Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Για το Βεσάκ* Την Πνευματική μας Πρωτοχρονιά*



5. 5. 2015


Για το Βεσάκ*

Την Πανίερη Γιορτή*

Το Φως της Ατραπού*

Για την Πανσέληνο 

που έγινε στις 4 του Μαΐου*

Που οι Ιεροί Διδάσκαλοι 

Μοίρασαν τις Ευλογίες Τους στην Γη*


*****

Η ΦΩΤΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ*

Στο πιο Ψηλό Βουνό

Μέσα στη Φωτιά

Μέσα στη Φωτιά Κάθομαι

Και Δεν Καίγομαι

Μέσα στην Φωτιά

Σαν Αναστενάρης

Χωρίς Αναστεναγμό

Κάθομαι στην Φωτιά

Είμαι η Φωτιά

Στις Κορυφές της Φώτισης

Μες στη Φωτιά κάθησα

Εκεί που οι Ιεροί Δάσκαλοι μου

με καλούνε*

Πάνω στη Φωτιά Στάθηκα

Φωτιά Έγινα

Με τις Φλόγες τ' Ουρανού

να ρέουν Ευλογίες πάνω μου

Φωτιά Έγινα

Κι Έλιωσα τον Παλιό μου

εαυτό*

Και Δεν Έσβησα

Ούτε Κάηκα

Μες τη Φωτιά Πλύθηκα

Με τις Φωνές των Ιερών Δασκάλων

σαν Αστραπές επάνω μου*

Όμως Δεν Έσβησα

Ούτε Κάηκα

Ούτε Έλιωσα

Απλά Φωτίστηκα*






Αφιερωμένο 

σε Όλους 

τους Μαθητές του Φωτός*




Με Αγάπη*

Αριάνα Παπακώστα


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα