Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

"Ήρθα και κλείστηκα στους πέντε ανέμους.."




Επιλέγω τον κόσμο μου
επειδή είναι μικρός!
....και μέσα σ αυτή τη μικρότητα
ανακαλύπτω τη μεγαλοσύνη
του μικρού μου εαυτού..

"Κλείσου μέσα στο κελί σου
και το κελί σου θα σε διδάξει..
...είπε κάποτε ο άγιος αναχωρητής.

Ήρθα και κλείστηκα στους πέντε ανέμους.."

...από μέσα προς τα έξω,
από μέσα προς τα έξω,
από μέσα προς τα έξω..

Ξεκίνα πρώτα από μέσα
κι ύστερα μπορεί
να μη χρειαστείς καθόλου το έξω..

~Όλα τα σίδερα
κι όλες οι φυλακές
όλα τα όνειρα
και όλα τα λουλούδια..
πάντα την ίδια καρδιά είχαν..

~Τι κι αν τα σίδερα του κελιού μου τα βλέπω μόνο "εγώ..?
Αφού 
κι "εσύ να μην τα βλέπεις.
πάλι στο κελί μου είμαι..

~Τι κι αν δεν βλέπεις πως τα όνειρα που καβάλησα με πέταξαν μακριά..?
...αφού
"εγώ
πετάω ήδη..

....γι αυτό λέω σου.....
Ο κόσμος σου είναι καλύτερος απ τον δικό μου,
γιατί είναι ο δικός σου ο κόσμος !!

~Γι αυτό σου λέω..
Ο κόσμος σου είναι μεγαλύτερος απ τον δικό μου,
γιατί περιέχει όλα αυτά που θες "Εσύ !

~Γι αυτό Επιλέγω τον κόσμο μου
επειδή είναι μικρός
και μέσα σ αυτή τη μικρότητα
ανακαλύπτω τη μεγαλοσύνη
του μικρού μου εαυτού..


..ε τι κι αν τα όρια μπερδεύτηκαν
κι οι κόσμοι γίναν Ένας..?

…αφού
με πολλά σπασμένα αστέρια
φτιάχνουμε έναν ήλιο..!




Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidancr & healer
Ελλάδα 17/3/2015


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα