Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Έκλεισα όλα τα κουμπιά των θορύβων...

Thought_by_byluluka.jpg

Έκλεισα όλα τα κουμπιά των θορύβων...
άδειασα κάθε σκέψη από το λίγο μυαλό μου

και πειθάρχησα για πρώτη φορά στον εαυτό μου...

Έκανα τα πάντα να σιωπήσουν γύρω μου...
Προκάλεσα την σιωπή για παρέα

και την ένιωσα ν' απλώνεται μέσα μου με καλοσύνη...


Δεν ξέρω πόσα πρόσωπα έχει η Ευτυχία..
αν έχει πολλά ή λίγα...

Απόψε μου έδειξε ένα από αυτά...
Μου χάρισε κάτι από την καλή πλευρά της ζωής...

Ένα αίσθημα ηρεμίας και θαλπωρής γέμισε την ψυχή μου...


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα