Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Μαγική και μοναδική Αγάπη


Μια Αγάπη που σε ανεβάζει στους ουράνιους θόλους. Αυτή είναι η αγάπη που μπορεί να αποκτήσει ένας άνθρωπος στον Θεό – Πατέρα μας. 


Το να πιστέψει κάποιος στον Θεό είναι ένας δρόμος, που όμως σχεδόν πάντα έχει κενά. Η πίστη είναι μια διαδρομή που ο άνθρωπος νιώθει ότι είναι έξω από τον εαυτό του. Οι άνθρωποι έχουν τρομάξει με τον Θεό και τον φοβούνται. Μα όμως αν το σκεφτούμε καλύτερα θα δούμε ότι φοβόμαστε εμάς τους ίδιους σε σχέση με τον Θεό.
Όμως η αγάπη προς τον Θεό είναι Ανώτερη διαδρομή από την πίστη στον Θεό. Γιατί όταν κάποιος επιλέξει να αγαπήσει τον Θεό με όλη του την καρδιά τότε όλα αλλάζουν στη ζωή του. Τίποτε δεν είναι πια ίδιο.
Γιατί η ένωση αυτή είναι παντοτινή και ανοίγει στον άνθρωπο αυτόν όλα όσα του χρειάζονται να ξέρει και να έχει για μία ζωή από την Ευωδία Του.
Για να γεμίσει η καρδιά μας από Θεό, οφείλει να αδειάσει εντελώς. Σαν να λέμε ότι η καρδιά μας είναι μία αποθήκη γεμάτη συναισθήματα. Όταν την αδειάσουμε όλη και επιλέξουμε να την παραδώσουμε στον Θεό και την γεμίσουμε από Εκείνον όλες μας οι σχέσεις αλλάζουν διάσταση, υπόσταση, κατάσταση. 

Αγαπώ τον Θεό θα πει, τα αφήνω όλα επάνω Του. Είμαι σε θέση να τον ακούω. Γιατί μέσα από την αγάπη αυτή γεννιέται μία διαδρομή μόνιμης ανατροφοδότησης. Αντιλαμβάνεσαι πια ότι η κάθε σου μέρα είναι ένας δρόμος εκπαίδευσης. Εκείνος σου δίνει οδηγίες για την αναβάθμιση κι εσύ έχεις αφήσει κάθε σου έννοια σε Εκείνον. Ότι δηλαδή μας έχει ζητήσει και δεν μπήκαμε στην διαδικασία να το δοκιμάσουμε. Κάποιοι που το δοκίμασαν και Τον Γνώρισαν από κοντά καταλαβαίνουν ακριβώς πως είναι να τα αφήνεις όλα επάνω Του.
Ο Θεός Πατέρας μας όταν νιώσει όλο αυτό το «αφήνομαι επάνω σου Πατέρα μου», τότε ανοίγει την πιο ευσπλαχνική αγκαλιά που έχει ζήσει ποτέ άνθρωπος. Το πιο τρυφερό χαμόγελο.
Έτσι ο Θεός Πατέρας μας, από την επιλογή μας να τον αγαπήσουμε με όλη μας την καρδιά, μας δίνει τους τρεις δρόμους που θα μας οδηγήσουν στην είσοδο του Θρόνου.
Την αληθινή μας μετάνοια, την στάση μας μέσα από το πράττω τον Λόγο Του και την μεταξύ μας επικοινωνία, που δεν είναι άλλη από τις προσευχές που θα μας δίνει σε κάθε μας διαδρομή.
Γιατί η επιλογή να αγαπήσουμε τον Θεό, για Εκείνον είναι μεγάλη χαρά, έτσι αναλαμβάνει την απόλυτη εκπαίδευσή μας, στέλνοντας μας Αγίους Του, Αγγέλους Του, τον Υιό του Ιησού Χριστό και φυσικά την Μητέρα όλων μας Παναγία. 

Το Ωραιότερο σχολείο ξεκινά με οδηγό εκείνον, το φτερούγισμα της ψυχής μας και το άνοιγμα της καρδιάς μας. Από εκεί και μετά Εκείνος αναλαμβάνει τα πάντα στη ζωή μας. Γιατί σε μας πια οι λέξεις αντιδικία, κριτική, αξιολόγηση, έχθρα, άγχος, ανασφάλεια, φόβος δεν υπάρχουν, όχι μόνο στο λεξιλόγιο μας, αλλά και στην όλη μας στάση, εσωτερική και εξωτερική.
Αυτό είναι και το κλειδί του Παραδείσου ότι μέσα και έξω. Όπως σκέφτομαι είμαι και όπως είμαι σκέφτομαι. Το μέχρι χθες φτηνό και σάπιο «υποκρίνομαι» έχει πεθάνει πάνω στον Σταυρό του εγώ μας. Γιατί για να αγαπήσει κάποιος τον Θεό, έχει «θανατώσει» το εγώ του για πάντα. Μόνο τότε μπορεί κάποιος να συναντήσει τον Θεό.
Οπότε καλό είναι να γνωρίζω πως για να επικοινωνήσω με τον Θεό, δεν είναι μετά από δική μου επιλογή, από δική μου έκκληση, αλλά από δική Του. Εκείνος θα μας μιλήσει, Εκείνος θα μας παρουσιαστεί, όταν δει από εμάς να ανοίγουμε την καρδιά μας διάπλατα.
Έτσι η φράση «ο Θεός μου μίλησε», βιώνετε από αυτόν που θα θελήσει να τεθεί ολοκληρωτικά στο στρατόπεδο του Κυρίου και από δόκιμος Χριστιανός να γίνει μάχιμος. Άρα μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι μιλά με τον Θεό, αλλά ο Θεός επικοινωνεί μόνο με καθαρή καρδιά και γεμάτη από αγάπη για Εκείνον.
Καθαρίζω την καρδιά μου με αληθινή μετάνοια λοιπόν και περιμένω Εκείνον να μου μιλήσει.
Μην αναρωτιέστε να θα Τον καταλάβετε. Θα τον καταλάβετε. Θα είστε σίγουροι ότι είναι Εκείνος. 

Τώρα που όλα γκρεμίζονται, τώρα που η ανασφάλεια έχει πιάσει κάθε γωνιά της ύπαρξής μας, τώρα είναι η ώρα να αφήσουμε τα πάντα επάνω Του.
Καλό είναι να θυμάμαι, ότι ο χρόνος που θα επικοινωνήσει ο Θεός μαζί μου, δεν εξαρτάται από μένα, αλλά από τη δική μου δουλειά. Δεν έχει να κάνει με τη θέληση μου, γιατί η θέληση μου μπορεί να είναι από το μυαλό μου. Μία θέληση γεμάτη φόβο. Ο Θεός θα επικοινωνήσει με την καρδιά μου και όχι με το μυαλό μου.
Γιατί το μυαλό είναι ο κύριος εχθρός μεταξύ του Θεού και εμάς. Παρόλο που έχει προσπαθήσει να σου μιλήσει, σε έχει πλησιάσει, σου έχει δείξει την ύπαρξή Του, ακόμη και στις εκκλήσεις του μυαλού σου. Όμως το μυαλό είναι η γόμα, που σβήνει κάθε Λόγο Του.

Έτσι άνοιξε την καρδιά σου να δεχτείς το Θείο Μύρο.

Δωροθέα  


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα