Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Ο αέναος κύκλος της ζωής

Ο αέναος κύκλος της ζωής


Η ζωή είναι ενέργεια. Η ζωή είναι βίωμα. Η ζωή είναι εμπειρία. Η ζωή είναι διδαχή. Η ζωή είναι δημιουργία. Η ζωή είναι προσφορά. Η ζωή είναι θυσία. Η ζωή είναι χαρά. Η ζωή είναι αγάπη.
Μου αρέσει να γράφω. Μου αρέσει να νηστεύω. Όταν νηστεύω βρίσκομαι στο αιώνιο παρόν και ζω έντονα την κάθε στιγμή. Όταν νηστεύω μπορώ και «ταξιδεύω» με το νου παντού. Είμαι παντού και πουθενά. Είμαι παρέα και συντροφιά με τον πραγματικό εαυτό μου. Αυτό μου δίνει απέραντη χαρά, γαλήνη και πληρότητα. Όταν νηστεύω, ζω...
Δεν χρειάζομαι τίποτα και κανέναν. Έχω τα πάντα μέσα μου. Είμαι ψυχή. Είμαι γεμάτος αγάπη που επιθυμεί να εκφραστεί. Είμαι μια ψυχή που εκλιπαρεί να μοιραστεί. Είμαι γιος, κόρη, πατέρας, μάνα, αδερφή, αδερφός, φίλος, φίλη, άγιος, αμαρτωλός. Είμαι ΕΓΩ!

Σήμερα θέλω να σας μεταδώσω ένα μήνυμα - ποίημα. Το δικό μου μήνυμα. Διάβασε το. Μοιράσου το. Αφουγκράσου το. Κάν' το δικό σου. Σου το αφιερώνω με περίσσεια αγάπη.
«Ο αέναος κύκλος της ζωής»
Η γέννηση απαιτεί ζωή
Η ζωή απαιτεί υγεία
Η υγεία απαιτεί προσπάθεια
Η προσπάθεια απαιτεί υπομονή
Η υπομονή απαιτεί μαρτύριο
Το μαρτύριο απαιτεί θυσία
Η θυσία απαιτεί πόνο
Ο πόνος απαιτεί εξαγνισμό
Ο εξαγνισμός απαιτεί σοφία
Η σοφία απαιτεί φώτιση
Η φώτιση απαιτεί αγάπη
Η αγάπη απαιτεί αειζωία
Η ζωή συνεχίζεται...
Σπάρτακος ο Εκπαιδευτής!
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα