Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Τολμώ… να ζω

Surfing 


penγράφει η Χρύσα Ευαγγέλου

Τολμώ να λέω «Όχι»,
Τολμώ να λέω την γνώμη μου χωρίς να φοβάμαι,
Τολμώ να εκφράζω το παράπονο μου,
Τολμώ να παραδεχτώ το λάθος μου,
Τολμώ να παραδεχτώ τις αδυναμίες μου,
Τολμώ να διεκδικώ τα θέλω μου,
Τολμώ να διεκδικώ τις ανάγκες μου,
Τολμώ να χαμογελώ και σε ανθρώπους που δεν γνωρίζω,
Τολμώ να δώσω ένα χέρι βοηθείας σε κάποιον άνθρωπο που δεν γνωρίζω, αλλά αισθάνομαι ότι το χρειάζεται,
Τολμώ να δοκιμάζω καινούρια πράγματα,
Τολμώ να διαβάζω πράγματα που φαίνεται να αντιτίθενται σε όσα γνωρίζω μέχρι τώρα,
Τολμώ να δοκιμάζω νέες εμπειρίες,
Τολμώ να σπάω την ρουτίνα μου,
Τολμώ να δω την ανατροπή του προγράμματος μου ως ευκαιρία για να κάνω κάτι διαφορετικό και καινούργιο,

Τολμώ να πηγαίνω πέρα από αυτά που μπορώ και να πειραματίζομαι και με άλλα που δεν γνωρίζω,
Τολμώ να ξεχνώ τον εαυτό μου και να αισθάνομαι τους συνανθρώπους μου, να μπαίνω στα δικά τους μάτια,
Τολμώ να εμπιστεύομαι τους ανθρώπους,
Τολμώ να δείχνω ενθουσιασμό,
Τολμώ να φέρομαι αυθόρμητα,
Τολμώ να παίζω σαν παιδί,
Τολμώ να λέω σ’ αγαπώ,
Τολμώ να ονειρεύομαι,
Τολμώ να κάνω αλλαγές,
Τολμώ να λέω ότι αξίζω,
Τολμώ να ρισκάρω,
Τολμώ το καλύτερο,
Τολμώ να εξερευνώ την ζωή,
Τολμώ να αντικρίζω τους φόβους μου,
Τολμώ να μην ντρέπομαι για τις ατέλειες μου,
Τολμώ να αισθάνομαι,
Τολμώ να πληγωθώ,
Τολμώ να αγαπώ,
Τολμώ να ζω με πάθος,
Τολμώ να είμαι πρωτοπόρος,
Τολμώ να αφήνω πράγματα και καταστάσεις πίσω μου,
Τολμώ να βλέπω θετικά,
Τολμώ να βλέπω μπροστά,

Τολμώ……..να Είμαι!!!
 enorasis

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα