό λεπτό! 

Κάπου έχω καταχωνιάσει κάτι όμορφο για σένα! 


Ένα μπλε κλειδί του Fa, όχι του Sol, γιατί μου μοιάζει κλεισμένο από παντού. 


Μ’ αυτό, θα ξεκλειδώσεις τον παράξενο αυτό κόσμο, που τον περάσαμε για φωτιά, 


τον τυλίξαμε με κουβέρτα για να σβήσει και τώρα μας κοιτά με παράπονο και πόδια παγωμένα. 



Θα στο στολίσω με μπλε κορδέλα και θα στο δώσω σαν το μεγαλύτερο δώρο που υπάρχει κι ας μην ξέρω στ’ αλήθεια αγάπη μου ποιο είναι αυτό. 

{Όταν σε είδα χαμογέλασα και μετά ανακατέψαμε τα σώματά μας και μαζί τις πληγές μας}




(Χρόνια όμορφα καρδιά μου)

evisou


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα