Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Φτάνει…



Μην με κυνηγάτε πια
κουράστηκα να τρέχω
κουράστηκα να κρύβομαι,
να αφανίζομαι,
να σας φοράω καθημερινά
και να βασανίζομαι.
Μην με ακολουθείτε πια
μη μου στερείτε το φως
Μην μου κλέβετε τον ήλιο.

Αυτό, που είμαι μην το συντρίβετε
δε μπορώ να γίνω αλλιώς.
Μην με πλησιάζετε
φτάνει ως εδώ.
Δεν έχω ανάγκη από άλλη σκιά
μην τρέχετε ξωπίσω μου.
Δεν κουραστήκατε κι εσείς πια;
Μην με καταδιώκετε
είναι τόση η πίκρα, που με κεράσατε.
Φύγετε πέρα και αφήστε με
το δάκρυ μου και το χαμόγελο
ίσως τα ξαναβρώ σε τούτη τη γωνιά.
Φύγετε πέρα και αφήστε με.
Θέλω να ζήσω!!!

_
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα