Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Ενα τολμηρό πρότζεκτ -Οι βαθύτερες ανασφάλειες ανθρώπων ζωγραφισμένες στο μέτωπό τους [εικόνες]

ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΑΡΑΚΟΥΝΟΥΝ

Ενα τολμηρό πρότζεκτ -Οι βαθύτερες ανασφάλειες ανθρώπων ζωγραφισμένες στο μέτωπό τους [εικόνες]
«Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό» έγραψε ένας άντρας στο μέτωπό του δείχνοντας το ακρωτηριασμένο αριστερό του χέρι και δηλώνοντας ότι «Δεν είμαι η αναπηρία μου».
Εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα του κοινωνικού πειράματος που έκανε ο φωτογράφος Steve Rosenfield που ζήτησε από μια σειρά εθελοντών να συμπληρώσουν τη φράση: «Δεν είμαι το…».
Στη συνέχεια ζήτησε από τους συμμετέχοντες να βγάλουν από μέσα τους και να γράψουν στο μέτωπό τους την πιο καλά κρυμμένη ανασφάλειά τους.
Τα βαθύτερα τους θέματα είχαν να κάνουν με τη σεξουαλικότητα, την κατάχτηση ουσιών, τις ψυχικές ασθένειες και τη φυλή.

Τα αποτελέσματα του κοινωνικού πειράματος, αποτυπώνεται στην σειρά «What I be Project», μια προβολή των βαθύτερων ανησυχιών και των αναστολών που μαστίζει άντρες και γυναίκες όλων των ηλικιών.
«Δεν είμαι το φύλο μου»-Ήμουν άντρας
«Δεν είμαι η ενοχή μου»-Πολεμιστής
«Δεν είμαι η αναπηρία μου»-Δε μπορείς να το κάνεις αυτό
«Δεν είμαι το τουρμπάνι»-Τρομοκράτης
«Δεν είμαι η βουλιμία»-Σκλάβα
«Δεν είμαι η κακοποίησή μου»-Δεν είναι παιχνίδι
«Δεν είμαι ο αριθμός μου»-Χίτλερ
«Δεν είμαι ο χαρακτήρας μου»-Σπασίκλας
«Δεν είμαι η έκτρωσή μου»-Δολοφόνος

iefimerida


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα