Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

H Γαλαξιακή μου Κούνια* Και τα Δώρα του Χείρωνα και του Πλούτωνα*




4. 3. 2015 


 ....Κουνιόμουν σε μια Κούνια Γαλαξιακή*



Όλος ο Γαλαξίας μια Παιδική Χαρά*



Το ένα σκοινί της Κούνιας 


στηριζόταν  στον Πλανήτη Χείρωνα*


Το άλλο σκοινί της Κούνιας στον Πλούτωνα*



Ο Χείρωνας κι ο Πλούτωνας 

έσπρωχναν την Κούνια

απ' τα δυό άκρα της 

για να Κουνηθώ πέρα ως τον Ήλιο*


''Κούνια Μπέλα η Αριανέλα....''*


''Κούνια Μπέλα η Αριανέλα....''*



Απέναντι μου ο Ήλιος*


Τέντωνα τα πόδια και τον άγγιζα σχεδόν*



Η Κούνια μου η Γαλαξιακή*


Κι οι δυό μπαμπάδες μου*


Ο Χείρων και ο Πλούτωνας*


Με κουνούσαν με τις Ώρες*


''Κούνια Μπέλα η Αριανέλα......''*



Γελούσα, Γελούσα! 

Κι όσο πιο ψηλά στον Ήλιο έφτανα

τόσο πιο πολύ γελούσα*


Και οι Μπαμπάδες μου έσπρωχναν την Κούνια

όλο και πιο δυνατά*


Μετά ο Χείρωνας, 

μου έδωσε κάτι ασπροκίτρινα λουλουδάκια*

Μου είπε να τα κρατήσω στο Ηλιακό μου Πλέγμα*

Στην Αριστερή Μεριά*

Για Θεραπεία*


Γύρισα και κοίταξα τον Πλούτωνα*


''Εσύ δεν θα μου δώσεις τίποτα?" του είπα.


Εκείνος με κοίταξε 

με βλέμμα που ήταν σαν να μου έλεγε

''τι άλλο θέλεις στα έδωσα όλα''.



Όμως εγώ τον ξαναρώτησα: 

''Εσύ δεν θα μου δώσεις τίποτα?''


Τότε εκείνος μου έδωσε ένα άσπρο χαρτί.


Πάνω έγραψε μια λέξη που είχε μόνο

το πρώτο και το τελευταίο γράμμα 

κι ενδιάμεσα κενό*


Το Πρώτο Γράμμα ήταν το Α*

Το Τελευταίο Γράμμα ήταν το Ω*

Α...............Ω



''Το ενδιάμεσο εσύ θα το γράψεις.....'' μου είπε


''....Εσύ θα την γράψεις την λέξη...


.....Και μπορεί να μην είναι μόνο μία....*''



(Όραμα Γαλαξιακού Απογεύματος*

Σ' Ευχαριστώ*)






Με Αγάπη, 


Αριάνα Παπακώστα


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα