Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Πώς να διατηρήσετε για περισσότερο χρόνο κατεψυγμένα προϊόντα εγώ απο το ψυγείο (Χρήσιμο για ταξίδια)

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ όταν επιστρέφω από το αγαπημένο μου νησί την όμορφη Ζάκυνθο πάντα η μαμά μου με φορτώνει με διάφορα καλούδια, απο ζαρζαβατικά, μέχρι μαρμελάδες και από χωριάτικα ψωμιά μέχρι κατεψυγμένα κρέατα και ψάρια. Και εδώ είναι που θα σταθώ, στα κατεψυγμένα είδη.

Το ξέρατε ότι το μυστικό για να παραμείνουν για περισσότερες ώρες παγωμένα μέσα στο αυτοκίνητο είναι οι εφημερίδες; Ναι καλά ακούτε οι εφημερίδες.


Τυλίξτε τα κατεψυγμένα σας με 4-5 εφημερίδες, τοποθετήστε μέσα σε σακούλες και δέστε σφιχτά. Για μεγάλες διαδρομές (ή για περίοδους με πολύ ζέστη όπως το καλοκαίρι) και για να είσαστε απόλυτα σίγουροι μπορείτε μέσα να τοποθετήσετε και παγοκύστες.

Εγώ προσωπικά αυτό κάνω και έχω σωθεί. Το κολπάκι πιάνει και τα φέρνω όλα παγωμένα!


toftiaxa

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα