Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Ποίημα στους Φίλους

3197a7667281c6dc5c2e19f5be3c098b
Δεν μπορώ να σου δώσω λύσεις για όλα τα προβλήματα της ζωής,ούτε έχω απαντήσεις για τις αμφιβολίες ή τους φόβους σου,αλλά μπορώ να σε ακούσω και να τα μοιραστώ μαζί σου.
Δεν μπορώ ν’αλλάξω το παρελθόν σου ούτε το μέλλον σου.Αλλά όταν με χρειάζεσαι θα είμαι δίπλα σου.
Δεν μπορώ να αποτρέψω να μη σκοντάψεις.Μόνο μπορώ να σου προσφέρω το χέρι μου για να κρατηθείς και να μη πέσεις.
Οι χαρές σου,οι θρίαμβοι και οι επιτυχίες σου δεν είναι δικά μου.Αλλά χαίρομαι ειλικρινά να σε βλέπω ευτυχισμένο.
Δεν κρίνω τις αποφάσεις που παίρνεις στη ζωή.Περιορίζομαι στο να σε στηρίζω,να σε παροτρύνω και να σε βοηθώ όταν μου το ζητάς.

Δεν μπορώ να σου χαράζω όρια που μέσα τους οφείλεις να κινείσαι,αλλά σου προσφέρω αυτό το χώρο τον απαραίτητο για να αναπτυχθείς.
Δεν μπορώ να αποτρέψω τον πόνο σου όταν κάποια λύπη σου σχίζει την καρδιά,αλλά μπορώ να κλάψω μαζί σου και να μαζέψω τα κομμάτια για να τη φτιάξω από την αρχή.
Δεν μπορώ να σου πω ποιός είσαι ούτε ποιός θα όφειλες να είσαι.Μονάχα μπορώ να σ’αγαπώ όπως είσαι και να’μαι φίλος σου.
Αυτές τις μέρες σκέφτηκα τους φίλους και τις φίλες μου.Δεν ήσουν ψηλά ούτε χαμηλά ούτε στη μέση.Δεν ήσουν στην αρχή ούτε στο τέλος της λίστας.Δεν ήσουν το νούμερο ένα ούτε το τελικό,ούτε διεκδικώ να’μαι πρώτος,δεύτερος ή ο τρίτος στη δική σου.Φτάνει που με θες για φίλο.Ευχαριστώ που’μαι αυτό.
Χόρχε Λουίς Μπόρχες(Αργεντινός λογοτέχνης 1899-1986)
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα