Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Ενεργειακά Βαμπίρ και μονοπάτι




Ενεργειακά Βαμπίρ και μονοπάτι


Χρειάζομαι να ξέρω ποιον έχω δίπλα “μου,
χρειάζομαι να βλέπω που αφιερώνω την ενέργεια μου,
χρειάζομαι να είμαι δυνατός και να πάψω να χαραμίζω το χρόνο και τον εαυτό μου σε ανθρώπους που η σκέψη τους είναι να με αρμέγουν,
να με αποστραγγίσουν εντελώς..

...τι ασχολείσαι με ανθρώπους που έκαναν την παρεξήγηση συνήθεια τους..?

~Αυτό έκαναν πάντα,
 δεν αποφάσισαν πότε να μάθουν να ζουν διαφορετικά,
έτσι λειτουργούσαν πάντα, 
έτσι επιλέγουν να συνεχίζουν..

~Όμως αυτός ο τρόπος σκέψης δεν είναι η επιλογή σου. .

~Δρόμο πάρε, μην αναλώνεσαι μαζί τους,
 
θα ρθει η ώρα και θα λάβουν κι αυτοί το μάθημα τους...

~Τώρα όμως είναι η ώρα η δικιά "σου,
τώρα ζεις εσύ στο μάθημα σου, 
εσύ μαθητεύεις τώρα.!!

~Μαθαίνεις, να λες..
"Έξω από τη ζωή μου 'βαμπίρια,
 
είμαι ελεύθερος_η και συνεχίζω να περπατώ στο μονοπάτι μου,
χωρίς να έχω την ανάγκη να προσπαθήσω να εξηγήσω το οτιδήποτε,
 
σε όποιον αδιαφορεί. "

~Είναι ασφαλές για μένα να είμαι παντοδύναμος,
και δέχομαι την από το Θεό δοσμένη δύναμή μου
για να τη χρησιμοποιήσω στην υπηρεσία του φωτός και της αγάπης.

~Είμαι ελεύθερος και είμαι απελευθερωμένος_η!
Και τώρα
Και πάντα
 
Και για πάντα.


.....και έτσι είναι 


~Είμαστε μόνο οι Επιλογές μας και τίποτε άλλο.
 



Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ 
Spiritual guidance & healer 
Ενεργειακή_Κουνταλίνι @ Πάφος, Κύπρος 5/8/2015
(Βιώματα) 

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα