Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Ρεφλεξολογία - Οδηγός DIY για να δώσετε ώθηση στην υγεία σας και να κρατήσετε τους γιατρούς μακριά!

αντανάκλαση
Δοκίμασα ένα ταϊλανδέζικο μασάζ πριν λίγο καιρό. Πραγματικά γαργαλάει και πονάει. Αλλά όταν βγήκα, ένιωσα ξεκούραστος και ανανεωμένος. Αλλά αυτό που με εξέπληξε περισσότερο ήταν ότι διεγείροντας ορισμένα σημεία στο πόδι μου και βλέποντας την ανταπόκρισή μου, ο θεραπευτής μου μπορούσε να πει τι προβλήματα έχω στο σώμα μου. Κατά τη διάρκεια του μασάζ, είχα μια ενδιαφέρουσα συνομιλία με τον θεραπευτή μου σχετικά με την ρεφλεξολογία, την ρεφλεξολογία χεριών, την ρεφλεξολογία ποδιών, και την ρεφλεξολογία αυτιού, ...  ήταν μια συζήτηση που μου άνοιξε τα μάτια.
Μετά πήγα σπίτι, έκανα κάποια συμπληρωματική μελέτη και σας παρουσιάζω μερικές σπουδαίες πληροφορίες που βρήκα και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Τώρα ξέρω ότι το μασάζ σε συγκεκριμένη περιοχή των ποδιών μου μπορεί να βοηθήσει τον πόνο στον ώμο μου. 

 Εδώ είναι μερικά από τα οφέλη της ρεφλεξολογίας.

Οφέλη της ρεφλεξολογίας

  • Βελτιώνει την κυκλοφορία και την πέψη
  • Βελτιώνει την πνευματική διαύγεια και εστίαση
  • Αποτοξινώνει
  • Αυξάνει την ενέργειας, τα κίνητρα και τον ενθουσιασμό
  • Μειώνει το στρες
  • Τονώνει το σώμα μας για να θεραπεύσει τον εαυτό του

  •  Ρεφλεξολογία Χεριού
reflex1
reflex2

Ρεφλεξολογία Ποδιών

Ρεφλεξολογία-DIY-οδηγός-να-Boost-Up-Υγεία-και-Κρατήστε-γιατροί-Away-6-600x461
reflex4
reflex5
Foot-Ρεφλεξολογία
πόδι
foot2

Ρεφλεξολογία Αυτιού

αυτί
ear1
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ



[Απαγορεύεται η αναδημοσίευση της ανάρτησης αυτής χωρίς αναφορά στην πηγή και χωρίς την πλήρη αναγραφή όλων των συντακτών όπως ακριβώς αναφέρονται σε αυτήν. Σε αντίθετη περίπτωση το ιστολόγιο επιφυλάσσεται για χρήση κάθε νομίμου δικαιώματος του]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα