Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Τα 8 πράγματα που θυσιάζουν οι επιτυχημένοι

Αν θέλετε να πετύχετε αυτό που πραγματικά θέλετε στη ζωή, πρέπει να κάνετε θυσίες. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Ακολουθούν τα 8 πράγματα που οι επιτυχημένοι άνθρωποι… αφήνουν πίσω για να καταφέρουν όσα επιθυμούν.
Της Thuy Yau
Χρόνος
time1Συχνά με ρωτούν πως τα καταφέρνω να είμαι μητέρα τριών μικρών παιδιών και παράλληλα να εργάζομαι και να σπουδάζω. Συχνά απαντώ αστειευόμενη λέγοντας, «πίσω πολλούς καφέδες». Στην πραγματικότητα όμως, είναι η σωστή χρήση του χρόνου. Η αλήθεια είναι, ότι υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να κάνει κανείς την ημέρα – που δεν έχει σημασία αν έχει αρκετό χρόνο, αλλά το πως τον διαχειρίζεται.
Όλοι έχουμε τις ίδιες 24 ώρες και όλοι έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε το χρόνο μας έξυπνα. Όταν θυσιάζουμε χρόνο, δίνουμε προτεραιότητα σε κάτι και αφήνουμε πίσω κάτι άλλο. Αυτό το κάτι και όλα τα υπόλοιπα που καταφέρνουμε είναι το κλειδί για την επιτυχία.
Φτιάχνω λίστες με αυτά που πρέπει να κάνω καθημερινά και τηρώ τις τηρώ. Θέτω τα δικά μου χρονικά όρια. Βάζω τα δυνατά μου να μην χρονοτριβώ. Όμως αν το κάνω, δεν τα βάζω με τον εαυτό μου. Το να κριτικάρεις τον εαυτό σου και να σκέφτεσαι, «μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο» το μόνο που κάνει είναι να σου τρώει κι άλλο χρόνο.
Μπορείς να σκεφτείς, «έχω μόλις 20 λεπτά να κάνω τη δουλειά μου», ή μπορείς να σκεφτείς πιο θετικά, «έχω 20 λεπτά να κάνω τη δουλειά μου. Αν χρησιμοποιήσω τον χρόνο μου έξυπνα, θα είμαι 20 λεπτά πιο κοντά στο να τελειώσω τη δουλειά». Αν δεν κάνουμε καλύτερη διαχείριση του χρόνου για να πετύχουμε μικρούς στόχους, τότε δεν θα πετύχουμε ποτέ μεγαλύτερους και πιο σημαντικούς στόχους.

Σταθερότητα
life1Η οικογένειά μου ήταν πάντα για μένα η βασική πηγή εισοδήματος. Αν και η ενασχόλησή μου με το γράψιμο πληρώνει καλά, δεν μας προσφέρει τη σταθερότητα ενός δεύτερου εισοδήματος που έχουμε ανάγκη. Για να ακολουθήσω τα όνειρά μου, θυσιάζουμε τη σταθερότητα και ζούμε απρόβλεπτα. Υπάρχουν εβδομάδες που βγάζουμε περισσότερα χρήματα από πολλούς άλλους. Υπάρχουν εβδομάδες που δεν έχω κάτι να γράψω και άλλες που έχω δύο άρθρα την ημέρα.
Δεν είναι ο πιο ιδανικός τρόπος να ζει κανείς τη ζωή του, όμως είναι μία θυσία που πρέπει να κάνω για να προωθήσω την καριέρα μου. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι πρέπει να αντιμετωπίσουν την αστάθεια, οικονομική ή άλλη, και η ζωή τους μπορεί να μοιάζει με τρενάκι λούνα παρκ. Όμως το καλό είναι, ότι τα τρενάκια δεν κατεβαίνουν μόνο αλλά και ανεβαίνουν.
Αν δεν ρισκάρουμε – επιλέγοντας την αστάθεια – χάνουμε την ευκαιρία να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη.
Προσωπική ζωή
coupleΈχω έναν ευτυχισμένο γάμο εδώ και περίπου 7 χρόνια, όμως είχαμε τις δυσκολίες μας. Υπάρχουν στιγμές που έχω θυσιάσει χρόνο με τον άντρα μου για να τελειώσω ένα άρθρο στην ώρα μου. Υπάρχουν φορές που αναβάλλω κάποιο ραντεβού με άλλη μητέρα για κάποια καλύτερη, χρονικά, στιγμή.
Όταν είμαστε αποφασισμένοι να πετύχουμε, πρέπει να κάνουμε αλλαγές στην προσωπική μας ζωή – τόσο στις φιλίες όσο και στις σχέσεις. Δεν σημαίνει ότι παραμελούμε τους αγαπημένους μας – είναι ότι δουλεύουμε παράλληλα με την προσωπική μας ζωή.
Καθένας μας έχει τις ευθύνες του και μερικές φορές απλά πρέπει να συμβιβαστούμε με άλλους ανθρώπους. Αν δεν μάθουμε να λέμε «όχι» ή να χάσουμε μία βραδινή έξοδο με φίλους για να εργαστούμε ή να διαβάσουμε, εμείς είμαστε αυτοί που υποφέρουν. Υπάρχουν οι στιγμές στη ζωή μας όταν πρέπει να σκεφτούμε τις ανάγκες μας, να είμαστε ευαίσθητοι με τα συναισθήματα των αγαπημένων μας προσώπων και να ελπίζουμε ότι θα κατανοήσουν ότι πρέπει να κάνουμε αυτό που είναι καλύτερο για μας.
Ύπνος
napΥπάρχουν βράδια που κάνω διάλειμμα από το γράψιμο και με παίρνει ο ύπνος στον καναπέ. Όσο και αν θα μου άρεσε να είμαι στο κρεβάτι αγκαλιά με τον άντρα μου, ξέρω ότι αυτό δεν θα κρατήσει για πάντα. Όταν παίρνω έναν υπνάκο, τον οποίο έχω μεγάλη ανάγκη, ξυπνάω και νιώθω ανανεωμένη. Είναι αργά, όλοι κοιμούνται και νιώθω ενέργεια. Κάποια βράδια η αλήθεια είναι ότι πιέζω τον εαυτό μου, όμως πάντα προσπαθώ να κοιμάμαι 6 ώρες την ημέρα. Αν δεν τα καταφέρω, αναπληρώνω το χρόνο κάποια άλλη φορά.
Μερικές φορές, άσχετα με το πόσο παραγωγικός είσαι μέσα στην ημέρα, χρειάζεσαι αυτές τις έξτρα ώρες το βράδυ. Χωρίς αυτές τις έξτρα στιγμές ηρεμίας και ησυχίας, ίσως δεν καταφέρεις να τα κάνεις όλα. Για όσους θέλουν να φτάσουν στην επιτυχία, το αίσθημα ανταμοιβής που εισπράττουν όταν ολοκληρώνουν αυτό που ήθελαν να κάνουν, αντισταθμίζει τον χαμένο ύπνο.
Υγεία
healthyΗ αλήθεια είναι, πως όταν είσαι αποφασισμένος να πετύχεις τους στόχους σου, αρχίζεις να παραμελείς το σώμα και το μυαλό. Τρως λιγότερο υγιεινά, εξασκείσαι λιγότερο ή σταματάς εντελώς τη γυμναστική, ίσως βάζεις ακόμη και την συναισθηματική και ψυχική σου υγεία σε κίνδυνο. Ενδεχομένως δεν είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις, όμως όσοι είναι αποφασισμένοι να πετύχουν γνωρίζουν ότι είναι απλά μία προσωρινή λύση.
Μπορεί να μην μπορούμε να δώσουμε όλη μας την προσοχή στην φυσική, ψυχική και συναισθηματική μας υγεία όμως πρέπει να γνωρίζουμε πότε το σώμα μας έχει ξεπεράσει τα όρια. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι ίσως αρχίσουν να παραμελούν κάποιους τομείς της ζωής τους για να βελτιώσουν άλλους. Αυτό όμως μπορεί να γίνει μόνο για λίγο. Αργά ή γρήγορα πρέπει να ζήσεις μία πιο υγιεινή ζωή ή θα το μετανιώσεις στο μέλλον.
Στιγμές ηρεμίας
calmnessΗ ζωή μου είναι «υπερ-γεμάτη» αυτή τη στιγμή. Συχνά προσπαθώ να βρω χρόνο να τα χωρέσω όλα. Ο σύζυγός μου κι εγώ θέλουμε να μετακομίσουμε σ’ ένα μεγαλύτεςρο σπίτι. Θέλουμε να έχουμε περισσότερο χώρο για να παίζουν τα παιδιά μας, περισσότερο χώρο για να παίζουν με τους φίλους τους, ένα πιο άνετο σπίτι να μεγαλώσουν. Γι’ αυτό το λόγο είμαι τόσο πολυάσχολη τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Εργάζομαι από το σπίτι για να στηρίζω το εισόδημα του άντρα μου. Σπουδάζω από το σπίτι, έτσι ώστε, όταν τα παιδιά μας θα πάνε κανονικά σχολείο του χρόνου, θα έχω τα προσόντα να ψάξω για δουλειά. Πάντα έχω στο μυαλό μου ότι πρέπει να ευχαριστιέμαι κάθε στιγμή, όμως επίσης ξέρω ότι πρέπει να προγραμματίσω για το μέλλον. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι γνωρίζουν ότι η πολυάσχολη ζωή δεν θα κρατήσει για πάντα.
Ψυχική υγεία
BrainΥπάρχουν μέρες που νιώθω περισσότερο στρεσαρισμένη, κουρασμένη και καταπονημένη από άλλες. Υπάρχουν μέρες που αναρωτιέμαι αν αυτό που κάνω αξίζει τον κόπο. Όμως ξέρω ότι αξίζει. Το να δουλεύεις σκληρά για να πετύχεις σημαντικούς στόχους στη ζωή ποτέ δεν ήταν εύκολο. Αυτοί οι στόχοι και οι φιλοδοξίες για το μέλλον πρέπει να μας δοκιμάσουν, να μας δυσκολέψουν και να μας βοηθήσουν να καταλάβουμε πόσο πολύ τα θέλουμε.
Ίσως φίλοι και οικογένειας σας λένε τρελό που δουλεύετε τόσο πολύ. Όμως πρέπει να κάνετε αυτό που είναι καλό για σας. Μην ξεχάσετε να κάνετε διαλείμματα, να χαλαρώνετε όταν πραγματικά το χριεάζεστε, να αφιερώνετε χρόνο για τον εαυτό σας. Όμως να ξέρετε ότι σε αυτές τις προσωρινές στιγμές τρέλας, πλησιάζετε σε αυτό που πραγματικά επιθυμείτε.
Άμεσες επιθυμίες
purchaseΥπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που καθένας από μας θέλει αυτή τη στιγμή. Πράγματα που μπορεί να μας κάνουν να κωλυσιεργούμε όταν δεν πρέπει. Ίσως θέλουμε να κάνουμε κάτι απλό όπως να δούμε τη σελίδα μας στο Facebook. Μπορεί να θέλουμε να κάνουμε κάτι πιο σημαντικό όπως να αγοράσουμε ένα καινούριο αυτοκίνητο. Το ερώτημα όμως είναι – τι είναι πιο σημαντικό για μας; Πρέπει να επιλέξουμε μεταξύ των άμεσων επιθυμιών μας και των αναγκών που θα μας φέρουν τα όνειρα πιο κοντά.
Η αλήθεια είναι, ότι δεν είναι λάθος να έχουμε αυτές τις άμεσες επιθυμίες, αυτούς τους πειρασμούς να επιλέξουμε την «ευκολότερη» λύση. Είναι λογικό να νιώθουμε έτσι. Ωστόσο, όταν θυσιάζουμε αυτό που θέλουμε αυτή τη στιγμή, εξοικονομούμε χρόνο και ενέργεια για κάτι πιο σημαντικό.
Κάτι που θα μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στους πραγματικούς μας στόχους. Κάτι που πραγματικά θέλουμε, ότι κάτι που απλώς θέλουμε τώρα.
Μπορεί να μην θέλουμε να θυσιάσουμε το χρόνο, τη σταθερότητα, την προσωπική ζωή, τον ύπνο, την υγεία, την ηρεμία και την ψυχική μας υγεία. Ίσως μοιάζει μας φαίνεται πολύ δύσκολο. Όμως σας λέω ότι εγώ θυσίασα θυσίασα καθετί από αυτά κάποια στιγμή. Θα μπορούσε να βρεθώ από το γράφω σε ένα προσωπικό blog, συντάκτρια σε κάποιο μέσο, αν είχα επιλέξει το πιο εύκολο. Επίσης, δεν θα είχα ωριμάσει τόσο αν δεν είχα κάνει αυτές τις θυσίες.
Αν θέλεις να γίνεις επιτυχημένος και να πετύχεις αυτό που πραγματικά θέλεις στη ζωή σου, θα πρέπει να κάνεις θυσίες. Όταν όμως φτάσεις στην κορυφή, θα είσαι τόσο χαρούμενος που δεν εγκατέλειψες ποτέ το ταξίδι…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα