Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Γιατί μας επηρεάζουν οι κακές πράξεις μας;

Αποτέλεσμα εικόνας για Γιατί μας επηρεάζουν οι κακές πράξεις μας;



Οι κακές πράξεις λειτουργούν εις βάρος των φυσικών νόμων. 

Ας υποθέσουμε ότι έχω ένα μαχαίρι στο χέρι μου και βάζω αυτό το μαχαίρι σε κάποιον. 

Στην πραγματική αιθερική όραση, έχω βάλει αυτό το μαχαίρι στο δικό μου αιθερικό σώμα, γιατί ταυτίστηκα με αυτόν ή αυτήν την ίδια στιγμή του εγκλήματος.

 Η πληγή που έδωσα είναι ήδη στα λεπτοφυή σώματά μου. 


Χρειάζεται χρόνος για να κατέβει και να εκδηλωθεί στο πυκνό σώμα. 

Πρώτα έρχεται στο νοητικό επίπεδο και γίνεστε «χλιαροί».

 Στη συνέχεια, έρχεται στο συναισθηματικό επίπεδο και γίνεστε αρνητικοί. 

Στη συνέχεια, έρχεται στο σώμα, στο μέρος ακριβώς όπου χτύπησε το μαχαίρι, και τα προβλήματά σας ξεκινούν. 

Ό, τι σπείρετε, θα θερίσετε.

-Τορκόμ Σαραϊνταριάν
Esoteric Science of Healing 


elenastral

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα