Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

"Ζω σύμφωνα με το Πιστεύω πολύ, Πιστεύω πάρα πολύ, Πιστεύω στην αγάπη.



"Ζω σύμφωνα με το Πιστεύω πολύ,
Πιστεύω πάρα πολύ,
Πιστεύω στην αγάπη.



Άλλο ο φόβος, κι άλλο το μονοπάτι,
άλλο η δυσκολία που θα συναντήσω. προχωρώντας στο μονοπάτι,
κι άλλο ο στόχος που έβαλα, περπατώντας το μονοπάτι..

~Πίστη στον εαυτό
γιατί χωρίς πίστη θα συναντώ μόνο προβλήματα..
Πίστη στον εαυτό για να μπορώ να "εστιάζω στη δημιουργία της λύσης.!!

Όταν φοβάμαι δεν μπορώ να ακούσω την Εσωτερική_καθοδήγηση,
όταν επιλέγω να φοβάμαι κλείνω τη φωνή του Εσωτερικού_διδάσκαλου.

~Όταν πιστεύω ανοίγω τον εαυτό στη τυφλή καθοδήγηση από τον Εσωτερικό_διδάσκαλο.

~Ο Θεός, ή,
το Σύμπαν αν θέλεις αφού δεν πιστεύεις σε Θεούς,
το Σύμπαν_σου αφού είσαι άθεος,
η Εσωτερική_δύναμη που υπάρχει μέσα σε κάθε έμβιο ον,
αυτή τη δύναμη_φωνή μπορεί να την ακούσει κανείς μόνο τις στιγμές που επιλέγει να παραμένει στηνΕσωτερική_Ειρήνη.

Δεν έχει σημασία σε τι όνομα πιστεύω,
σε ποιον Θεό πιστεύω,
δεν έχει καν σημασία αν πιστεύω σε κάποιο Θεό..

~Σημασία έχει το συναίσθημα που αφήνω να μεγαλώνει μέσα μου.!!

~Όταν κατεβάζω το Φως στη γη, τότε ακούω και ακολουθώ το "Θεό_Αγάπη",
άρα όποιο όνομα κι αν του δώσω,
πάλι ο ίδιος Θεός θα είναι.. "Ο Θεός_Αγάπη".

~Ακόμη και άθεος να είμαι, 
εφόσον φέρνω Φως στη γη τότε πίστεψε με,
ο Θεός που πάντα τη καρδιά μου κοιτούσε,
την καρδιά μου θα συνεχίσει να κοιτάζει
 
κι όχι στο όνομα που ποτέ δεν πίστεψα.

~Όταν φέρνω σκοτάδια στη γη, 
τότε ότι κι αν είμαι και σ όποιον Θεό κι αν πιστεύω,
αυτό που κάνω θα είμαι... "Το σκοτάδι που επιλέγω σπέρνω.."

~Όταν μέσα μου πιστεύω αληθινά,
όταν μέσα μου είμαι πεπεισμένος ότι αυτό που θέλω μπορώ να το έχω,
μπορώ να το δημιουργήσω,
μπορώ να το ζήσω γιατί πιστεύω ότι αξίζω αυτο που επέλεξα να είμαι..
....τότε ξεκινά να ζει η μαγεία,
τότε συμβαίνει κάτι σαν αυτό που λένε.. "Άνοιξαν οι ουρανοί".

Ζω, σύμφωνα με το "Πιστεύω πολύ,
Πιστεύω πάρα πολύ"!!

~Κάθε πρόβλημα έχει τη λύση του...
..μαζί του τη κουβαλά μέχρι να το γυρίσω ανάποδα για να την δω..
Όταν Πιστεύω πολύ,
όταν Πιστεύω πάρα πολύ,
τότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην έρθει η λύση.!

"Η υπομονή έχει όρια.." ,είπε..

Διαφωνώ,
το μυαλό "μου έχει όρια γιατί έχει λογική
 
και δεν έχει Πίστη..

~Η Καρδιά όμως περιέχει όλη την αγάπη που η πίστη μου χρειάζεται
για να ανοίξει τον εαυτό "μου
στις πιθανότητες και σε κάθε πιθανή λύση..

~Ζω σύμφωνα με το Πιστεύω πολύ,
Πιστεύω πάρα πολύ,
Πιστεύω στην αγάπη!

...έτσι πάντα έρχεται μια λύση που η καταγωγή της είναι η Αγάπη.!!

Τώρα ανοίγω το νου μου στο Φως
Τώρα ανοίγω το σώμα μου στο Φως
Τώρα ανοίγω το Πνεύμα στο Φως
Τώρα είμαι Αγάπη
 
Τώρα είμαι Φως
Τώρα περιέχω κάθε λύση και κάθε πιθανότητα που θα φέρει τον εαυτό μου
στο κατάλληλο μέρος τη κατάλληλη στιγμή..

~Τώρα είμαι ελέυθερος κι είμαι απελευθερωμένος από κάθε φόβο που επέτρεψα να υπάρχει μέσα μου..
Τώρα ακούω τη φωνή του Διδασκάλου μέσα μου
και όχι τη φωνή του κριτή μέσα μου.

Είμαι Αγάπη
Είμαι Φως.


...Και έτσι είναι


Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer

Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα. © Ελλάδα 9/3/2015


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα